کودک و نوجوانسایر

زبان آموزی کودکان ناشنوا

صفحه 1:
رشته روانسنا. ۶ ۱

صفحه 2:
59 ‎Se‏ 5 ۰ فرق عم ‏مز دوعلت دارد : ‎Sie ‎ ‎ ‏شنوایی به ‎EOS‏ شوند . ‏رم اينكه عو لمل, احتقاعى و روانى ‏5 ا ‎el‏ كك ‎ ‎

صفحه 3:
ها ل سح 7 مت ری م توت کار بح در رام درد ۶ ‎oF i —*‏ را ‎Wik oe‏ مك ما ۳ ‎at‏ جنس و نیاد کودک ‎

صفحه 4:
۳ رید و اگر کم ش ۱ لا سك[ کم شنولتی پس از زبان آمووی ی وین . حال اثرات کم شنولتی را در هریک از ایرء کرزسر" بداتاند پررسی سس تمد

صفحه 5:
TO Me) peed bcd, J) LI | ‎٩‏ بشتر افراد دجار این نوع کم شنوائی هستند و ویژگی های لین گروه به خصو: در ارتباطات احتماعی شان با دیگر گروهها فرق می کند , در حقیقت بروز کم شنوایی سه ‎ ‎ ‎0 Meron on on eaten ۱ 7 ‏ح رال حر له‎

صفحه 6:
1 | ae Ts والنیه کردکان گس شترا پیگرین ات را در ارتاسات اسدای له دراد ۱ 4 سد[ ا سيا نا ناشت | باسند: ال ا ا ل ا ‎ese‏ ‏كر كان را نتسيض عى دهند و كودكان آنان غالب ”متي رود امَثل زبان مادرى شان )5 949 )4 اناد نر م را ار در ‎Pres‏ ‎eras Neale Ay ja ul - 8)‏ دسته ااز ,والدین :پیش از تشخیص ما تا 7 ‎eyes Seay‏ رح ‎Beene leony‏ دراد ‎١‏ 5.5 ان انار راد "اسه . العطاف بذبرى شان كمتر امست و.به دليل تا را ار ۱ ‎ ‎ ‎

صفحه 7:
sis SAT ۹ eed) ‏زیر پرای دستیابی‎ 0 nat ‏و‎ ‏ال ا‎ uleyetecrrcs nia ‏ابه شد زبانى ؛ يكف سرلا بحرای زبان, آموزی دار‎ 0 ‏اي‎ ‎eee eet eee ‏ا اا‎ eee ens eee ce eo CEE eect rep Cenc se Sees ee ee toa ‏كد دين‎ a Pie =i

صفحه 8:
4 اح ربآل نؤسارى كه خود د )و خواندن و نوشين را | ات شرت قاری سر ار دز شنولئى كودك وجود داره . هر جه افت بيشتر را اقا ل الراك ‎eee sees‏ ركد سس ار ‎Pen‏ ‏خصوص حملات محهول با تر کسات پیچیده را نمى فهمند . افراد كم شنوا غاليا" مطلب را جملم ‎ere‏ OU ‏ترمو‎ 6 penis ‏است جود در مورد خوانلان ار بر تحملات‎ ‏برای هم بقیه مطلب استفاده ی کنند:‎

صفحه 9:
Reena tae Peele ۲ 17 ‏بت ۷دیگران ارطاط‎ ۷ 07 “ahs ‏وم ی‎ ‎.١ 1‏ رؤش شفاهى ‏1 ۲. روش ارتباط کلی ‏ال ولد مشارعة ‎Lee oe Pe eo ae 2 ‏ا ا‎ ‏| ا ا 0 ‎

صفحه 10:
فا در تاو رز بان موز ‎as slays 8‏ و را ل ا رز | ار و ۱ سار می روند « ۱ ‏رت لا‎ 8۱ 0 ae ye SPEDE SC HIpn Leal rcv cea cel Fee Ie Pee eee eer Fg ‏تا‎ Meese pire ‏ل‎ = | . ‏وا حتما'' بايد ديقي إشوئد‎ ~ برد لب ‎ler rela‏ د ا

صفحه 11:
برترار کنر ‎sis B‏ ار ار راز تا سل ار ار ۱ را ‎eee‏ ‏پیش از ‎ ‏| ‏ودد > یر و لا لمس کردت تاه های او به ‎eee ee eer tel‏ ‎Pest aus ee) oe | 0 ‏ل‎ eens yess ‏هم "علخ صورت کودک باشد.‎ ‏ار ۱ بت ی لب کر ۱ ‎i‏ شدانا دست اشاري عع ‎eee ‏ال‎ ‎Ory) ey ‏را‎ ‎0 es ‎oo |‏ رت ‎7 ‎ ‎Cee ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 12:
10 Care nee cra | لس ما ترا ار ل ا ل 0 0 اب ل 5 000 ال تحار كند. خیلی آهسته ونیا تا شرایطی تلاش کنید کودکان میک به یاد صلحبت نکنید زیرا فرم حرگت لبتان تغیر عی کند وطلب خولنی را مشکل 1 | | مکاد های آرام را برای صحبت با کودک : رل ۱ ات ار ا ‎Perera csi) Pla‏ ‎fees ey‏ هنگام صحیت با این کودرکاناصتوع است. ‎ ‏7 سس مر پر سس دس ‎

صفحه 13:

صفحه 14:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان