saakhte-vpn-dar-rayane

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ساخت vpn در رایانه”

ساخت vpn در رایانه

اسلاید 1: موضوع:vpnعلی شاپوری

اسلاید 2: Vpn چیست؟شبکهٔ خصوصی مجازی  Virtual Private Network، به اختصار شبکه‌ای است که اطلاعات در آن از طریق یک شبکه عمومی مانند اینترنت جابه‌جا می‌شود اما در عین حال با استفاده از الگوریتم‌های رمزنگاری و با تصدیق هویت ، این ارتباط هم‌چنان اختصاصی باقی می‌ماند.

اسلاید 3: Virtual Private NetworkVpn چیست؟VPN دو كامپیوتر یا دو شبكه را به كمك یك شبكه دیگر كه به عنوان مسیر انتقال به كار می گیرد به هم متصل می كند . برای نمونه می توان به دو كامپیوتر یكی در تهران و دیگری در مشهد كه در فضای اینترنت به یك شبكه وصل شده اند اشاره كرد . VPN از نگاه كاربر كاملا” مانند یك شبكه محلی به نظر می رسد . برای پیاده سازی چنین چیزی ، VPN به هر كاربر یك ارتباط IP مجازی می دهد .  داده هایی كه روی این ارتباط آمد و شد دارند را سرویس گیرنده نخست به رمز در آورده و در قالب بسته ها بسته بندی كرده و به سوی سرویس دهنده VPN می فرستد . اگر بستر این انتقال اینترنت باشد بسته ها همان بسته های IP خواهند بود .  سرویس گیرنده VPN بسته ها را پس از دریافت رمز گشایی كرده و پردازش لازم را روی آن انجام می دهد .

اسلاید 4:

اسلاید 5: انواع وي پي ان vpnدو نوع عمومي از وي پي ان ها وجود دارند. دسترسي هاي از راه دور، كه به آن ها شبكه شخصي ديال آپ هم مي گويند، اتصالي است كه از طرف كاربر به سرور lan يك شركت زده مي شود و آن سازمان اين كاربر را وارد شبكه مي كند. عرضه كننده خدمات سازماني سرور دسترسي شبكه اي راه اندازي كرده است و به كاربران از راه دور كه با نرم افزار دسكتاپ خود متصل مي شوند، سرويس مي دهند. همچنين از طريق همين خطوط مي توان نسبت به ايجاد خط هاي تلفن اقدام كرد و يك تلفن كاملا داخلي براي خود به وجود آورد. يك مثال خوب براي آن كه بهتر بفهميم يك دسترسي از راه دور به چه شكل است، مي شود سازماني كه به دنبال اتصال امن ميان نهادهاي نمايندگي خود در شهرهاي مختلف است. 

اسلاید 6: کاربرد های vpn:شبکهٔ خصوصی مجازی به طور عمده برای ایجاد ارتباط بین شعبه‌های مختلف شرکت‌ها و یا فعالیت از راه دور مورد استفاده قرار می‌گیرد.يكي از كاربردهاي متداول وي پي ان، امن كردن ارتباط در شبكه اينترنت است، اما وي پي ان نيازي به الزاماتي چون مجوزگيري و يا رمزگذاري روي محتوا ندارد. وي پي ان ها معمولا مي توانند براي جداسازي ترافيك كاربران مختلف در يك شبكه به كار بروند و امنيت بسيار خوبي داشته باشد. يا حتي مي توان از وي پي ان ها براي ايجاد ارتباط دوطرفه دائم ميان دو نقطه دور از هم استفاده كرد

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید