سایر تحقیق و پژوهش

ساختار و تشکیلات دولت

dolat0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ساختار و تشکیلات دولت”

ساختار و تشکیلات دولت

اسلاید 1: ساختار و تشکیلات دولت گردآورنده:

اسلاید 2: حکومت کشور ما جمهوری اسلامی ایران است که به وسیله ی سه قوه مقننه،قضایه ومجریه،زیر نظر مقام رهبری اداره میشود. سال گذشته با قوه ی مقننه آشنا شدید. در این فصل با نقش و وظایف قوه مجریه یعنی دولت و در فصل بعد نیز با وظایف قوه ی قضایه آشنا می شوید.اخبار روزنامه هارابخوانید. در این اخبار شما به واژه های دولت، وزیر و وزارت بر می خورید.

اسلاید 3: شمصوبهی دولت برای حمایت ازخریدتضمینی محصولات کشاورزی اعلام شد.بنابه پیشنهاد وزیر راه و شهر سازی،رعیس سازمان هواپیمایی کشور اتنخاب شد.با تصویب دولت شرایط تحصیل رایگان حافظان قرآن در دانشگاه ها...

اسلاید 4: هیات وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور جزعیات تقسیمات جدید اداری دو استان...دولت،استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران را منوط به موافقت وزارت صنعت،معدن وتجارت کردواقعا زحمت میکشند

اسلاید 5: و در ادامهقوه ی مجریه همان دولت وساز مان های وابسته به دولت است.رعیس قوه ی مجر یه،رعیس جمهور نام دارد که پس از مقام رهبری عالی ترین مقام رسمی کشور است ومسعولیت اجرای قانوت اساسی و ریاست قوه ی مجریه را بر عهده دارد.نام رعیس جمهور را در اخبار شنیده وتصویر او را در تلویزیونو روزنامه هادیده اید.

5,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید