کسب و کار فروش و بازاریابی

روش طراحی موفق آرم تبلیغاتی

raveshe_tarahie_movafaghe_arme_tablighati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش طراحی موفق آرم تبلیغاتی”

روش طراحی موفق آرم تبلیغاتی

اسلاید 1: تحقیق بازاریابیموضوع:روش طراحی موفق آرم تبلیغاتی

اسلاید 2: مقدمه:منطق توسعه طراحی آرم با ارزش به نحو شگفت انگیزی مشابه منطق توسعه تولیدات است و در هر دو مورد ، ابزار یا وسیله ای تولید می شود که به درد مشتری بخورد. برای رفع احتیاجات ، داشتن نوع آن اهمیت زیادی دارد.اصولاً تصمیم مصرف کننده برای خوشحال بودن ، استراحت ، سرگرمی ، تقویت اعتماد به نفس ، خیال پردازی یا هر مورد روحی دیگر همان احتیاجات او را شامل می شوددر حقیقت یک آرم بدون سناریوی متقاعد کننده برای افراد ، آرم نیست . این علامت ممکن است به آرم شباهت داشته باشد . نام و نشانه و ویژگی های تصویری شناخته شده ای داشته باشد و حتی از روش های تبلیغاتی نیز استفاده کند، اما مصرف کنندگان به این محصول بی اعتنا هستند.

اسلاید 3: تمام روش های نوین و موفق در امر تولید محصولات و ارائه خدمات در مورد طراحی آرم نیز چاره ساز است ، شرط لازم و کافی برای موفقیت ، فراهم کردن چیزی برای مشتری است که به آن نیاز دارد ولی نمی تواند خیلی سریع به آن دست پیدا کند. به این دلیل که تهیه آن برای مشتری کاری دشوار ، پیچیده ، پرزحمت ، خسته کننده و گسترده است . نکته مهم در تبلیغات این است که احساسات را نمی توان به علامت های تجاری تزریق کرد. بلکه اگر به عنوان یک منبع سودمند در نظر گرفته شوند، احساسات را بر می انگیزند ، احساسات مثبت نتایج مستقیم این انتظارات هستند. سمبل های مختلف (نام و نشانه ، فونت ، نمادها و....) بر خلاف انتظار تاثیر زیادی ندارند . آنها در حقیقت ، نشانه هایی هستند که ما را برای رسیدن به هدف اصلی هدایت می کنند.

اسلاید 4: مشتريان اغلب به آرم شركت‌ها توجه زيادي نشان مي‌دهند، زيرا اين علامت‌ها بر ارزش محصولات و خدمات مي‌افزايند. گاه اين ارزش به مهم‌ترين عامل تحريك كننده‌ مشتريان براي خريد و استفاده ‌از محصولات و خدمات، تبديل مي‌شود.ارتباط نوع محصول و نام شركت و ارزش مطرح شده نيز بسيار با اهميت است. حرفه‌اي‌هاي بازاريابي، همه‌ اين موارد را تبليغات مي‌نامند. مشتريان عاشق تبليغات هستند، بنابراين آرم‌ها را نيز دوست دارند. خبرگان در امر بازاريابي، انتخاب يك آرم يك‌دست و كامل را كليد همه مشكلات بازاريابي مي‌دانند.

اسلاید 5: انتخاب و طراحي آرم 10 مرحله‌ي مختلف دارد‎؛ يعني 10 روش مختلف طراحي موفق يا ناكارامد براي كسب درآمد:

اسلاید 6: 1.ارتباط طراحي آرم با سوددهي مستقيم اصل اوليه‌ طراحي آرم، در نظر گرفتن ارتباط آرم با اسم و ساير نمادها با سود آشكار و محسوس است. (نتيجه‌اي ملموس يا تجربي). اين سود را يا خود محصول به تنهايي ايجاد مي‌كند و يا اجزاي تشكيلات بازاريابي. اين اصل مهم را همواره به ياد داشته باشيد.آرم‌هاي موفق با رعايت اين اصل به موفقيت رسيده اند. درست است كه در اين مرحله خود آرم به تنهايي اهميت چنداني ندارد، اما تا اندازه‌اي بايد به آن توجه كنيد.

اسلاید 7: 2.طراحي متني با تاثير روانيهر متن موثر بر احساسات، يك مفهوم يا اصل سازمان يافته است كه مشتري را به يك سري عوامل نامربوط ولي تاثيرگذار (مانند تمام فعاليت‌هاي بازاريابي يك شركت) مرتبط مي كند.در اين موارد، متن انتخاب شده، تأثير و سود مورد نظر را تضمين مي‌كند.

اسلاید 8: 3. كسب تجربه در اين جا مي‌خواهم از تاثير هيپنوتيزم كننده‌ي طراحي آرم صحبت كنم. شما با يك انتخاب درست، در مشتري، انتظارات و آرزوهايي ايجاد مي‌كنيد، كه توليدات به تنهايي نمي‌توانند از پس اين كار برآيند. به عنوان مثال: اسم نوشابه‌ي Red Bull، در مصرف كننده‌ اين حس را به وجود مي‌آورد كه پس از نوشيدن آن، در كنار تاثيرات مثبت فيزيكي موج عظيمي از انرژي به او منتقل مي‌شود.

اسلاید 9: 4. طراحي آرم‌هايي كه خود معرف خود باشند در اين جا از سمبول‌هايي استفاده مي‌شود كه براي همه شناخته شده باشند. اين روش انتخاب آرم، مصرف كننده را وا مي‌دارد به شناخت جديدي از خود برسد و در حقيقت به هنگام استفاده از اين محصولات مكالمه‌اي دروني با خود برقرار كند) براي اين كه عزمش را در انتخاب محصول جزم كند). در عين حال اين‌گونه آرم‌ها عاملي براي ايجاد ارتباط بين افراد مختلف نيز هستند (به هنگام مجاب كردن افراد براي استفاده از اين محصول).

اسلاید 10: 5. ايجاد وسيله‌اي براي انتقال پيام نقش آرم در اين رويكرد، ايجاد سمبولي متفاوت ودر عين حال شناخته شده است. چنين آرمي به مصرف‌كننده امكان مي‌دهد نظرات جالب توجه و احساسات خاص خود را در مورد آن بيان كند. شركت بزرگ تجارت الماس De Beers با معرفي الماس به عنوان عامل ايجاد ارتباط بين افراد از الماس به عنوان عامل تحريك‌كننده‌ احساسات و همين‌طور وسيله‌ي ابراز احساسات مشتري استفاده كرد. در سپتامبر2003 اين شركت از ابزار جديدي براي انتقال پيام‌ها استفاده‌ كرد، زني با حلقه‌ي ازدواج در دست راست و به معني استقلال و عدم نياز به جنس مخالف. (برخلاف حلقه در دست چپ كه اغلب نشانه‌ي نياز و وابستگي است)

اسلاید 11: 6. ايجاد وسيله‌اي براي انتقال پيام نقش آرم در اين رويكرد، ايجاد سمبولي متفاوت ودر عين حال شناخته شده است. چنين آرمي به مصرف‌كننده امكان مي‌دهد نظرات جالب توجه و احساسات خاص خود را در مورد آن بيان كند. شركت بزرگ تجارت الماس De Beers با معرفي الماس به عنوان عامل ايجاد ارتباط بين افراد از الماس به عنوان عامل تحريك‌كننده‌ احساسات و همين‌طور وسيله‌ي ابراز احساسات مشتري استفاده كرد. در سپتامبر2003 اين شركت از ابزار جديدي براي انتقال پيام‌ها استفاده‌ كرد، زني با حلقه‌ي ازدواج در دست راست و به معني استقلال و عدم نياز به جنس مخالف. (برخلاف حلقه در دست چپ كه اغلب نشانه‌ي نياز و وابستگي است)

اسلاید 12:

اسلاید 13: معصومه رحیمی هاجر کریمی

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید