zoj_darmani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زوج درمانی هیجان مدار EFCT”

زوج درمانی هیجان مدار EFCT

اسلاید 1: کبیر شریفیدکتری تخصصی مشاوره فرایندهای دلبستگی در زوج درمانی و خانواده درمانی

اسلاید 2: فرضیه اصلی این است که ارتباطات رومانتیک و عاشقانه ترکیبی از سه نظام رفتاری سرشتی و ذاتی است که توسط بالبی ارائه شده و بدین شرح می باشد :دلبستگی مراقبترابطه جنسی هریک از این نظام های رفتاری،عملکردهای رشدی و تکاملی خود را دارند.عشق از دیدگاه دلبستگی حالتی پویا است و شامل نیازها و ظرفیت های هر دو نفر از نظر دلبستگی، مراقبت و فعالیت جنسی می باشد.عشق چیست ؟

اسلاید 3: 1- سبک دلبستگی ایمن به سادگی به دیگران اعتماد می کنند – از نظر هیجانی و عاطفی کاملا باز هستند – به روابط نزدیک و صمیمی طولانی مدت پایبند می باشند.2- سبک دلبستگی اضطرابیعدم اطمینان از اینکه مورد عشق و علاقه دیگران هستند – همواره ترس و تردید دارند _دارای حالات گوش به زنگی و بدگمانی اند – در پی اطمینان بخشی مجدد هستند – اعتراضات خشم آور مکرر و حسادت دارند.3- سبک دلبستگی اجتنابییاد گرفته اند برای اینکه احساس امنیت کنند باید شدیدا به خودشان متکی باشند – حتی وقتی حمایت برایشان ضرورت دارد، آشکارا و مستقیم حمایتی را از طرف مقابل طلب نمی کنند.3 سبک ارتباطی بر اساس مقیاس « هازن و شاور»

اسلاید 4: فرضیه زیربنایی در نظریه بالبی این است که تهدیدهای جسمی یا روانشناختی به طور اتوماتیک و خود به خودی، نظام دلبستگی را فعال می کنند. این نظام دلبستگی مهمترین جزء عشق رومانتیک و تعهد زناشویی است که نیاز مربوط به امنیت را برآورده و ارضاء می کند. احساس امنیت یکی از دلایل و اهداف اولیه ازدواج است. فعالیت نظام دلبستگی در بزرگسالان

اسلاید 5: این مدل شامل 3 بخش اصلی است :کنترل و ارزیابی حوادث و وقایع تهدیدکننده(مسئول فعال سازی نظام دلبستگی)کنترل و ارزیابی در دسترس بودن و پاسخگویی افراد مهم به عنوان منبع دلبستگی( مسئول تفاوت در دلبستگی افراد)کنترل و ارزیابی دوام صمیمیت جویی به عنوان ابزار مقابله با دلبستگی نا ایمن( مسئول تنوع در استفاده از راهبردهای افزاینده یا کاهنده)این مدل همچنین دارای مدارهای عصبی تحریکی و مهاری فرضی است که در اثر استفاده مداوم و مکرر از راهبردهای فزاینده یا کاهنده ایجاد می شوند.این مدارهای تحریکی عامل مهمی در ایجاد مسائل روانی دلبستگی اضطرابی می باشند.مدل فعالیت و پویایی های نظام دلبستگی شاور و میکولینسر(2000)

اسلاید 6: سبک دلبستگی ایمنسبک دلبستگی ناایمنسبک دلبستگی اجتنابیسبک دلبستگی بیمناکتفاوت های فردی سبک دلبستگی در زمینه روابط عاشقانه

4,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید