کسب و کار مدیریت و رهبری

رویکرد بالا به پایین

Top-down-Approach

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رویکرد بالا به پایین”

رویکرد بالا به پایین

اسلاید 1: رویکرد بالا به پایینTop-down Approach

اسلاید 2: عنوانرویکرد بالا به پاییننوعنظریهمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتغییرات و سازمان / تصمیم گیری و حل مساله/ رهبری و مدیریتسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: برنامه ریزی یکی ازموضوع های اساسی هرجامعه برای دستیابی به وضعیت مطلوب است وجود روشها و الگوهای مختلف برنامه ریزی نشان دهنده فقدان یک روش شناختی مستحکم است مرور ادبیات برنامه ریزی نشانگر وجود دوجریان اصلی برنامه ریزی ریاضی منطقی و برنامه ریزی اعم ازتوسعه ملی و منطقه ای درگستره های گوناگون است. در علوم کامپیوتر تحلیل بالا به پایین استراتژی است که در آن ابتدا به بالای درخت تحلیل نگاه می کنیم و سپس با بازنویسی قواعد گرامر به سمت برگ ها حرکت می کنیم. تحلیلگر ها یLL از این روش استفاده می کنند.تحلیل بالا به پایین استراتژی ای است برای تحلیل ارتباطات بین داده های ناشناس از طریق فرض کردن ساختار یک درخت تحلیل کلی و سپس در نظر گرفتن سازگاری آن با مفروضات. این در مورد آنالیز هم زبان های طبیعی و هم زبان های کامپیوتری مصداق دارد.تحلیل بالا به پایین را می توان تلاشی برای پیدا کردن سمت چپ ترین درخت اشتقاق یک رشته ی ورودی از طریق درخت تحلیل و قواعد گرامر دانست. توکن ها یکی یکی از چپ به راست خوانده و تحلیل می شوند. ابهام گرامر از طریق امکان پذیری گسترش سمت راست چندین قاعده مشخص می شود.رویکرد بالا به پایین: در این رویکرد مسئله به زیرمسئله‌هایی شکسته می‌شود و پاسخ هر زیرمسئله پس از محاسبه در جایی ذخیره می‌شود. در مراحل بعدی هر وقت به آن پاسخ نیاز بود پاسخ از روی حافظه خوانده می‌شود. این فرایند ترکیبی از الگوریتم بازگشتی و ذخیره‌سازی در حافظه استتحلیل بالا به پایین همراه با ckingtraback میتواند دارای پیچیدگی زمانی نمایی با توجه به طول ورودی و ابهام گرامر باشد.برخی دانشمندان با تغییراتی توانسته اند راه حل با پیچیدگی زمانی چند جمله ای نیز ارائه کنند.رویکرد بالا به پایین و پایین به بالا هر دو استراتژی پردازش اطلاعات و سفارش دانش هستند که در زمینه های مختلف مثل نرم افزار , انسانی , نظریه های علمی و مدیریت و سازمان ها مورد استفاده قرار میگیرند . در عمل میتواند آن ها را به عناون یک سبک تفکر , آموزش , رهبری دانست . رویکرد بالا به پائین در اصل از شکستن یک سیستم و به دست آوردن بینش به زیر سیستم های ترکیبی آن حاصل میشود . به نوعی مهندسی معکوس به حساب میرود . در یک رویکرد بالا به پائین یک نمای کلی از سیستم فرموله شده است که مشخص می باشد اما شامل جزئیات نیست . هر زیر سیستم جزئیات بیشتری را نشان میدهد . گاهی اوقات در بسیاری از سطوح زیر سیستم های اضافی باعث کاهش هزینه ها وزمان میشوند . مدل بالا به پائین با یک تصویر بزرگ شروع میشود که آن به بخش های کوچکتری برای بررسی تجزیه میشود .

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطرویکرد پایین به بالا Bottom-up Approachمزایابا استفاده از این رویکرد سازمان شما متوجه استفاده ی متمرکز از منابع کابردی مدیریت فردی می شود. نخستین پیاده سازی تبدیل به یک ویترین مدیریت هویت می شود. منابع بهره برداری و نگهداری در مقایسه با رویکرد پایین به بالا با شدت کمتری تحت تاثیر قرار دارند.می توانید برای تعداد زیادی از کاربران از مدیریت رمز عبور استفاده کنید.در مراحل اولیه مجبور به توسعه ی سازگارکننده های معمول نیستید. سازمان شما از طریق این رویکرد می تواند مهارت های مدیریتی هویتی خود را گسترش دهد.کاربردهاسازمان شما از طریق این رویکرد می تواند مهارت های مدیریتی هویتی خود را گسترش دهد.با استفاده از این رویکرد سازمان شما متوجه استفاده ی متمرکز از منابع کابردی مدیریت فردی می شود. معایباین رویکرد در مراحل اولیه فراهم کننده ی پوشش محدود می باشد.حداقل درصد حساب های کاربران در مراحل اولیه مدیریت می شود.شما باید سازگارهای معمول رادر مراحل اولیه گسترش دهید.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان