کسب و کارمدیریت و رهبری

ساختار به دنبال راهبرد - structure follows strategy

صفحه 1:
ساختار به دنبال راهبرد structure follows strategy 1 ۱۹

صفحه 2:
عنوان و ‎Sa)‏ مراحل استفاده اس مسا

صفحه 3:
سا سر ا مواد خام و تجمع بازاریابی و توزیع كانالها؛ ‎aa‏ أرشد و ننوع: تتوع در باز جدید و محصولات برای غلبه بر محدودیت‌های رم تغييرياة 0000 د ‎Core Gace‏ ‎De agg Jane aap Spee‏ ل ‎Le‏ ‎ ‏استراتژی شرکت و ارتباطات

صفحه 4:
ابزارهای مرتبط _] | تجزيه و تحليل استراتزى ‎Strategy Analysis‏ Planning Large Projects and Programs ‏طراحی پروژه‌ها و برنامه‌های بزرگ‎ > رايا = کلید چندلر به ادبیات مدیریت برای اتصال استراتژی به ساختار اضافه شد. از زمانی که تلاش برای تجدید ساختار یک نتیجه برای تغییر در استراتژی است, یک شرکت باید در ابتدا استراتژی خود را بررسی کند. سپس یک استراتژی متفاوت را دنبال کند. پذیرش فناوری جدید یا نفوذ در یک بازار جدید, بررسی یک استراتژی را می‌طلبد, که به نوبه خود برای تجدید ساختار سازمانی مناسب است. ظهور یا تحول در ساختار سازمانی جدید نه در شرایط ایزوله و نه بوسیله حادثه اتفاق نمی‌اقتد. مدیریت حرفه‌ای برای افزایش شانس تلاش‌های اجرای استراتژی موفق ضروری است. مدیریت باید توجه مداومی به توسعه یک فرم اداری مکاتبه‌ای اختصاص دهد. چندلر با این کار, ارتباط تاریخ کسب و کار را نشان داد و اطمینان داد که بخشی از برنامه‌های آموزشی در بسیاری از دانشگاه‌ها خواهد شد. کار او برای تبدیل استراتژی به موضوعی مهم برای سازمان‌ها بسیار کمک نمود

صفحه 5:
| معایب این مدل بسیار ساده انگاشته شده است. ارتباط میان ساختار و استراتژی لزوما یک بعدی نیست. مینتزبرگ استدلال نمود که فرم سازمانی کنونی نیز می‌تواند به عنوان محدودکننده تغییر استراتژیک در نظر گرفته شود. دیدگاه‌های کنونی مانند پتیگرو, معتقدند که ساختار و استراتژی باید نسبت به یکدیگر بصورت برابر در نظر گرفته شوند. راملت به این نتیجه رسید که ساختار از سبک و مد نیز تبعیت می‌کند. تغییرات در ساختار بازار پیامدهایی برای استراتژی و ساختار یک شرکت دارد. چندلر اظهار داشت که «تناسب با بازار» بین فرم یک سازمان و ساختار بازار آن, هزینه‌های هماهنگی داخلی آن را کاهش می‌دهد و یک انطباق بهتری بین سبد محصولات شرکت و نیازهای مشتری تاکتیکی خود فراهم می‌کند. ارتباط «تناسب با بازار» باید با ارتباط «تناسب با استراتژی» بصورت ثانویه باشد بگونه‌ای که مانع تغییرات راهبردی ضروری نگردد. مدیریت تجاری و برنامه پاداش‌های مرتبط با آن نشان‌دهنده جزء «تناسب با به بازار» در یک شرکت و تمایل آن به دفاع از وضع موجود فعلی است. چندلر در مطالعات موردی خود, نیاز به رهبری را ‎sly‏ ایجاد یک آنتقال به فرم چندبخشی توصیف نمود. اما به رهبری قدرتمند به عنوان یک پیش‌نیاز برای سازماندهی مجدد شرکتی موثر توجه نکرد. این مطالعه بر اساس یک مطالعه تجربی گسترده نبود. ارتباط میان استراتژی و ساختار تنها برای یک رشد سازمانی بزرگ و استراتژی تنوع توصیف شده بود. در محیطهای آشفته. ظهور ناهماهنگی‌های جدیدی در فرم‌ها و استراتژی‌ها اتفاق می‌افتد. کاربرده این مدل برای سازمان‌های صنعتی متوسط و بزرگ که نياز به تغيير در كسب و کار خود را با توجه به تحولات محیط و نفوذ فناوری‌های جدید می‌بینند. الگویی را برای بازطراحی سازمانی بر اساس استراتژی‌های اتخاذشده ارائه می‌دهد.

صفحه 6:

صفحه 7:
00 ‏را‎ eros iecteie rs) pa رو

رایگان