علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

روش های جستجو در گوگل

google

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش های جستجو در گوگل”

روش های جستجو در گوگل

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: موضوع: روش های جستجو در گوگل ارائه دهنده:..........................شماره دانشجویی:..........استاد:.........................

اسلاید 3: مقدمهگوگل به خاطر علاقه‌اش به سرعت معروف است و کسی در سرعت موتور جستجوی آن شکی ندارد. اما غالبآ عنصر انسانی در یک جستجوی اینترنتی نادیده گرفته می‌شود. این 10 ترفند به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های جستجوی اینترنتی خود را تقویت کنید.

اسلاید 4: مقدمه- از عبارات خاص و متمایز استفاده کنیدتعداد صفحاتی که هنگام یک جستجو نشان داده می‌شوند، شگفت انگیز است! شاید شما فکر کنید که عبارتBlue Dolphin از آن عبارات خاص باشد که نتایج زیادی نداشته باشد. اما در گوگل 2440000 صفحه به عنوان نتیجه جستجو به شما نشان داده می‌شود. برای کاهش نتایج جستجو از عبارات منحصر بفردی استفاده کنید که تنها مختص موضوع تحقیق شما هستند.

اسلاید 5: - از عملگر خط تیره (-) برای محدود کردن جستجو استفاده کنیدعباراتی که چندین معنا دارند منجر به نتایج ناخواسته می‌شوند. عملگر قدرتمند خط تیره که اکثرا از آن غافل‌اند، می‌تواند هر نتیجه ناخواسته‌ای را حذف کند. برای مثال، شما به دنبال نتایج Caterpillar هستید اما نمی‌خواهید نتایج مربوط به کمپانی آن را ببینید، پس عبارت Caterpillar –Inc –Cat را جستجو می‌کنید.

اسلاید 6: -از علامت‌های نقل و قول برای جستجوی دقیق استفاده کنیدشاید بخواهید عبارت مشخصی، یا بخشی از یک نقل و قول را جستجو کنید. از علامت نقل و قول در ابتدا و انتهای عبارت استفاده کنید تا تنها کلمات مورد نظر شما به ترتیبی که شما در نظر دارید، جستجو شوند. این یکی از بهترین راه‌های محدود کردن نتایج جستجو است.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید