علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

روش تحقیق در علوم دامی

lecture3_0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش تحقیق در علوم دامی”

روش تحقیق در علوم دامی

اسلاید 1: Research Method in Animals SciencePresented by: A. Riasi and M. A EdrisDepartment of Animal Scienceروش تحقیق در علوم دامی

اسلاید 2: جستجو در اینترنت (وب سایت ها و پایگاه داده ها) امروزه تعداد بسیار زیادی نسخه الکترونیکی مقاله علمی، کتاب و پایان نامه در اینترنت و پایگاه داده ها وجود دارد: پیشینه پژوهش های دانشجویی در قالب پایان نامه در سایت pishineh.irandoc.ac.ir. اطلاعات بیش از 300 هزار نسخه پایان نامه در این سایت آمده است. برای یافتن مقالات و پایان نامه ها بصورت رایگان مراجعه به پایگاه گنج

اسلاید 3: برخی ژورنال ها تمام مقالات خود را بصورت رایگان و مقاله کامل را در قالب فایل pdf یا html در اختیار می گذارند. برخی ژورنال ها تنها خلاصه مقاله را بطور رایگان در اختیار می گذارند و برای دانلود مقاله کامل نیاز به شناسه عبور و رمز کاربری است. برخی از ژورنال ها مقالات کامل سال های قبل از بصورت رایگان در اختیار می گذارند و مقالات جدید را به مشترکان می فروشند.

اسلاید 4: حدود ده هزار موتور جستجو در وب وجود دارد که از نظر عملکرد شباهت زیادی بهم دارند. برخی از معروفترین آنها برای جستجوی مطالب علمی عبارتند از:https://www.google.com/http://www.search.com/http://journalseek.net/http://www.scopus.com/

اسلاید 5:

اسلاید 6:

اسلاید 7:

اسلاید 8:

اسلاید 9:

اسلاید 10:

اسلاید 11:

اسلاید 12:

اسلاید 13: جستجوی کتاب، مقاله ژورنالی و مقاله کنفرانسی در پایگاه های فارسیhttp://www.magiran.com/http://www.civilica.com/http://irandoc.ac.ir/http://ricest.ac.ir/http://journals.ut.ac.irhttp://lib.iut.ac.ir/

اسلاید 14: بانک اطلاعات نشریات کشورhttp://www.magiran.com/هدف از طراحی این سایت، ایجاد یک مرجع کامل از نشریات کشور در اینترنت است. فعالیت سایت از سال 1380 آغاز شده و در حال حاضر بیش از 1500 نشریه زیر پوشش آن قرار دارند. کاربران می توانند با استفاده از فهرست الفبایی، فهرست موضوعی و جستجو، نشریات موردنظر خود بیابند.

اسلاید 15:

اسلاید 16:

اسلاید 17:

اسلاید 18: سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان

اسلاید 19:

اسلاید 20:

اسلاید 21:

اسلاید 22:

اسلاید 23: جستجوی مقالات مروری در science direct3. انتخاب گزینه Journals 4.انتخاب نوع مدرک از قسمت پایین صفحه. (برای جستجوی reviewها، گزینه Review Article را انتخاب کنید) 5. وارد کردن کلیدواژه ی مورد نظر و انجام جستجو1. رفتن به صفحه اصلی SD، با آدرس www.sciencedirect.com 2. انتخاب گزینه Advanced Search (جستجوی پیشرفته)

اسلاید 24:

اسلاید 25: سامانه نشر مجلات علمی دانشگاه تهرانhttp://journals.ut.ac.irاین سامانه شامل 137 نشریه و تعداد 28885 مقاله منتشر شده می باشد که 95 نشریه آن علمی – پژوهشی است. کادر جستجو در مقالات در صفحه اصلی بسیار کاربردی است و دسترسی به مقالات را آسان می کند. استفاده از این گزینه برای جستجوی مقالات براساس نام نویسندگان و یا کلیدواژه ها براحتی قابل انجام است. 

اسلاید 26:

اسلاید 27:

اسلاید 28: جستجو در اسکوپوس (http://www.scopus.com)

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید