مدیریت و رهبری

زیرساخت سازمانی Organizational Infrastructure

Organizational-Infrastructure

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زیرساخت سازمانی Organizational Infrastructure”

زیرساخت سازمانی Organizational Infrastructure

اسلاید 1: زیرساخت سازمانیOrganizational Infrastructure

اسلاید 2: عنوانزیرساخت سازمانینوعابزارمراحل استفادهطراحی / برنامه ریزیموضوعتغییرات و سازمانسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: زیرساخت اینست که چگونه شرکت ها افراد را به طرف کسب و کار خود سازماندهی می کنند. زیرساخت نقش ها، مسئولیت، قدرت، تمرکز، و کنترل را در سازمان برقرار می کند. زیرساخت ها تعیین می کنند که سازمان چگونه نوآورانه، خلاق، پاسخگو و بوروکراتیک خواهد بود. همچنین تعیین کننده این خواهد بود که افراد چگونه کار کرده و باهم بخوبی تعامل دارند. زیرساخت های سازمانی مجموعه ای از روش های کسب و کار و سیاست های یک شرکت بر اساس مسئولیت ها و وظایف کارکنان آن تعریف شده است. به عنوان نتیجه ای از تنظیم و اصلاح مداوم به نیازهای مختلف خارجی و داخلی، شرکت ها نیاز به زیرساخت های سازمانی خوب سازماندهی شده برای مقابله با این تاثیرات دارند. برخی از الزامات داخلی و خارجی شامل دولت، بازار، تکنولوژی، جامعه، مشتریان، محصولات و کارکنان می باشد.زیرساخت سازمانی رسمی و برنامه ریزی سازمانی دقیق تنها راهی است که شرکت می تواند بطور موثر این الزامات را تنظیم و اصلاح نماید. روش ها و سیاست ها باید به درستی اجرا شود چرا که آنها در دستیابی به رشد و سودآوری شرکت از طریق بهره برداری موثر و تخصیص منابع محدود شرکت بسیار حیاتی می باشند. عملکرد سازمانی بستگی به زیرساخت سازمانی دارد زیرا روش ها به منظور کمک در تضمین این که فعالیت های کسب و کار شرکت به طور مداوم و کارآمد انجام شده است می باشد. بنابراین به منظور انجام سیاست ها و روش های رسمی، یک ابزار موثر مدیریت است. هنگامی که روش ها و سیاست ها به درستی اجرا شد، تمام تلاش کارکنان اینست که اهداف مدیریت تحقق یابد و نتیجه کار هر کارمند در شرکت قابل پیش بینی بوده و می تواند به راحتی اداره شود. اجزای زیر ساخت سازمانی شامل موارد ذیل هستند :

اسلاید 4: اهداف و نتایج : اهداف و نتایج قالبی برای توسعه زیرساخت تشکیل می دهد. هدف ارزشی سازمان تعیین می کند چگونه سازمان ارزشی را ایجاد میکند که مشتریان خود حاضر به پرداخت هزینه برای آن هستند. نتایج اقدامات سازمان و پاداش های ایجاد اولویت در سراسر سازمان است.افراد : آنچه که انجام خواهند داد و چگونگی انجام آن. در این حالت زیرساخت باعث بهره وری بیشتر افراد میگردد.فرایند: سیاستها، رویه ها و قوانین سازمان را برقرار می کند. فرایندها تعریف می کنند که چگونه همه چیز در داخل سازمان انجام شود، چگونه برنامه ساخته شود، اهداف تعیین گردد، اولویت ها ایجاد شود، بودجه توزیع گردد ، افراد استخدام شوند، محصولات توسعه یابند، پول صرف شده باشد، ارتباطات صورت گیرد، تصمیم گیری ساخته شده، مشکلات حل، امور مالی مدیریت شده و افراد پاداش دریافت کنند. فرآیندها با برداشتن وظایف احتیاطی و سازماندهی آنها به رابطه پیشین و جانشین عملکرد را افزایش می دهند.ساختار : ساختار تمرکز و کنترل ایجاد می کند.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطپویایی شناسی سیستم System Dynamics پیکربندی سازمان Organizational Configurations Mintzberg مزایازیرساختها عملکرد ایجاد توانایی، تمایل و فرصت برای مردم بجهت دستیابی به عملکرد بالا را به حداکثر می رساند. کاربردهازیرساخت ها افراد، فرایند و ساختار را جهت گرفتن حق مردم، انجام کارهای درست، در زمان مناسب و بموقع سازماندهی می نماید. معایب

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان