علوم مهندسی معماری و عمران

سازه های سبک فولادی (LSF)

LSF

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
LSFدر واقع سیستم‌های پیش ساخته هستند که از مقاطع فولادی جدار نازک (LGS) ساخته شده‌اند این مقاطع فولادی در واقع ورق‌های کم ضخامت فولادی دارای پوشش‌های گالوانیزه هستند. این ورق‌ها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و روش ساخت رولی، نورد شده و به صورت پروفیل‌های سبک در ابعاد مختلف تولید‌ می‌شوند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
568 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سازه های سبک فولادی (LSF)”

سازه های سبک فولادی (LSF)

اسلاید 1: LSFسازه های سبک فولادی:استاد:گرد آورندگان

اسلاید 2: مقدمهساختمان های پیش ساخته فولادی سبک یا lsf به صورت اجرای خشک و عمدتا با استفاده از اتصالات پیچی به روش تولید صنعتی بکار گرفته میشوند.این ساختمان ها از سه جزء اصلی شامل ورق های فولادی سرد نورد شده جهت تامین سازه ، صفحات تخته سیمانی و گچی به عنوان پوشش رویه داخلی و خارجی و لایه عایق حرارتی و صوتی تشکیل میشوند. اجرای ساختمان با سیستم LSF از سال 1950 در برخی از کشورها از جمله کانادا آغاز گردید و در حدود 20 سال است که جایگاه ویژه ای در صنعت ساخت و ساز کشورهای پیشرفته پیدا نموده و به دلیل دارابودن مزایای زیاد از جمله کیفیت بالای ساخت و عملکرد لرزه ای مناسب در بسیاری از کشورها ی دنیا رواج یافته است

اسلاید 3: lsf چیست؟ LSFدر واقع سیستم‌های پیش ساخته هستند که از مقاطع فولادی جدار نازک (LGS) ساخته شده‌اند این مقاطع فولادی در واقع ورق‌های کم ضخامت فولادی دارای پوشش‌های گالوانیزه هستند. این ورق‌ها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و روش ساخت رولی، نورد شده و به صورت پروفیل‌های سبک در ابعاد مختلف تولید‌ می‌شوند. این سازه‌های پیش ساخته فولادی عمدتاً به صورت خشک و با استفاده از اتصالات پیچیده اجرا می‌شوند. این پروفیل‌ها را با مصالح مختلف از جمله سرامیک، سنگ و پی‌وی‌سی می‌توان پوشش داد

اسلاید 4: کاربرد سازه lsf

اسلاید 5: www.themegallery.com

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید