پزشکی و سلامت بیماری‌ها

سرطان روده بزرگ و کولورکتال

saratan_korolkootal

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سرطان روده بزرگ و کولورکتال”

سرطان روده بزرگ و کولورکتال

اسلاید 1: نداشتن فعالیت بدنیرژیم غذایی ناسالمدخانيات بیماری های تنفسی مزمنمصرف الکلبیماری های قلبي و عروقيدیابتسرطانآسیب هااختلالات روانیوضعیت بیماری های غیرواگیر در جهان4 بیماری غیرواگیر: علت 68% مرگ ها در جهان (38 میلیون نفر)80% مرگ ناشی از بیماری های غیرواگیر در کشورهاي با درآمد پايين و متوسط رخ مي­دهد.

اسلاید 2: وضعیت بیماری های غیرواگیر در ایراندر ایران 72 % علل مرگ، بیماری های غیرواگیر هستند80% بيماريهاي قلبي وعروقي و 40% سرطان ها با حذف عوامل خطر قابل پيشگيري هستند.

اسلاید 3: بروز و مرگ و میر سرطان در ایران(هزار نفر)بروز و مرگ و میر سرطان در جهان (میلیون نفر)وضعیت سرطان در ایران و جهان (تعداد بروز موارد جدید و مرگ و میر سالیانه)بیش از 70% از این افزایش بروز و مرگ و میر در کشورهای در حال توسعه رخ می دهد

اسلاید 4: زنانمردانسرطان های با بروز بالا در ایران

اسلاید 5: سرطان در ایران

اسلاید 6: میزان بروز ومرگ سرطان در ایران85 هزار مورد بروز در سال 2012 53هزار مرگ در سال 2012155 هزار مورد تا سال 2030 102 هزار مرگ تا سال 2030

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید