علوم پایه

زیستگاه – علوم چهارم

chaharom_istgah

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زیستگاه – علوم چهارم”

زیستگاه – علوم چهارم

اسلاید 1: علوم چهارم دبستانمبحث : زیستگاهدبیر : رحمان محمدعلی

اسلاید 2: گیاهان با استفاده از انرژی خورشیدی غذا سازی می کنند.گیاهان تولید کننده ی مواد غذایی هستند.همه ی موجودات زنده ای که از گیاهان تغذیه می کنند، مصرف کننده نامیده می شوند.

اسلاید 3: روابط غذایی بین موجودات زنده را زنجیره غذایی می گویند. روباه خرگوش گیاه سبز گوشت خوار گیاه خوار مصرف کننده تولید کننده هر زنجیره ی غذایی بین تولید کننده (گیاهان) و مصرف کننده ( گیاه خوار و گوشت خوار ) تشکیل شده است.

اسلاید 4: ارتباط چند زنجیره ی غذایی با هم را شبکه ی غذایی می گویند.

اسلاید 5: هر چه در اطراف شما وجود دارد و بر زندگی شما اثر می گذارد ،محیط زیست شما را تشکیل می دهد.خورشید ، هوا ، جانوران ، خانه ، مدرسه ، آب ، غذا ، خاک و افرادی که با شما رابطه دارند همگی جزء محیط زیست شما هستند.محیط زیست جانداران مختلف شبیه به هم نیست.

اسلاید 6: هر موجود زنده در جایی زندگی می کند که برای تغذیه، تنفّس، رشد، تولیدمثل و حرکت کردن او مناسب باشد. به این مکان ، زیستگاه آن موجود زنده می گویند.زیستگاه بعضی از ماهی ها رودخانه، دریاچه، دریا و اقیانوس است.یک آکواریوم کوچک، زیستگاه یک یا چند ماهی است که در آن زندگی می کنند.زیستگاه کرم خاکی، خاک مرطوب است.رودخانه، دریا، جنگل ، بیابان و حتّی گلدان خانه ی شما هر کدام یک زیستگاه است.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید