کسب و کار مدیریت و رهبری

سازمان همکاری دولت باز OGP | Open Government Partnership

open-government-partnership-ogp

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۸ اسلاید سازمان همکاری دولت باز | Open Government Partnership (تهیه شده برای پروژه کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه تهران) ۱) معرفی سازمان مشارکت دولت باز ۲) نقشه معرفی کشورهای عضو OGP ۳) ماموریت OGP ۴) بیانیه دولت باز ۵) تعهدات کشورهای دولت باز ۶) معرفی اجمالی سازمان مشارکت دولت باز ۷) لیست کشورهای عضو OGP ۸) مکانیسم عمل OGP ۹) مراحل کاری OGP ۱۰) بازوی حسابدهی OGP ۱۱) برنامه عملیاتی دولت افغانستان در راستای دولت باز ۱۲) نحوه دسترسی به گزارش های OGP ۱۳) شرایط لازم جهت عضویت ۱۴) نحوه عضویت کشورهای در OGP ۱۵) حوزه های تمرکز OGP ۱۶) دستورالعمل نمایندگان فعال در OGP
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
772 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سازمان همکاری دولت باز OGP | Open Government Partnership”

سازمان همکاری دولت باز OGP | Open Government Partnership

اسلاید 1: OGP Open Government Partnership«مشارکت در حکومت باز» یا OGP یک جنبش جهانی است که در راستای ترویج فعالیت‌های چندجانبه بین‌المللی و ایجاد تعهدات قوی در نهادهای دولتی به منظور مسئولیت پذیری، افزایش مشارکت مردمی، شفافیت و مبارزه با فساد و بکارگیری فناوری‌های جدید برای ایجاد دولت‌هایی بازتر، اثربخش‌تر و پاسخگوتر فعالیت می‌کند.OGP تلاش می‌کند تا تعهدات مشخصی را از کشورهای داوطلب عضو اخذ نموده و از این طریق حرکتی را در سطح دولت ایجاد نموده و نوآوری را در سطح ملی ترویج نماید.

اسلاید 2: این سازمان در سپتامبر 2011 و به منظور فراهم‌سازی بستری بین‌المللی برای مصلحان کشورهای مختلف که در راستای ارتقاء دولت‌های خود فعالیت می‌کنند، ایجاد شده است. از آن زمان، اعضای OGP از 8 کشور مؤسس (برزیل، اندونزی، مکزیک، نروژ، فیلیپین، آفریقای جنوبی، انگلستان، ایالات متحده) به 78 (2020) کشور و 20 دولت محلی رسیده است. در همه این کشورها، دولت‌ها و نیز مردم در راستای تحول و ایجاد اصلاحاتی مهم در دولت‌های خود در حال تلاش می‌باشند.

اسلاید 3: ماموریت OGPمأموریت OGP این است که دولت‌های بیشتری بصورت پایدار شفاف‌تر، مسئولیت‌پذیر‌تر و نسبت به شهروندان خود پاسخگوتر شوند، تا هدف نهایی ارتقاء کیفیت حکمرانی و نیز کیفیت خدماتی که شهروندان دریافت می‌کنند، تحقق یابد. این کار نیازمند تغییراتی در هنجارها و فرهنگ است تا زمینه گفتگویی واقعی میان مردم و حاکمیت فراهم گردد.OGP در جهت حمایت از مصلحان دولتی و نیز بخش مردمی، از طریق ارتقاء بحث «دولت باز» به گفتمانی در عالی‌ترین سطوح سیاسی، فراهم‌سازی بستری برای تغییرات دشوار و نیز ایجاد یک اجتماع حامی از مصلحان هم‌فکر از کشورهای مختلف سراسر دنیا،  تلاش می‌کند.

اسلاید 4: بیانیه دولت بازبه عنوان اعضای OGP متعهد به اصول مندرج در اعلامیه جهانی حقوق بشر، کنوانسیون سازمان ملل متحد علیه فساد و سایر اسناد بین‌المللی قابل اجرا مربوط به حقوق بشر و حکومت خوب (Good Governance):اذعان می‌کنیم که مردم سراسر دنیا خواهان شفافیت بیشتر در دولت هستند. آن‌ها خواستار مشارکت مدنی بیشتر در امور عمومی و به دنبال راه‌هایی برای ایجاد شفافیت، پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری و کارائی بیشتر در دولت هستند.می‌دانیم که کشورها در مراحل مختلف در تلاش برای ترویج شفافیت در دولت هستند و هر یک از ما رویکردی سازگار با اولویت‌های ملی و شرایط و آرمان‌های شهروندانمان را دنبال می‌کنیم.بر عهده می‌گیریم مسئولیت ثبت این لحظه برای تقویت تعهداتمان درجهت ترویج شفافیت، مبارزه با فساد، توانمندسازی شهروندان و مهار قدرت فناوری های جدید در جهت ساخت دولتی کارآمدتر و پاسخگوتر را.حمایت می‌کنیم از ارزش شفافیت در تعامل با شهروندان به منظور بهبود خدمات، مدیریت منابع عمومی، ترویج نوآوری، و ایجاد جوامع امن‌تر. ما اصول شفافیت و دولت باز را با نگاهی به سمت دستیابی به موفقیت بیشتر، رفاه، و کرامت انسانی در کشورهای خود و در جهان به هم پیوسته در آغوش می‌کشیم.

اسلاید 5: همراه با هم متعهد می‌شویم:افزایش دسترسی به اطلاعات فعالیت‌های دولتپشتیبانی مشارکت مدنیپیاده‌سازی بالاترین استانداردهای صداقت حرفه‌ای در سراسر اداراتافزایش دسترسی به فن‌آوری‌های جدید برای شفافیت و مسئولیت‌پذیریاذعان می‌کنیم که دولت باز فرایندی است که نیازمند تعهد مداوم و پایدار است. ما متعهد می‌شویم به ارائه گزارش عمومی درباره اقدامات در حال انجام برای تحقق بخشیدن به این اصول، مشورت با مردم در اجرای آن‌ها و به‌روزرسانی تعهداتمان در پرتو چالش‌ها و فرصت‌های جدید.بیانیه دولت باز

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید