صفحه 1:
صفحه 2:
ابرنامه زيزئ مشتمل بر انواع فعاليت هاى متعدد است.
اين فعاليت'ها صرفاً وسيله و ابزارى براى رسيدن به قتا هستند
هدفى كه قصد أن بهسازى و ارتقاى زيستن و يادكرفتن در كلاس درس است.
aL دا رد
Doe tenor Ie ese ee sIS epic sr ۱
cece oh rea ie Coan ee
صفحه 3:
۱ ere ore ا
شناسى ١
0 ل ل T DIR
۳
_باید دنش آموزان را برای برقراری هدف های ارزشمند درباره ی
121001100.
پیش بینی های لازم را درباره ی تفاوت های فردی در توانایی هاء علاقه ها و زمینه ی قبلی دانش آموزان
انجام دهد.
۱
“” براى توسعه مهارت هاى اساسى از موقعيت هاى معنادار استفاده كند.
” تجاربى راكه با سطح رشد و بختكى كودكان ارتباط نزديك دارد» فراهم آورد.
فرصت هایی را برای توسعه توانایی های نهفته ی خلاقیت دانش آموزان تهیه کند.
|
صفحه 4:
اصول روش هاى آموزش مبتنى
9
روش آموزش باید همکاری معلم - دانش آموز را در برنامه ریزی؛ اجراه ارزشیابی و بيش بينى كند.
تا
و ۱
© تعال و
SS eee eee Bers Ree ا ا
212717171101011“
فرصت هابى زا براى دائش أموزان فراهم آورد تا بتوانند تصميماتى اتخاذ كنند و مستوليت هايى را ببذيرفدا
سس«
صفحه 5:
صفحه 6:
بهسازى برنامه ى درسى؛ در تحليل نهايى؛ به معناى بهسازى أموزش است. بهسازى واقعى برنامه ى درسى در
Per
ese ere We ae Wee Res ene NS resales mves ete SE)
aoe ee eee sr yest
آن نظريه ی آموزش با ارزش است كه اصول راغتمابى را ارائه مى كند كه بد فعاليت ها انسجام می بخشد و معم را برای ره
ias PReers opta eR ۱
ee 0 ۳ tense ieee keer
موقعیت کلاس درس انجام گیرد - ارتباط دارد.
سازمان موثر کلاس برای زیستن و یادگرفتن مستازم استفاده ی هوشمندانه از اصول پویایی گروه است.
محیط و جو کلاس: شامل محیط فیزیکی» عفلانی؛ اجتماعی و عاطفی به طور وسیعی کیفیت زیستن و یادگیری تجارب قصد شده
در كودكان را تعيين مى كند.
۱ Tex ea De
موضوع برای معلمان در استفده از انواع متناسب با پسران و دختران آزاد از اهمیت ویژه برخور؛
a
۳0
ا 00
آموزش و يادكيرى برئا مه اى ) مهم ترين بيش نياز براى أموزش اثر بخش است.
صفحه 7:
ا ا ا ا
درس برنامه ريزى درسى ابتدايى
كروه تكنولوزى آموزشى
استاد راهنما : جناب آقاى مذبوحى
نیمسال تحصیلی: 60-96