fasle_4_zabane_tafakor

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زبان و تفکر نیک لاند فصل ۴”

زبان و تفکر نیک لاند فصل ۴

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: فصل 4 کتاب زبان و تفکر نیک لاندفراگیری زبان

اسلاید 3: مقدمهتعداد زیادی مطالعه درباره رشد زبان در کودکان وجود دارد.برخی از این پژوهشها با روش مقطعی انجام می شود.اما بخاطر پیچیدگی یادگیری و تغییر زبان در بین کودکان تعداد زیادی از پژوهشها از روش طولی استفاده می کنند.این فصل بر روی فرایند یادگیری زبان تاکید می کند.

اسلاید 4: مراحل فراگیری زبانبه نظر می رسد که همه ی کودکان زبان را طی تعدادی مرحله یاد می گیرند.سه مرحله عمده ای که تشخیص داده شده اند عبارتند از :مرحله پیش زبانی ،مرحله تک واژه ای و شکل گیری دستور زبان.

اسلاید 5: هنگام بررسی رشد زبان باید دو مساله را در نظر بگیریم.اول انتقال از یک مرحله به مرحله بعدی تا حد زیادی تدریجی است.دوم به دلیل تغییر در کودکانی که زبان را یاد میگیرند،زمانهای ارائه شده برای هر کدام از مراحل به صورت تقریبی است.

اسلاید 6: مرحله ی پیش زبانیمرحله ی پیش زبانی قبل از زمانی است که کودکان استفاده از نخستین واژه های خود را شروع میکنند و از تولد تا تقریبا 12 ماهگی طول می کشد.اگر چه کودکان در این سن از زبان استفاده نمیکنند این مرحله هم برای فهم و هم برای تولید زبان اهمیت دارد.

اسلاید 7: تعداد زیادی از مطالعات نشان داده اند که نوباوگان نسبت به اصواتی که در گفتار ایجاد می شود حساس هستند و می توانند بین صامت مشابه یا اصوات هجایی از زمان یک ماهگی تمایز قائل شوند.در ابتدا نوباوگان دامنه ی وسیعی از صداها را مورد استفاده قرار نمی دهند و تا 2 ماهگی صدای اصلی ای که آنها تولید می کنند،گریه کردن است.

اسلاید 8: در حدود 2 ماهگی نوباوگان نوع متفاوت از صدا را به مجموعه ی خودشان که غان و غون کردن نامیده میشود،اضافه می کنند.رشد عمده در تولید صداهای گفتار در حدود 6 ماهگی روی می دهد یعنی زمانی که نوباوگان تولید صداها را شروع می کنند که در آن صامتها و مصوتها با هم ترکیب می شوند.تولید این صداها را بغبغو کردن (ورور کردن) می گویند و این اصطلاح بخش بزرگی از آوا گری نوباوگان از 6 ماهگی تا تولید واژگان را تشریح می کند.

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید