صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
"aA یز 3 a
تربیت,مستلزم تن دادن به تکالیف و این امر ,فی نفسه,زایل کننده ی رغیّت است
تلخی را باید به طریقی کاست تا قبول تکالیف میسر تر شود,یکی از روش هایی که به این کار می آید روش تبشیر است
صفحه 4:
تبشیر به معنای بشارت دادن به عطایایی است که پس از به دوش گرفتن تکالیف به فرد ارزانی خواهد شد و مظهری از فضل و
5
صفحه 5:
ey
ae
سا 5
ار از اين شوه بهره گرفته اندچنانکه همه آنان ((مبشر))
امبران هم درمقاغ مر
ده شده اند
و بهسوی آمر5م] مدین پراش را آفرستاديم] کفت ای قوم من خف را
بپرستید و به روز بازبسین امید دلشته باشید و در زمین سر به فساد برمدارید
۶
صفحه 6:
تربیت یافتگان با اين با این امید همراه و به آن زنده اند
یاآنکسی که او در طولشسبهر سجدم و قیام لطاعتخدا] میکند وا از آخرتمیترسد و وحمتهرورددگایشرا لمید دارد [لیا چنینکسی بسهتر لس
بكو آي كسانى که میدلنند و کساني که نمیدلنند یکسانند تسنها خردمنتلنند که پسندپذیرند )٩(
صفحه 7:
بشارتی که پیامبولن از ان بهره جسته اند .دامنه ای گسترده دارد و تنها درخور انسان های بر
وقیها ما تشتهیه لانشن وت الأغین ونم فیها (VY) Sg زخرف
آنجا آنجه دلها آن را بخواهند و دیدگان را خوش آید [هست] و شما در آن جاودانید (0۱)
=F ی سا مر 98 3
صفحه 8:
ت ها را چنان گسترده به کار
صفحه 9:
فم 4 ى را با وعده ها
یبا و خیره کننده و تفرج گاه
صفحه 10:
.در پایان متذکر می شویم که تبشیر و تشویق .علی رغم آن که ظاهرا با هم مشتبه می شوند . متفاوت اند
تبشیر,پیش از عمل یا همراه عمل و تشویقپس از عمل ظهور می کند.
داز ان رو تبشیز":ناظر به ۹