پزشکی و سلامت پرستاری و پیراپزشکی

ساختمان دستگاه تناسلی مردان

sakhtemaane-dastgaahe-tanasoli-mardaan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 18 اسلاید توضیحات کامل و از پایه در مورد دستگاه تناسلی مردان,اعم از قسمت هایی داخلی و خارجی,همراه با تصاویر با فهم آسان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1906 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ساختمان دستگاه تناسلی مردان”

ساختمان دستگاه تناسلی مردان

اسلاید 1: ساختمان دستگاه تناسلى مردان

اسلاید 2: دستگاه تناسلي مردان چيست؟ گونه‌ها داراي دو جنس مي‌باشند. نر و ماده. هر جنس داراي دستگاه تناسلي منحصر به فرد خودش است.از نظر شكل و ساختمان با هم فرق دارند اما بطور ويژه‌اي براي توليد، تغذيه و انتقال تخمك يا اسپرم طراحي مي‌شوند. مرد برخلاف زن كه اندامهاي جنسي‌اش كاملاً در داخل لگن قرار دارد، داراي اندامهاي تناسلي است كه هم در داخل و هم در خارج لگن قرار دارد.

اسلاید 3: سلول تخمک و اسپرم دو نوع سلول جنسي در روند توليد مثل انسان دخيل است. سلول مرد يا اسپرم و سلول زن يا تخمك كه در دستگاه تناسلي زن به منظور توليد فردي جديد با هم روبرو مي‌شوند. هر دو دستگاه تناسلي مرد و زن براي توليد مثل حياتي هستند.

اسلاید 4: انسان مانند ساير موجودات ويژگيهاي خاص خود را از طريق ژنهايش كه حامل صفات انسان هستند به نسل بعدي منتقل مي‌كند. ژنهايي كه والدين به فرزندانشان منتقل مي‌كنند همان چيزي است كه آنان را مشابه ساير فرزندان خانواده مي‌كنند و در عين حال همان چيزي هستند كه هر فرزندي را هم منحصر به فرد مي‌سازند. اين ژنها از اسپرم مرد و تخمك زن كه بوسيله دستگاه تناسلي مرد و زن توليد مي‌شوند سرچشمه مي‌گيرند.

اسلاید 5: دستگاه تناسلى مرد از دو قسمت خارجى و داخلى تشکيل شده است. ۱. کيسة بيضه که بيضه‌ها و اعضاى فرعى آنها را در بر مى‌گيرد.(Testicle) ۲. آلت تناسلى که عضو مقاربت مى‌باشد. (Penis)

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید