معماری و عمران

سبکدانه لیکا و مقایسه آن با سبکدانه های دیگر

sabokdane_sanati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سبکدانه لیکا و مقایسه آن با سبکدانه های دیگر”

سبکدانه لیکا و مقایسه آن با سبکدانه های دیگر

اسلاید 1: فناوری های نوین در صنعت ساختمان موضوع : سبک دانه صنعتی لیکا و مقایسه با سبکدانه های دیگر دانشجو : مهتاب رضوی

اسلاید 2:

اسلاید 3: واژه لیکا از عبارت Light Expanded Clay Aggregate (دانه رس سبک منبسط شده ) گرفته شده است . در روش تولید این دانه ها خاک رس به عنوان ماده ی اولیه به واحد فراوری کارخانه حمل شده و پس از آبدهی به صورت گل رس وارد کوره گردان می شود .

اسلاید 4: وقتی گل رس در درجه حرارتی حدود 1200 درجه سانتی‌گــراد قـــرار می‌گیرد، گازهای ایجاد شده دانه‌ها را  منبسط می‌کند و هزاران سلول هوای ریز درون آن‌ها تشکیل می‌شوند. با سرد شدن مصالح، حباب‌های هوا به صورت فضاهای منفک باقی‌مانده و سطح آنها سخت می‌شود.

اسلاید 5:

اسلاید 6: گلوله های لیکا هنگام خروج از کوره گردان در اندازه های 32 میلی متر با چگالی بالک تقریبی 350 𝑘𝑔 𝑚 3 هستند . بنا بر مورد استفاده لیکا آن را در اندازه های مختلف تهیه میکنند .

اسلاید 7: بتن سبکبتن های سبک سازه ای بتن هایی هستند که علی رغم دارابودن چگالی کمتر از 200 کیلوگرم بر متر مکعب، مقاومت فشاری بیش از 17 مگا پاسکال دارند. ساخت این بتن ها صرفاً با استفاده از سبکدانه های مقاوم و سبک امکان پذیر است. بیشترین مقاومت بتن سبکدانه وقتی حاصل می‌شود که از سبکدانه های سازه‌ای که مقاومت آن برابر یا بیشتر از مقاومت ماتریس سیمان باشد برای سبک سازی بتن استفاده گردد.

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید