علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

سامانه ارسال و دریافت پیامک بامداد

samane_ersal_va_daryafte_payamak

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سامانه ارسال و دریافت پیامک بامداد”

سامانه ارسال و دریافت پیامک بامداد

اسلاید 1: فهرست

اسلاید 2: محیط نرم افزار

اسلاید 3: شامل گزینه های انتخابی کاربرارسال پیامک برای گروه ها و یا اعضای انتخابی و همچنین ارسال انبوه پیامک به صورت تصافی به تعدادمشخصمشاهده و مدیریت پیام های دریافتیمشاهده مدیریت پیام های ارسالی و رهگیری پیام هادر منوی ارسال با زدن گزینه ذخیره پیام شما در این قسمت ذخیره میشود در این قسمت شما پیامهای ذخیره شده در پیش نویس را می توانید به صورت زمان بندی شده و در محدوده زمانی مشخص ارسال کنید.مشاهده آمار ارسال و دریافت پیام های فارسی و انگلیسی به صورت ماهانهاستفاده ا زسرویس پیام های آماده مانند ارسال فال حافظشما می توانید حساب خود را در کمتر از 2 دقیقه به میزان نا محدود از طریق اینترنت شارژ کنید.دفتر تلفن شخصی خود را ایجاد و آنها را در گروه های مختلف وارد کنید.در ارسال نیزمیتوانید به این افراد و گرو ها پیام ارسال کنید.اطلاعات و رمز ورود خود را مشاهده و ویرایش کنید.لیست پرداخت های اینترنتی خود را مشاهده کنید.

اسلاید 4: سیستم ارسال پیامک بامداد به آدرس اینترنتی 1sms4u.ir نرم افزاری رایگان و تحت وب میباشد .این نرم افزار بدون محدودیت برای ارسال پیام کوتاه می باشد.شما می توانید با عضویت رایگان و آسان در این سیستم از مزایای آن استفاده کنید.این نرم افزار با ساخت دفترچه تلفن شخصی توانایی ارسال به اعضا را دارد و همچنین می تواند پیام های انبوه تبلیغاتی را ارسال نماید.معرفی

اسلاید 5: ایجاد دفترچه تلفن شخصیایجاد گروه کاربران در دفترچه تلفنارسال پیامک به شماره های دفترچه تلفنارسال پیامک به گروه های دفترچه تلفنارسال پیامک به صورت انبوه و تصافی برای تبلیغاتدریافت شماره اختصاصیدریافت پیام ها و تعریف قوانین برای پاسخ دهی به پیام های دریافتیارسال پیام های زمان بندی شده(روزانه,هفتگی,ماهیانه)استفاده از سرویس پیام ها(فال حافظ , ...)امکانات

اسلاید 6: ثبت نامابتدا وارد سایت1sms4u.ir شوید و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

اسلاید 7: ثبت ناممشخصات خواسته شده را وارد کنید و بر روی ثبت نام کلیک کنید.

اسلاید 8: ثبت نامبعد از وارد کردن مشخصات برای شما یک ایمیل و یک پیام کوتاه ارسال می شود.ایمیل حاوی لینکی برا ی فعال سازی حساب می باشد.بر روی آن کلیک کنید تا حساب شما فعال شود.پیام کوتاه حاوی رمز حساب شما می باشد.حال با زدن ورود و وارد کردن ایمیل و رمز داده شده وارد سیستم شوید

اسلاید 9: دفترچه تلفندفترچه شخصی خود را در گروه های دلخواه ایجاد کنید.شما در منوی ارسال می توانید با زدن گزینه اضافه شماره یا گروهی را از دفترچه انتخاب کنید و برای انتخاب شده ها پیامک ارسال کنید.

اسلاید 10: ارسالاصلی ترین قسمت برنامه است که شامل سه قسمت ارسال به شمارهارسال به گروهارسال انبوه می باشد.

اسلاید 11: ارسال به شمارهدر این قسمت می توانیم شماره ها را وارد کرده و اگر تعداد آنها زیاد است از (،) مابین شماره ها استفاده کنیم.همچنین با زدن دکمه (اضافه) می توانیم از دفترچه تلفن عملیات جستجو را انجام دهیم و با زدن اضافه به شماره های قبلی اضافه کنیم.

اسلاید 12: ارسال به شمارهدر این قسمت می توانیم شماره ها را وارد کرده و اگر تعداد آنها زیاد است از (،) مابین شماره ها استفاده کنیم.همچنین با زدن دکمه (اضافه) می توانیم از دفترچه تلفن عملیات جستجو را انجام دهیم و با زدن اضافه به شماره های قبلی اضافه کنیم.

اسلاید 13: ارسال به گروهدر این قسمت می توان یک پیام را برای تمام اعضای داخل یک گروه ارسال کنیم.که با زدن اضافه گروه مورد نظر را انتخاب می کنیم.

اسلاید 14: ارسال انبوهاین قسمت برای افرادی که قصد ارسال پیام های تبلیغاتی را دارند، مناسب می باشد. شماره های ابتدایی خود را وارد کنید سپس تعداد پیام هایی را که می خواهید متناسب با الگوی داده شده باشد را وارد کنید.سیستم به صورت اتوماتیک شماره ها را ایجاد کرده و پیام مربو طه را به این شماره ها ارسال می کند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید