صفحه 1:
زنجیره سود ارزش
Value Profit Chain
Heskett
MGTools.ir
صفحه 2:
صفحه 3:
زنجیره سود ارزش معتقد است که سازمان ها نباز به تمرکز جهت ارائه خدمات خود به کارکنان.
مشتریان, سرمایه گذاران, تامین کننده, و دیگر ارزشمندان دارند. تمرکز بر روی ارزش در مورد تغییر
سازمانی لازم بوده و پیوند زدن سازمان به نیازهای با ارزش مشتری, جهت به بازار صروری
است. مدل زنجیزه سود ارژش سه چز کلیدی دارد که آهمیت رقنارهای آنها را در تظر میگیرد این سه
جز عبارتند از :مشتریان با موکلین سرمایه گذاران کارمندان 5 فضیلت زنجیره ارزش : 1- قدرت نفوذ
3 یرگ 3 مایت بودن 4 اعساد 5 سارگاری بدل رجره سود اررش ميه جرء كليدق زكتار يك
هکت Se بان مکند ۰ 1 > مشتریان ؛ در واقع همه دا بدواهيم مفترسان ما دوارة ه با
اجعه کنند , این رفتار ما است که مراجفه دوباره آنها را حفظ میکنیم . احتیاس میتوان با محاسیه
امه مر ا سسا مك ل ار ل ل ا اس راض لا ل لي ا
allay از طرفی میکواهیم خرید آنها از ما ششتر شود بنابرلين در مؤزد ماتريان مه آمر سيار مهم
Sea که ری ما فا اما زاس هر is AIOE ar See ag
های مااست که باعت سود آوری و رشد بلند موب شرکت ما میباشه :2 - کارملدان ۶برای یک شرکت
موصو پرخورد و رقار کارمتذان لن با متریان و سایر کارکتان بشیار مهم اهنت : ما ميدواهم
کارمندان خوب خود را حفظ کنیم . ما میخواهیم بیشتر از انردٍی ذهنی خود استفاده کنند , ما میخواهیم
احساس آنها در مورد کار خوب باشد , به طوری که به اطرافیان خود بگویند محیط کار آنها عالی است
3 - سرمایه گذاران : یک اثر متقایل بین مشتریان و کارکنان وجود ذارد , می میخواهیم مشتریان خود را
حفط کرده و کارکنان خود را حفظ کنیم . سهم بززگی از موفقیت ما کیف پول و دارایی ما انست. از
اين رو سرمایه گذاران ما برای ما بسیار مهم هستند
صفحه 4:
صفحه 5:
متابع مورد
SS
ی
صفحه 6:
٩ T™) poem gr
وبسایت امجیتولز مراجعه
MGTools.ir