کسب و کار اقتصاد و مالی

زنجیره عطف حسابرسی – Audit Trail

17-Audit-Trail

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زنجیره عطف حسابرسی – Audit Trail”

زنجیره عطف حسابرسی – Audit Trail

اسلاید 1: زنجيره عطف حسابرسيAudit TrailMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانزنجيره عطف حسابرسينوعروشمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / بازنگریموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: زنجيره عطف حسابرسی -یا گزارش حسابرسی- همان طور كه از نام آن پيداست شيوه‌اي از جمع‌آوري اطلاعات در حسابرسي را گويند كه در این روش هر رده بالاتر یا رده پائين‌تر از خود را حمايت و پشتيباني اطلاعاتي مي‌كند. براي مثال اطلاعات مندرج در دفاتر روزنامه به دفتر كل و سپس به دفاتر معين و آنگاه به دفاتر تفصيلي منتقل مي‌شود. در این روش فعالیت‌های مالی‌ای که در یک زمان برای انجام یک عملیات انجام می‌شود، چک و دنبال می‌شود. زنجیره عطف حسابرسی یک رکورد زمانی امنیتی مرتبط یا مجموعه‌‌ای از سوابق یا مقصد و منبع پرونده است که شواهد مستند از دنباله‌ای از فعالیت‌هایی است که در هر زمان یک عملیات خاص, روش تحت تاثیر قرار گرفته و یا یک رویداد است. سوابق حسابرسی به طور معمول فعالیت‌هایی مانند معاملات مالی , معاملات پژوهش‌های علمی و مراقبت‌های سلامت داده‌ها و یا ارتباطات با افراد, سیستم, حساب و یا نهادهای دیگر منجر می‌شود. روندی که باعث ایجاد یک عطف حسابرسی می‌شود معمولا نیازمند این است که همیشه در یک حالت خاص و مجزا در حال اجرا باشد و نباید به یک عامل یا کاربر عادی اجازه دهید که آن را متوقف کند یا تغییر دهد. یکی دیگر از راه ها انجام این موضوع از طریق استفاده از یک مدل امنیتی مبتنی بر نقش در نرم افزارها می‌باشد. این نرم‌افزارها می‌تواند با کنترل بسته لوپ و یا به عنوان یک سیستم بسته عمل کنند. بسیاری از شرکتها در هنگام استفاده از قابلیت‌های خود نیازمند عطف حسابرسی می‌باشند. در ارتباطات راه دور، اصطلاحا به معنی رکورد از دسترسی و تلاش و خدمات، یا داده‌های تشکیل یک مسیر منطقی ارتباط دنباله‌ای از حوادث برای ردیابی معاملات برای پیدا کردن تاثیر یک رکورد در گذشته استفاده می‌شود.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمعادله اساسی حسابداریAccounting Equationحسابداری ساختگی Creative Accounting مرکز کنترل Locus of Control مزایادر صورتی که این روش به صورت کامل انجام شود، می‌توان برای هر فعالیتی که رخ می‌دهد یک پوشه جداگانه گزارش داشت. با استفاده از این روش گزارش‌گیری در مورد زمان‌های مختلف و متنوع می‌تواند انجام شود. شناسایی فرآیند و جریان کار فعالیت‌های مالی و نقاط ضعف و قوت آن‌ها و اصلاح این فرآیندها امنیت بالا و کاهش شانس دستکاری سوابق.معایبتهدیدات سایبری که ممکن است سیستم زنجيره عطف حسابرسي را تهدید کند یکی از نقاط ضعف و خطرپذیر سیستم‌های این نوع حسابرسی است .در صورتی که بخواهیم از این سیستم‌ها استفاده نکنیم، این روش نسبتا روشی زمانبر محسوب می‌شود.گزارش‌گیری در مورد فعالیت‌های حسابداری و مالی حسابرسی و بررسی صحت و سقم اطلاعات مالی شرکت و دنبال کردن فرایندهای مالی در مخابرات این اصطلاح به معنای ثبت خدمات یا دسترسی صورت گرفته می‌باشد، در امنیت ارتباطات و اطلاعات، زنجیره عطف حسابرسی به معنای ثبت متوالی فعالیت‌های سیستم جهت توانمندسازی بازسازی و آزمایش توالی رویدادها یا تغییرات می‌باشد. در حسابداری، به مستندسازی معاملات جزئی حمایتی دفتر معین کل اشاره دارد. این مستندسازی می‌تواند الکترونیک یا بر روی کاغذ باشد.کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان