علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

سامانه ی شناسایی امواج رادیویی (RFID)

barname_rizi_hamlo_naghl

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سامانه ی شناسایی امواج رادیویی (RFID)”

سامانه ی شناسایی امواج رادیویی (RFID)

اسلاید 1: Presenterسامانه ی شناسایی امواج رادیویی((RFID

اسلاید 2: سامانه ی شناسایی امواج رادیویی RADIO FREQUENCY) IDENTIFICATION)سامانه ی شناسایی بی سیمی است که قادر به تبادل داده ها به وسیله ی برقراری اطلاعات بین یک TAG) )که به یک کالا یا کارت متصل می شود و یک باز خوان READER))است .ساما نه های (RFID )از سیگنال های الکترونیکی و الکترومغناطیسی برای خواندن و نوشتن داده ها بدون تماس بهره می برند.

اسلاید 3: یک نوع برچسب تگ

اسلاید 4: آشنایی با تکنولوژی RFIDتصور کنید که وارد یک فروشگاه زنجیرهای شده اید واقلام مورد نیاز خود را داخل چرخ دستی قرار داده اید. صندوق دار با استفاده از بارکد باید تک تک اقلام داخل سبد را برداشته و اطلاعات آن را توسط بارکد خوان یکی یکی به داخل کامپیوتر وارد می کند تا فاکتور را صادر کند .این کار بسیار وقت گیر است و همچنین ممکن است بارکد کالا مخدوش باشد و دستگاه نتواند آن را بخواند.اما با فناوری (RFID)بدون هیچ معطلی از در خارج می شویم.چون شناسه ی روی کالا دیگر بارکد نیست بلکه از نوع (RFID) می باشد وخودش با فرستادن علایم رادیویی کلیه اطلاعات را به کامپیوتر موجود در درب خروجی مخابره می کند .

اسلاید 5: این شناسه ها دارای دو بخش تراشه وآنتن هستند و دارای عملکرد بسیار ساده ای می باشند .تراشه اطلاعات را از طریق آنتن منتشر می کند وحسگر هایی که در اطراف قرار دارند این اطلاعات را دریافت می کنند. همچنین در محیط از آنتن های تقویت کننده استفاده می شود چون این سیستم ها بر مبنای تغییرات امواج مغناطیسی کار می کند.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید