علوم مهندسی معماری و عمران

سبک معماری اسکاندیناوی

sabk-mamari4

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 17 اسلاید با عرض سلام و خسته نباشید پاورپوینت (سبک معماری اسکاندیناوی) با گرافیکی چشم نواز و برگرفته از همین سبک سر فضل های مربوطه: معرفی اسکاندیناوی تاریخچه اصول این سبک
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1153 بازدید, 12 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سبک معماری اسکاندیناوی”

سبک معماری اسکاندیناوی

اسلاید 1: استاد: عیسی اصلیمحقق: مهرداد طالبی زاده سردریدانشگاه: دانشکده فنی شهید منتظریتاریخ: 1399/8/26به نام خدا

اسلاید 2: سبک معماری اسکاندیناوی

اسلاید 3: اسکاندیناوی Scandinavieمنطقه ای با جزنیات خاص تاریخی و فرهنگی در شمال اروپا و دربرگیرندهٔ چهارکشور سوئد، نروژ و دانمارک و قسمت های از فنلاند است.تبار مردم این کشورها به وایکینگ‌ها می‌رسد.

اسلاید 4: دکوراسیون اسکاندیناوی در اوایل قرن بیستم شکل گرفت و به عنوان یک جنبش در طراحی مطرح شد. علت این شهرت نیز در به‌کارگیری از سادگی و کاربردی بودن آن بود. این سبک دکوراسیون که به آرامی در حال رشد بود در کشور های حوزه اسکاندیناوی شکوفا شداوج شکوفایی این مجموعه طراحی در سال 1950 شروع شده بود و تأثیر گذاری آن در بعد از جنگ جهانی دوم به چشم آمد.تاریخچه

اسلاید 5: این سبک به نوعی از مینیمالیست و شاخه‌های دیگری از دکوراسیون شکل گرفته است.مینمالیست اسکاندیناوی

اسلاید 6: اصول سبک معماری اسکاندیناوی

اسلاید 7: رنگدکوراسیون اسکاندیناوی تمرکز خود را روی راحتی و دلنشینی محیط قرار داده است. یکی از دلایل این موضوع نیز شرایط اقلیمی کشورهایی است که این سبک از آنجا شکل گرفته است. مثلاً به دلیل برودت و سرمایه طولانی در این کشورها ( منظور کشورهای حوزه اسکاندیناوی ) بیشتر سعی بر این است که محیط داخلی خانه گرما بخش افراد و علیه کننده بر سرمای طولانی مدت بیرونی باشد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید