کسب و کار فروش و بازاریابی

زمان ورود به بازار – Time to Market

111-Time-to-Market

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زمان ورود به بازار – Time to Market”

زمان ورود به بازار – Time to Market

اسلاید 1: زمان ورود به بازارTime to MarketMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانزمان ورود به بازارنوعابزارمراحل استفادهبرنامه ریزیموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: یکی از پارامترهایی که در موفقیت یک پروژه نقش بسزایی دارد و متأسفانه در کشور ما تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است واژه Time To Market)TTM)و یا نسبت زمان به بازار می‌باشد. مدیریتTTM شامل تلفیق تعداد زیادی از زیر شاخه‌های علم مدیریت می‌باشد که از مهمترین آنها می‌توان به مدیریت پروژه، مدیریت زمان و مدیریت منابع انسانی اشاره نمود. در این مقاله سعی شده است که ضمن معرفی TTM و تشریح اهمیت آن جهت موفقیت در برابر رقبا و شکار سهم بیشتری از بازار به ارائه راهکارهای عملیاتی جهت مدیریت بهینه آن پرداخته شود. در واقع با کنترل هزینه‌ها، کنترل جذب منابع انسانی ، کنترل فرآیندهای تولید و....، TTM بهینه محقق گردیده و در سایه آن حرکت به موقع به سمت تکنولوژیهای جدید امکانپذیر خواهد شد. زمان ورود به بازار(TTM) زمان مورد نیاز برای تحقق بخشیدن به یک محصول است: از ایده اولیه تا راه‌اندازی آن در بازار. مدل شامل چرخه کامل طراحی، توسعه و تحویل محصول جدید به بازار است.استراتژی کاهش زمان ورود به بازار در حالتی که بر کیفیت محصول تاثیر نداشته باشد شامل مراحل زیر می‌باشد. این مراحل ارائه شده براساس برنامه‌ریزی محصول، برنامه‌ریزی پروژه و مدیریت منابع می‌باشد:1- بودجه مورد نیاز با پروژه و مجموعه اولویت‌ها در یک برنامه محصولی را هم‌تراز کنید.2- فقط بر روی این پروژه که می‌تواند با منابع محدود انجام شود، تمرکز کنید. 3- مدل‌ها بزرگ هستند اما سعی کنید پروژه با فرایند توسعه طراحی شده را برنامه‌ریزی نمایید.4- درگیر شدن اعضای تیم در برنامه‌ریزی پروژه بمنظور افزایش درک و تعهد آنها. می‌توان از تیم متقابل کارکردی استفاده کرد.5- درخواست برای تعامل تمام وقت با اعضای تیم پروژه6- دقت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، اجتناب از تعدد پرسنل7- شناسایی خطرات و به حساب آوردن آن که ممکن است در نقاط خاصی از فرایند مورد نیاز باشد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطچرخه عمر محصول Product Life Cycle(PLC) مزایاقیمت بالاتر بعنوان نتیجه‌ای از اولین حرکت در بازار می‌باشد. هنگامی که شرکت محصولی را راه‌اندازی می‌کند که هنوز در سبد محصولات رقبا موجود نیست، قیمت بالاتر محصولات را در بازار توجیه می‌کند.مزیت رقابتی با راه اندازی محصول اولچرخه عمر محصول طولانیاوایل در نقطه سربه‌سر بوده و در نهایت سودآوری و بازگشت سرمایه بالاتری را بهمراه دارکاربردهااین ابزار برای تعیین زمان ورود محصول به بازار و استراتژی‌های مرتبط با آن کاربرد دارد.معایبزمان کوتاه ورود به بازار همیشه بهترین راه‌حل نیست. از آنجاکه بسیاری از پروژه‌های توسعه محصول جدید از مدل‌های فرمول‌بندی خاصی همانند مرحله گیت یا شش سیگما پیروی می‌کنند، کاهش TTM می‌تواند این مفهوم را برساند که از یک چند مرحله از مدلهای فوق با عجله و پرش رد شده اند. بسیاری از کارشناسان معتقدند این کاهش می‌تواند کیفیت کل یا بخشی از ویژگی‌های محصول را کاهش دهد. به همین دلیل می‌بایست یک ترکیبی بین TTM و TQM انجام شده و این دو مدل برای تجارت باهم مدنظر قرار گیرد.

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان