صفحه 1:
رشته روانسنا. ۶
۱
صفحه 2:
59
Se 5 ۰ فرق عم
مز دوعلت دارد :
Sie
شنوایی به
EOS شوند .
رم اينكه عو لمل, احتقاعى و روانى
5 ا
el كك
صفحه 3:
ها
ل سح
7 مت
ری
م توت کار
بح در رام
درد ۶
oF i —* را
Wik oe
مك
ما ۳
at جنس و نیاد کودک
صفحه 4:
۳ رید و اگر کم ش
۱
لا سك[ کم شنولتی پس از زبان
آمووی ی وین . حال اثرات کم شنولتی را در هریک از
ایرء کرزسر" بداتاند پررسی سس تمد
صفحه 5:
TO Me) peed bcd, J) LI |
٩ بشتر افراد دجار این نوع کم شنوائی
هستند و ویژگی های لین گروه به خصو:
در ارتباطات احتماعی شان با دیگر گروهها
فرق می کند , در حقیقت بروز کم شنوایی سه
0 Meron on on eaten
۱ 7 ح رال حر له
صفحه 6:
1 | ae
Ts
والنیه کردکان گس شترا پیگرین ات را در ارتاسات اسدای له دراد ۱
4 سد[ ا سيا نا ناشت | باسند:
ال ا ا ل ا ese
كر كان را نتسيض عى دهند و كودكان آنان غالب ”متي رود امَثل زبان مادرى شان
)5 949 )4 اناد نر م را ار در Pres
eras Neale Ay ja ul - 8) دسته ااز ,والدین :پیش از تشخیص
ما تا 7
eyes Seay رح Beene leony
دراد ١ 5.5 ان انار راد "اسه . العطاف بذبرى شان كمتر امست و.به دليل
تا را ار ۱
صفحه 7:
sis SAT
۹ eed)
زیر پرای دستیابی 0 nat و
ال ا uleyetecrrcs nia ابه شد زبانى ؛ يكف سرلا بحرای زبان, آموزی دار
0 اي
eee eet eee ا اا eee ens eee ce eo
CEE eect rep Cenc se Sees ee ee
toa كد دين a Pie =i
صفحه 8:
4 اح ربآل نؤسارى كه خود د )و خواندن و نوشين را
| ات
شرت
قاری سر ار دز
شنولئى كودك وجود داره . هر جه افت بيشتر
را اقا
ل الراك eee sees
ركد سس ار Pen
خصوص حملات محهول با تر کسات پیچیده را
نمى فهمند . افراد كم شنوا غاليا" مطلب را جملم
ere
OU ترمو 6 penis
است جود در مورد خوانلان ار بر تحملات
برای هم بقیه مطلب استفاده ی کنند:
صفحه 9:
Reena tae
Peele ۲ 17
بت ۷دیگران ارطاط
۷ 07 “ahs
وم ی
.١ 1 رؤش شفاهى
1 ۲. روش ارتباط کلی
ال ولد مشارعة
Lee oe
Pe eo ae
2 ا ا
| ا ا 0
صفحه 10:
فا در تاو رز بان موز
as slays 8 و را ل ا
رز
| ار و ۱
سار می روند «
۱ رت لا 8۱
0 ae ye SPEDE SC HIpn Leal rcv cea cel
Fee Ie Pee eee eer Fg تا Meese pire ل = |
. وا حتما'' بايد ديقي إشوئد
~ برد لب ler rela د ا
صفحه 11:
برترار کنر
sis B ار ار
راز تا سل ار ار ۱
را eee
پیش از
|
ودد > یر و لا لمس کردت تاه های او به
eee ee eer tel
Pest aus ee) oe |
0 ل eens yess
هم "علخ صورت کودک باشد.
ار ۱
بت ی لب کر ۱
i شدانا دست اشاري عع
eee ال
Ory) ey را
0 es
oo | رت
7
Cee
صفحه 12:
10 Care nee cra |
لس ما ترا
ار ل ا ل 0 0
اب ل 5 000
ال تحار كند.
خیلی آهسته ونیا
تا
شرایطی تلاش کنید کودکان میک به
یاد صلحبت نکنید زیرا فرم حرگت لبتان تغیر عی کند وطلب خولنی را مشکل
1 |
| مکاد های آرام را برای صحبت با کودک :
رل ۱
ات ار ا Perera csi) Pla
fees ey هنگام صحیت با این کودرکاناصتوع است.
7 سس مر پر سس دس
صفحه 13:
صفحه 14: