صفحه 1:
صفحه 2:
at ود تا ای ی نر ا
and more difficult for
organizations to
survive in today’s
only 12% survive five
2 to 3% survive 10 years. _
صفحه 3:
آقاي دراكر: جالشهاى قرن 21
للا آئين های 0 مدیریت
Be 03010100
اقا رهبری دگرگونی
الآ قلمرو اطلاعات
ا بهره syg ا |
Bea 0
صفحه 4:
۳
نياز امروز سازمانها
information mastery
*همه سازمانها و افراد باید بیاموزند
كه به جه اطلاعاتى نياز دارند؟
9
ربندند ؟
صفحه 5:
اا
=
امروزه بايد حسابداري هزينه يا 36601112111260 :6051©
به هزيينه يابي فعاليت محور يا 3660111211120 22560 02۱۸۹
تبدیل گردیده و بطور مداوم به تحلیل هزینه اثربخشي و هزینه فایده
Seen OES TED ory Sys CCE 1
رضايت مشتري را محور تصميم كيري قرارداد
>
Cost effectiveness
Cost benefit
Cost utility
صفحه 6:
سبکهای سازمانی در رویکرد منابع
دى
روش بلیک و موتن
0
۱۳
مديريت
قدرت - اطاعت
توجه به كار و توليد
مر بت
ee
See
Pam od
eee te
صفحه 7:
چهار سیستم لیکرت
صفحه 8:
چهار سیستم لیکرت
پیت رتست
۳۳۰-۳
پائین
۳
۱۳
صفحه 9:
صفحه 10:
پیت رتست
فص
به سمت
بائين پائین
RN cas
صفحه 11:
چهار سیستم لیکرت
۳۹ پاداش + لا
شدن کامل | درگیر شدن
درتصميم در تصميم
00 كيرى
خیلی زیاد و| نسبتا زیاد | کم و به | خیلی کم و
۳ بالا و بائین سمت به سمت
جهات پائین پائین
وي كسب سطوح | سطحوح بالاتر
گروهی ۱ اطلاعات از | بالاتر
افراد
ae ۳10 9
صفحه 12:
ابعاد رويكرد نوين
Responsibili
0
Accountabil Performan
صفحه 13:
صفحه 14:
ابعاد رويكرد نوين
Responsibili
0
تعییر| اینکه مسئولیت پاسخگوئي به مردم و مشتریان
1
Accountabil Performan
صفحه 15:
ابعاد رويكرد نوين
Responsibili 5
grey) = ا ا ا ا 0
براي بهبود آنها جه بايد كرد ؟و جكونه مي تواندا
به اهداف دست یافت
Performan
Accountabil
صفحه 16:
صفحه 17:
CS od RDP CL SSE ES)
مرتبط با سلامت
Performance
4 Man ‘ormance
Corporitization< based
5 7 \ budgeting.
» تمس >
۹ Managed ‘ 4
100
competitio
صفحه 18:
ا CS) Re PCL
مر تبط با سلامت
Governance
Managed
competition
صفحه 19:
تعريف مديريت عملكرد كاركنان ۱
فرآيندي | eco Cer Caron 305 ل 0
Re ree ed ل ا ا
are رس تكامل يابنده براي بهبود
مهارتها و عملكردهاي آینده به تلاش فرا مي خواند
صفحه 20:
جرا مديريت عملكرد كاركنان اهميت
دارد
* كاركنان و مديران صف تقريبا مسئوليت اجراي همه
تصميم كيري هاي مربوط به داده ها و استفاده از منابع
وهم جنين ارائه خدمات اصلي سازمان را برعهده
۳
صفحه 21:
چگونه مدیریت عملکرد کار کنان به
* دركير شدن كاركنان در تدوين اهداف به ايجاد برنامه
ا لك
ا ۱
تيم ها و هم جنين مشتريان
0
در
9
صفحه 22:
مراحل اجراي مديريت عملكرد كاركنان
1 انعقاد موافقت نامه اجرائي سالیانه بر مبناي مشورت
بين مستخدم و سريرست و تدوين بروندادهاي
خدمت و شاخص هاي ارزيابي عملکرد
| Pe epee es) ارزشيابي 2
0 el eee)
3 براساس نتایج ارزشيابي تصمیم گيري اتفاق مي افتد
صفحه 23:
اجزاء رويكرد نوين به مديريت در ساختارهاي
مر تبط با سلامت
صفحه 24:
ارزيابى عملگرد کا رکنان (مدیان» کارشناسان ۹
goku (gla 5 ))
ا ا sees STE CURT
عملکرد یا 6۲۴0۳۳0806 ۳. , از دو بخش عمده تشکیل شده استه
ا el sul is 10
|
۳ 9
سياستهاى شركت در سال / مبنى بس ياسخكوئى همكانى وهم جنين
mi PA eOP TC CSY Sle BED Seen SSL C ie my
۱ ere aCe Siew ere Easton
اراد گنافقه شود:
صفحه 25:
0 ممتي لهدافي که دی رکه و شد عملکرد
اج re CoP a TN pe peer) meen 200
كم ابي وتو رخف ام فته نيازهاى آموزشى يرسئل را مشخص كند ويا أينكه اضراد
RAEN peer rre me meee CTT
etc ne eee SY pes ne ale ا ne
باشد و پاسخگونی شرط لازم بای ارتقا و تعالی سازمانی محسوب می شود.
۱
على كافش مى يايب
3 58 eee Mere eens
PTO DOSE MIAO ENT STON EST Sree Son)
دارای تعریف قابل اندازه كيسرى بيدا مى کنند. به عبیر دیگر» در رویکرد عملکیرد سازمانی؛ نام مدیریت منابع
انسانی از حالت روزمزدی به سبک کارمزدی تبدیل می شود.
yeep ome ی ون ازنگری سایر زیر,ساختارها نیازمند بوده و
در صورت عدم توجه به ine پرداخته ارتقای شغلی؛ نظام پداش و ... ارزیابی عملکرد سازمان را با مسائل و
11111111110
صفحه 26:
فواید نظام ار 5 باب "۰ 80
a Pre Ute remer Sen reais
0 Ee]
ادك ل يت ا ا
1 eS teed t peel er Ie
مسيى ارتقاى شغلى را شفاف ساخته» نيازهاى آموزشى يرسنل را
ee ا ا ا ل ل Puwsrr ne)
مديريت ب آنها را راهنمائی نماید.
صفحه 27:
SP ra rel د:
ere SS EOE Tet sisi 0
Oe eer Bra i ere ae)
aE T enn 7 2
pee
صفحه 28:
صفحه 29:
SP ra rel د:
an erred SDE rn Sli
BSCR Oe pe eee i CS cere de
EDUC Romie Sor CLC ا eT ye Ort
BUC IeS WD RENet Srey SP era Bye Ore rr
كنند. به تعبيس ديكّر» در رويكرد عملكرد ge lag co 0510)
6 ا ل ا
کارمزدی تبدیل می شود.
صفحه 30:
rare ۱۳ ده
SS ee NPE ا ie
9 ies Lee
صورت عدم توجه به نظام پرداحت» ارتقای شغلیء نظام پاداش
۱ اه |
مواجه می سازد.
صفحه 31:
٠
روش شناسی اجراء:
* در رویکد ارزیابی عملکد» شناخت نیازها و ماموریتها و وظائف شرکت از
|
Teeter Se) 9
Exes CaP TOW pe Sets te oa
Perel ااا 5
ک کارمند از ه -۳ مورد تجاوز نمی کند.)
010 ل ل ۰
Ren eae ER CT BOCES hon Be Reeerins
سطح بندی عملکرد در پنج سطح i
صفحه 32:
صفحه 33:
امتیاز دهی عملکرد هر وظیفه جزئی
* سطح ه یا خیلی خوبه این امتیاز به عملکرد تعریف شده در سطح ممتاز تعلق
ea ل SOS nce ie ee ی ۳
را
۱ Lok al ie ie
معمول تعلق می گیرد و عمدتا با لاش بیشتر از حد معمول تحقق می یاید.
سطح ۳ يا متوسط و یا امتیاز عملکرد مورد انتظار تعرین شده در شرائط عادی و
TAD err a eter Cacti aE aoc
000 eis) سازمان را با مشكل ضع
*؟ سطح ؟ يا ضعيف كه امتياز عملكرد يائين تر از حد انتظار بوده و شركت رابا
7 شكلات نسبى در واحد مواجه مى سازد. 5
سطح! یا خیلی ضعیف که امتیاز عملکرد خیلی پائین تر از حد انتظار بوده و عملا *
۱
صفحه 34:
مرحله ۳ امتیاز عملک,دی هر فرد می باشد که
Be el ا ال ed ee
بخش امتياز هر وظيفه مشخص كرديده و ميانكين نمرات
ل
alee | ۳۳00 وظائف» سحى كردد wb
امكان؛ مستندات مورد نياز كه در طى هس " ماه یکبار باید
peer SS) ET Ors) عادلانه صورت يذيرد
| رای خود 00
Wes Sees 80 )810 )20 ل لكت
رادر داخل آن قرار می دهد و در هنگام ارزیابی ارائه
ery
صفحه 35:
0 aE
ات وده هدام
8 45 ۰ ی زا بو