کسب و کار سرمایه‌گذاری و بورس

روش ها و تکنیک های بهینه یابی

tknik-hai-bahine-yabi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 43 اسلاید در مدیریت تصمیم گیری فرآیند تعیین بهترین راه حل ممکن برای مسأله مفروض است . اگر فقط یک راه حل یا عمل ممکن وجود داشته باشد هیچ مشکلی در تصمیم گیری وجود نخواهد داشت . اما اگر راه حلهای متفاوتی برای عملی وجود داشته باشد عمل بهینه موردی است که سازگارترین نتیجه را با هدف تصمیم گیرنده ایجاد می کند. در فرآیند یافتن بهترین عمل یا تصمیم گیری مدیران از ابزار مهیا شده توسط اقتصاد مدیریت کمک می گیرند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1172 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش ها و تکنیک های بهینه یابی”

روش ها و تکنیک های بهینه یابی

اسلاید 1: تکنیکهای بهینه یابی

اسلاید 2: فهرست1-مقدمه2-حداکثر کردن ارزش بنگاه3-روشهای بیان روابط اقتصادی3-الف: روابط تابعی : معادلات 4- استفاده از نهایی ها برای حداکثر یا حداقل کردن توابعتشخیص حداکثر از حداقل مطالعه موردی : یک اشتباه بزرگ معروف در طراحی هواپیماهای بمب افکن استیلت(stealth)رابطه بین کل ، نهایی و متوسط

اسلاید 3: فهرستمطالعه موردی : اندازه بهینه یک بیمارستانبهینه یابی توابع چند متغیرهبهینه یابی مقیدضریب افزایش لاگرانژمفهوم «اضافی» در مقابل مفهوم «نهایی» در تحلیلهای اقتصادیبرنامه ریزی خطیمفروضات برنامه ریزی خطیحل مسائل برنامه ریزی خطی؛ روش ترسیمی

اسلاید 4: 1-مقدمهدر مدیریت تصمیم گیری فرآیند تعیین بهترین راه حل ممکن برای مسأله مفروض است . اگر فقط یک راه حل یا عمل ممکن وجود داشته باشد هیچ مشکلی در تصمیم گیری وجود نخواهد داشت .اما اگر راه حلهای متفاوتی برای عملی وجود داشته باشد عمل بهینه موردی است که سازگارترین نتیجه را با هدف تصمیم گیرنده ایجاد می کند.در فرآیند یافتن بهترین عمل یا تصمیم گیری مدیران از ابزار مهیا شده توسط اقتصاد مدیریت کمک می گیرند.

اسلاید 5: 2-حداکثر کردن ارزش بنگاهدر اقتصاد مدیریت فرض می شود که هدف اصلی مدیریت حداکثر کردن ارزش بنگاه است.رابطه1-1(فصل1): = ارزش فعلی سودهای انتظاری آتیرابطه 1-1 و نیز 1-2 : = ارزش فعلی سودهای انتظاری آتیبه حداکثر رساندن رابطه بالا وظیفه پیچیده ای است زیرا مشتمل بر عناصر درآمدها ، هزینه ها و نرخهای تنزیل در سالهای آینده می باشد.

اسلاید 6: درآمد کل یک بنگاه مستقیماً به وسیله مقدار تولید فروخته شده و قیمت دریافت شده مشخص می شود. بدین معنا که درآمد کل:ارتباط درآمد با مقدار و قیمت در گرو شرایط عرضه و تقاضا است.قیمت عوامل تولید نقش مهمی را در تعیین هزینه ها ایفا می کند به همین جهت ملاحظات در ارتباط با عرضه عوامل اهمیت می یابند.سرانجام ارتباطی میان نرخ تنزیل و ترکیب محصول شرکت ، دارائیهای فیزیکی و ساختار مالی آن وجود دارد.

اسلاید 7: دیدگاه مرکب(تصمیم گیری- تحلیل) : در ارزیابی انتخابهای موجود برای مدیریت و تعیین بهترین اقدام ، باید تصمیمات بخشهای بازاریابی ، تولید و مالی (همچنین تصمیمات مربوط به قسمتهای پرسنلی ، توزیع تولید و ...) در یک سیستم تلفیقی واحدها با یکدیگر ترکیب شوند. نظریه بنگاه این تلفیق را مهیا میکند. این دیدگاه نوعاً استفاده از این رویه برای تصمیمات برنامه های اصلی را محدود می کند.به همین جهت برای اکثر تصمیمات عملیاتی روزانه از تکنیکهای بهینه یابی جزئی با پیچیدگی کمتر استفاده می شود.بهینه یابی جزئی : از طریق تمرکز بر اهداف محدودتر بنگاه در چارچوب بخشهای مختلف عملیاتی بنگاه از پیچیدگی فرآیند تصمیم گیری مرکب می کاهد.

اسلاید 8: مثال : بخش بازاریابی به طور معمول ملزم به تعیین قیمت و خط مشی تبلیغاتی ، با توجه به خط تولید بنگاه و محدودیتهای بودجه بخش بازاریابی ، در جهت رسیدن به پاره ای از اهداف در فروش می باشد .همچنین از بخش تولید انتظار می رود که هزینه تولید مقدار مشخصی از محصول را با سطح مرغوبیت معین به حداقل برساند.در این حالت نیز اصول تحلیل اقتصادی پایه ،زمینه را برای تصمیمات مدیریتی بهینه فراهم می آورد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید