rovsh-tahghig-dimtl

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش تحقیق دیمتل”

روش تحقیق دیمتل

اسلاید 1: به نام خداوند جان وخرد دکتربهنوش جووری سیدامیرمحمد صادقی پور

اسلاید 2:  آشنایی با تکنیک دیمتل تکنیک دیمتل توسط فونتلا و گابوس،درموسسه یادبود باتل پایه‌گذاری شد.دیمتل روش جامعی برای طراحی و تحلیل مدل هایی با ساختار علت و معلولی پیچیده بین شاخصها است.تکنیک دیمتل تکنیکی جهت شناسائی الگوی روابط علی میان مجموعه‌‌ای از متغیرها استفاده می‌شود. اساساً سنجش روابط بین متغیرها در برخی موارد نیاز به دیدگاه خبرگان و کارشناسان منتخبی است که تعداد آنها اندک است و در این حالت تکنیک دیمتل به بهترین وجه می‌تواند روابط میان متغیرها را منعکس سازد. به طوری كه متخصصان قادرند با تسلط بیشتری به بیان نظرات خود در رابطه با اثرات (جهت و شدت اثرات) میان عوامل بپردازند. خروجی نهایی دیمتل یک نقشه بصری است که در آن، روابط میان شاخص ها به نمایش در می آید و به تصمیم گیرنده برای حل مسئله کمک می نماید این تکنیک شدت ارتباطات را به‌صورت امتیازدهی مورد بررسی قرار داده، بازخورها توأم با اهمیت آنها را تجسس نموده و روابط انتقال ناپذیر را می‌پذیرد.

اسلاید 3:

اسلاید 4: پرسشنامه دیمتل

اسلاید 5: تشکیل ماتریس ارتباط مستقیم X برای شناسائی الگوی روابط میان n معیار ابتدا یک ماتریس n×n تشکیل می‌شود. تاثیر عنصر مندرج در هر سطر بر عناصر مندرج در ستون در این ماتریس درج می‌شود. از یک طیف با امتیاز 0 تا 4 برای امتیازدهی استفاده می‌شود. بطوریکه اگر هیچ تاثیری وجود نداشته باشد عدد صفر و اگر تاثیر بسیار زیاد باشد عدد 4 استفاده می‌شودیعنی اگر تاثیر عنصر A بر B برابر 3 باشد تاثیر عنصر B بر A لزوماً ⅓ نخواهد بود و ممکن است هر عددی بین صفر تا 4 باشد. درایه‌های قطر اصلی یعنی تاثیر هر عنصر بر خودش نیز صفر در نظر گرفته می‌شود.

اسلاید 6: تکمیل ماتریس مقایسات زوجی توسط خبرگان بدون تاثیرتاثیر خیلی کمتاثیر کمتاثیر زیادتاثیر خیلی زیاد01234مثال

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید