علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

سئوالاتی که هر فرد قبل از ازدواج بایستی از خودش در مورد خودش بپرسد

soalate_ghabl_az_ezdevaj

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سئوالاتی که هر فرد قبل از ازدواج بایستی از خودش در مورد خودش بپرسد”

سئوالاتی که هر فرد قبل از ازدواج بایستی از خودش در مورد خودش بپرسد

اسلاید 1: سئوالاتی که هر فرد قبل از ازدواج بایستی از خودش در موردخودش بپرسد.

اسلاید 2: سئوالات خودآگاهیمن چه کسی هستم؟ویژگیهای ظاهری؛ قد ،وزن، تناسب، رنگ مو،چشم و... کدامند؟ وضع جذابیت و سلامت من چگونه است؟تا چه حد از وضع ظاهری ام راضی ام؟ کدام خصوصیات را نمی پسندم؟از لحاظ شخصیتی چگونه شخصیتی هستم؟ از چه ویژگی های بارز و برجسته ای برخوردارم؟ خصوصیات منفی ام کدام است؟از لحاظ وضعیت اعتقادی و و اخلاقی چگونه فردی هستم ؟به لحاظ عاطفی و هیجانی چگونه خود را ارزیابی می کنم؟روابط اجتماعی ام چگونه است؟ به لحاظ ذهنی ، فکری و منطقی چگونه ام ؟چگونه می خواهم باشم؟چگونه می توانم باشم؟

اسلاید 3: ازدواج آگاهیچرا می خواهم ازدواج کنم؟آیا الان زمان مناسبی برای ازدواج است؟اگرحالا ازدواج نکنم چه اتفاقی می افتد؟آیا زندگی متأهلی تفاوت اساسی با زندگی مجردی دارد؟آیا آمادگی های لازم را برای ازدواج کسب کرده ام؟آیا ازدواج محدودیتهایی را برایم ایجاد می کند؟چه محدودیتهایی؟آیا خود را قادر به اداره یک زندگی بدون هرگونه وابستگی به دیگران می بینم؟آیا در حد کافی به رشد واستقلال فکری –شخصیتی- عاطفی- اجتماعی و اقتصادی رسیده ام؟ازدواج چه چیزهایی به من می دهد؟با ازدواج چه چیزهایی برای همسرم دارم؟آیا برای رابطه (حفظ - تقویت) چه فکری کرده ام؟انتظار یک شوهر/ همسر از ازدواج چه چیزهایی می تواند باشد؟آیا این انتظارات می تواند تا چه اندازه مشابه یا متفاوت باشد؟خوشبختی چیست؟ و خوشبختی چقدردر گروازدواج است؟

اسلاید 4: ازدواج آگاهیـآیا ازدواج موجب موجب رشد و تکامل می گردد یا آرامش و امنیت؟ملاکهای اساسی من برای ازدواج چیست؟تا چه حد ظاهر، شخصیت، اعتقادات، خانواده، وضعیت مالی و اقتصادی ،تحصیلات، وضعیت قومی و فرهنگی ،مذهبی و... برایم مهم است؟آیا بدنبال شخصی مشابه یا مکمل با خودم هستم؟ در صورت وجود تفاوت کدامها قابل قبول هستند؟در چه مواردی می توان به توافق رسید و در کدامها به تفاهم؟آیا بر اساس تناسب بایستی ازدواج کرد یا اولویت؟چگونه می خواهم همسر آینده ام را پیدا کنم ؟ چطور باید با وی آشنا شوم؟ چه کسانی می توانند در این امر مرا کمک کنند؟در مراسم خواستگاری چه سئوالاتی بایستی پرسیده شود؟تا چه حد دوره های آشنایی و نامزدی می تواند قبل از ازدواج مهم باشد؟آیا لازم است قبل از ازدواج عاشق بود ؟آیا مهریه یک سنت ، هدیه ، قاعده و اصل در ازدواج است؟مهریه چه نقش و جایگاهی می تواند در حفظ و نگهداشت ازدواج داشته باشد؟چگونه مراسمی را برای ازدواج در نظر دارم؟آیا برای دانستن پاسخ این سئوالات از چه منابعی می توانم استفاده کنم؟

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید