rizpardazandeha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ریز پردازنده ها”

ریز پردازنده ها

اسلاید 1: بنام خدا ریز پردازنده هامحمدرضا شفیعیان

اسلاید 2: تعریف ریز پردازنده هاريزپردازنده واحد پردازش مركزي يا مغز رايانه مي باشد. اين بخش مدار الكترونيكي بسيار گسترده و پيچيده اي مي باشد كه دستورات برنامه هاي ذخيره شده را انجام مي دهد. جنس اين قطعه كوچك (تراشه) نيمه رسانا است. CPU شامل مدارهاي فشرده مي باشد و تمامي عمليات يك ميكرو رايانه را كنترل مي كند.

اسلاید 3: ریز پردازنده هاریز پردازنده ها معمولا در قسمت های مرکزی پردازش گرها،عملیات محاسبه را انجام می دهند.

اسلاید 4: وظایف ریز پردازنده ها1- کنترل تمام محاسبات و عملیات ۲- کنترل قسمت های مختلف

اسلاید 5: وظایف ریز پردازنده ها برای رایانه۱- دریافت داده ها از دستگاه های ورودی ۲- انجام عملیات و محاسبات و کنترل و نظارت بر آن ها ۳- ارسال نتایج عملیات با دستگاه های خروجی

اسلاید 6: معیار عملکرد ریز پردازنده ها1- طول کلید- تعداد بیت هایی که یک پردازنده در هر لحظه پردازش می کند و طول این کلمات معمولاً ۴ و ۸ و ۱۶ و ۳۲ و یا ۶۴ بیتی می باشد. ۲- تعداد ضربان الکترونیکی که در یک ثانیه تولید شده است و با واحد مگاهرتز سنجیده می شود.

اسلاید 7: شرکت های معروف سازندهIntel IBM AMD Cyrix Motorola IDT IIT NEC Nexgen Rise Metaflow Chips & Technology

اسلاید 8: ساخت ریز پردازنده هابطورکلی یک تکه کوچک و نازک ازسیلیکن (silicon) است که ترانزیستورهای سازنده ریزپردازنده طبق یک مدار چاپی روی آن سوار میشوند.

اسلاید 9: ریز پردازنده ها در ایرانایران توانایی ساخت سیلیکون برای تولید ریز پردازنده ها در مقیاس آزمایشگاهی است.اما تا کنون به تکنولوژی ساخت آن در مقیاس صنعتی دست نیافته است.

اسلاید 10: ریز پردازنده ها در ایراندر صورت دستیابی به این تکنولوژی موارد زیر حاصل می شود:رشد چشمگیر در صنایع الکترونیک انجام عملیات با سرعت بالاامکان رقابت با بازار های خارجیتوسعه سایر صنایع که موثر از این صنعت هستند.تحولات چشمگیر در صنایع مرتبطرشد جایگاه علمی و صنعتی کشور و ارتقاء رتبه ایران

اسلاید 11: رویکرد مطرح شدهبا توجه رونق بازار ریز پردازنده و تنوع بالا و قابلیت های فراوان این قطعات،رغبت کمتری به تولید این ریز پردازنده ها مشاهده می شود.با توجه به قیمت بالای تمام شده این قطعات ، این بیشتر به مصرف کننده این قطعات تبدیل شده است و بازار خوبی برای شرکت های خارجی است.

اسلاید 12: الزاماتجهت دستیابی این تکنولوژی الزامات زیر باید در نظر گرفته شود:سرمایه گذاری کلان در این بخشحمایت همه جانبه دولت(مالی،قانونی و...)ساخت یا واردات دستگاه و ابزار مورد نیازکسب دانش علمی بالاحداقل کردن هزینه های تولیدبالا بردن کیفیت در سطح محصولات جهانیبازاریابی و تبلیغات مناسب

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید