سایر گزارش‌های دولتی

سرویس های قابل ارائه در واحدهای پستی

khadamate ghabele eree dar post

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سرویس های قابل ارائه در واحدهای پستی”

سرویس های قابل ارائه در واحدهای پستی

اسلاید 1: ردیفتعریف سرویس:محمولاتی هستند که حاوی کالا و نمونه کالای مجاز بوده و با اعلام محتوی به پست تحویل می شوند.واحد پستی : درجه 1  درجه 2  درجه 3  درجه 4 شماره باجه ارائه دهنده خدمت:نام متصدی:رعایت نحوه صحیح آدرس نویسی ، مطابق نمونه زیر 1مدارک مورد نیازتحویل بسته به صورت مکشوفه ( باز و قابل رویت) به متصدی باجه و بسته بندی مرسوله توسط متصدی مربوطهدرج صحیح نشانی گیرنده و فرستنده مطابق نمونه فوق الذکر.تکمیل فرم های مورد نیاز که توسط متصدی باجه تحویل می گردد.در صورت تقاضای استفاده از سرویس دو قبضه فرم مخصوص از باجه دریافت و پس از تکمیل به متصدی باجه تحویل گردد.تحویل بسته به صورت مکشوفه ( باز و قابل رویت) به متصدی باجه و بسته بندی مرسوله توسط متصدی مربوطهدرج صحیح نشانی گیرنده و فرستنده مطابق نمونه فوق الذکر.تکمیل فرم های مورد نیاز که توسط متصدی باجه تحویل می گردد.در صورت تقاضای استفاده از سرویس دو قبضه فرم مخصوص از باجه دریافت و پس از تکمیل به متصدی باجه تحویل گردد.2مدت زمان انجام کاربه ازای هر مرسوله 15 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.به ازای هر مرسوله 15 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.3ساعات ارائه خدماتروزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............روزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............4نرخ سرویس- هر کیلو گرم امانت و کسر آن برای نقاط درون استانی 500 ریال و برای نقاط برون استانی 1100 ریال می باشد.- برای امانات خارج از ابعاد استاندارد پستی ، علاوه بر نرخ متعلقه معادل 25% نرخ متعلقه اضافه نرخ نیز دریافت می گردد. - برای مایعات و اشیاء شکستنی نیز معادل 25% نرخ پستی متعلقه ، اضافه نرخ دریافت می گردد.چنانچه ابعاد مرسولات خارج از استاندارد پستی بوده و علاوه بر آن حاوی مایعات و اشیاء شکستنی نیز باشد ، تنها 25% نرخ پستی متعلقه به عنوان اضافه نرخ دریافت می گردد.- هر کیلو گرم امانت و کسر آن برای نقاط درون استانی 500 ریال و برای نقاط برون استانی 1100 ریال می باشد.- برای امانات خارج از ابعاد استاندارد پستی ، علاوه بر نرخ متعلقه معادل 25% نرخ متعلقه اضافه نرخ نیز دریافت می گردد. - برای مایعات و اشیاء شکستنی نیز معادل 25% نرخ پستی متعلقه ، اضافه نرخ دریافت می گردد.چنانچه ابعاد مرسولات خارج از استاندارد پستی بوده و علاوه بر آن حاوی مایعات و اشیاء شکستنی نیز باشد ، تنها 25% نرخ پستی متعلقه به عنوان اضافه نرخ دریافت می گردد. فرستنده کدپستیگیرنده: محل انجام عملیات پستیکد پستیمحل الصاق تمبر امانات پستی داخلهمشتری گرامی : در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به رابط طرح تکریم مردم مراجعه و یا با شماره تلفن ..........واحد بازرسی تماس حاصل فرمایید.

اسلاید 2: ردیفتعریف سرویس:روزنامه ، نشریات، کتب و سایر مطبوعات که به نشانی یک گیرنده و برای یک مقصد و به وسیله یک فرستنده در یک زمان به پست تحویل می شود.واحد پستی : درجه 1  درجه 2  درجه 3  درجه 4 شماره باجه ارائه دهنده خدمت:نام متصدی:رعایت نحوه صحیح آدرس نویسی ، مطابق نمونه زیر 1مدارک مورد نیاز1- تحویل مطبوعات به صورت مکشوفه ( باز و قابل رویت) به متصدی باجه .2- برای خارج از کشور از 1 کیلوگرم تا 20 کیلو گرم و برای داخل کشور از 5 تا 30 کیلو گرم.3- درج نشانی صحیح و کامل گیرنده و فرستنده و کد پستی مربوطه بر روی برچسب هایی که توسط متصدی باجه در اختیار قرار می گیرد و اعاده آن به متصدی مربوطه.1- تحویل مطبوعات به صورت مکشوفه ( باز و قابل رویت) به متصدی باجه .2- برای خارج از کشور از 1 کیلوگرم تا 20 کیلو گرم و برای داخل کشور از 5 تا 30 کیلو گرم.3- درج نشانی صحیح و کامل گیرنده و فرستنده و کد پستی مربوطه بر روی برچسب هایی که توسط متصدی باجه در اختیار قرار می گیرد و اعاده آن به متصدی مربوطه.2مدت زمان انجام کاربه ازای هر مرسوله 10 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.به ازای هر مرسوله 10 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.3ساعات ارائه خدماتروزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............روزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............4نرخ سرویس- برای کیسه های خارجه تا وزن 5 کیلوگرم و ارسال از طریق خطوط زمینی 43750 ریال و برای بیش از 5 کیلو گرم به ازاء هر کیلوگرم و کسر آن 7000ریال به مبلغ پایه افزوده می گردد. - برای کیسه های داخله شهری هر کیلوگرم و کسر آن 320ریال. - برای کیسه های داخله بین شهری هر کیلوگرم و کسر آن 420 ریال.- برای کیسه های خارجه تا وزن 5 کیلوگرم و ارسال از طریق خطوط زمینی 43750 ریال و برای بیش از 5 کیلو گرم به ازاء هر کیلوگرم و کسر آن 7000ریال به مبلغ پایه افزوده می گردد. - برای کیسه های داخله شهری هر کیلوگرم و کسر آن 320ریال. - برای کیسه های داخله بین شهری هر کیلوگرم و کسر آن 420 ریال. فرستنده کدپستیگیرنده: محل انجام عملیات پستیکد پستیمحل الصاق تمبرکیسه مخصوص M خارجه و داخلهمشتری گرامی : در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به رابط طرح تکریم مردم مراجعه و یا با شماره تلفن ..........واحد بازرسی تماس حاصل فرمایید.

اسلاید 3: ردیفتعریف سرویس:استرداد مدارک و اسناد یافته شده از سوی مردم و برگشت به صاحبانشان که شامل شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه، کارتهای نظامی، اسناد ازدواج و مالکیت و .... می باشد.واحد پستی : درجه 1  درجه 2  درجه 3  درجه 4 شماره باجه ارائه دهنده خدمت:نام متصدی:رعایت نحوه صحیح آدرس نویسی ، مطابق نمونه زیر 1مدارک مورد نیاز1- ارائه کارت شناسایی معتبر جهت کنترل توسط متصدی.2-تکمیل فرم مربوطه (درخواست استرداد) که توسط متصدی باجه در اختیار گذاشته می شود و اعاده آن به متصدی باجه.1- ارائه کارت شناسایی معتبر جهت کنترل توسط متصدی.2-تکمیل فرم مربوطه (درخواست استرداد) که توسط متصدی باجه در اختیار گذاشته می شود و اعاده آن به متصدی باجه.2مدت زمان انجام کاربه ازای هر مرسوله 5 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.به ازای هر مرسوله 5 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.3ساعات ارائه خدماتروزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............روزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............4نرخ سرویستوزیع در باجه 3200ریالتوزیع در نشانی5800ریال.توزیع در باجه 3200ریالتوزیع در نشانی5800ریال. فرستنده کدپستیگیرنده: محل انجام عملیات پستیکد پستیمحل الصاق تمبر پست یافتهمشتری گرامی : در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به رابط طرح تکریم مردم مراجعه و یا با شماره تلفن ..........واحد بازرسی تماس حاصل فرمایید.

اسلاید 4: ردیفتعریف سرویس:انواع انتشارات به تعداد زیاد و نیز نسخ خطی از تالیفات اوراق و پرونده ها و نقشه ها و نقاشی ها که دارای جنبه شخصی یا حال بوده و با درب باز (مکشوفه) به پست تسلیم می گردد و با کمترین نرخ قبول می گردد.واحد پستی : درجه 1  درجه 2  درجه 3  درجه 4 شماره باجه ارائه دهنده خدمت:نام متصدی:رعایت نحوه صحیح آدرس نویسی ، مطابق نمونه زیر 1مدارک مورد نیاز1- تحویل مطبوعات با وزن کمتر از 2 کیلو گرم به صورت مکشوفه (باز و قابل رویت) به متصدی باجه .2-در صورت غیر قابل تفکیک بودن وزن قابل پذیرش حداکثر 5 کیلو گرم خواهد بود.1- تحویل مطبوعات با وزن کمتر از 2 کیلو گرم به صورت مکشوفه (باز و قابل رویت) به متصدی باجه .2-در صورت غیر قابل تفکیک بودن وزن قابل پذیرش حداکثر 5 کیلو گرم خواهد بود.2مدت زمان انجام کاربه ازای هر مرسوله 5 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.به ازای هر مرسوله 5 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.3ساعات ارائه خدماتروزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............روزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............4نرخ سرویسمطبوعات شهری تا وزن 20 گرم 300ریال و تا رده وزنی 100 گرم 100ریالمطبوعات بین شهری تا وزن 20 گرم 650ریال و تا رده وزنی 100 گرم 750ریالمطبوعات خارجه تا وزن 20 گرم 2000ریال و تا رده وزنی 100 گرم 4500ریالدر صورت تقاضای مشتری ، قبول مطبوعات در قالب سرویس سفارشی در ازاء مبلغ 1700ریال حق ثبت داخله و مبلغ 9000 ریال حق ثبت خارجه به اضافه موارد فوق الذکر امکان پذیر است.مطبوعات شهری تا وزن 20 گرم 300ریال و تا رده وزنی 100 گرم 100ریالمطبوعات بین شهری تا وزن 20 گرم 650ریال و تا رده وزنی 100 گرم 750ریالمطبوعات خارجه تا وزن 20 گرم 2000ریال و تا رده وزنی 100 گرم 4500ریالدر صورت تقاضای مشتری ، قبول مطبوعات در قالب سرویس سفارشی در ازاء مبلغ 1700ریال حق ثبت داخله و مبلغ 9000 ریال حق ثبت خارجه به اضافه موارد فوق الذکر امکان پذیر است. فرستنده کدپستیگیرنده: محل انجام عملیات پستیکد پستیمحل الصاق تمبر مطبوعاتمشتری گرامی : در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به رابط طرح تکریم مردم مراجعه و یا با شماره تلفن ..........واحد بازرسی تماس حاصل فرمایید.

اسلاید 5: ردیفتعریف سرویس:این سرویس سریع ترین سرویس پستی کشور می باشد که عملیات پستی آن از لحظه قبول تا توزیع در داخل کشور برای یک مرسوله درون شهری 12 تا 24 ساعت ، برای شهرستانها 24 تا 48 ساعت و در خارج از کشور با اولین پرواز و 72 ساعت پس از ورود مرسوله به کشور مقصد می باشد. واحد پستی : درجه 1  درجه 2  درجه 3  درجه 4 شماره باجه ارائه دهنده خدمت:نام متصدی:رعایت نحوه صحیح آدرس نویسی ، مطابق نمونه زیر 1مدارک مورد نیاز1-تحویل پاکت در بسته با نگارش صحیح آدرس نویسی در روی پاکت مطابق نمون فوق الذکر.2-تکمیل فرم مخصوص سرویس (EMS- 50) که از باجه تحویل می گردد.3-در صورت تقاضای استفاده از سرویس دوقبضه (آگهی تحویل) فرم مخصوص از باجه دریافت و پس از تکمیل به متصدی باجه تحویل گردد.1-تحویل پاکت در بسته با نگارش صحیح آدرس نویسی در روی پاکت مطابق نمون فوق الذکر.2-تکمیل فرم مخصوص سرویس (EMS- 50) که از باجه تحویل می گردد.3-در صورت تقاضای استفاده از سرویس دوقبضه (آگهی تحویل) فرم مخصوص از باجه دریافت و پس از تکمیل به متصدی باجه تحویل گردد.2مدت زمان انجام کاربه ازای هر مرسوله 5 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.به ازای هر مرسوله 5 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.3ساعات ارائه خدماتروزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............روزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............4نرخ سرویسپیشتاز داخله تا 20 گرم با پوشش بیمه عمومی4400ریالپیشتاز داخله از 21 تا 50 گرم با پوشش بیمه عمومی5500ریالپیشتاز خارجه تا 500 گرم برای گروه 1134000ریال ، گروه 2 ، 185000ریال، گروه 3 ،235000 ریالپیشتاز داخله تا 20 گرم با پوشش بیمه عمومی4400ریالپیشتاز داخله از 21 تا 50 گرم با پوشش بیمه عمومی5500ریالپیشتاز خارجه تا 500 گرم برای گروه 1134000ریال ، گروه 2 ، 185000ریال، گروه 3 ،235000 ریال فرستنده کدپستیگیرنده: محل انجام عملیات پستیکد پستیمحل الصاق تمبر پیشتازمشتری گرامی : در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به رابط طرح تکریم مردم مراجعه و یا با شماره تلفن ..........واحد بازرسی تماس حاصل فرمایید.

اسلاید 6: ردیفتعریف سرویس:محمولاتی حاوی کالا و نمونه کالای مجاز به مقصد خارج از کشور با وزن مشخص ، مطابق قوانین کشور مقصد که از طریق زمینی، هوایی و یا دریایی ارسال می گردند.واحد پستی : درجه 1  درجه 2  درجه 3  درجه 4 شماره باجه ارائه دهنده خدمت:نام متصدی:رعایت نحوه صحیح آدرس نویسی ، مطابق نمونه زیر 1مدارک مورد نیاز1- تحویل بسته به صورت مکشوفه (باز و قابل رویت) به متصدی باجه.2-ارائه اصل شناسنامه و تصویر آن به نماینده گمرک امانات پستی مستقر در باجه.3- تکمیل فرمهای مورد نیاز که توسط متصدی باجه در اختیار قرار می گیرد.4-درج صحیح نشانی گیرنده و فرستنده به زبان انگلیسی یا زبان کشور مقصد. 1- تحویل بسته به صورت مکشوفه (باز و قابل رویت) به متصدی باجه.2-ارائه اصل شناسنامه و تصویر آن به نماینده گمرک امانات پستی مستقر در باجه.3- تکمیل فرمهای مورد نیاز که توسط متصدی باجه در اختیار قرار می گیرد.4-درج صحیح نشانی گیرنده و فرستنده به زبان انگلیسی یا زبان کشور مقصد. 2مدت زمان انجام کاربه ازای هر مرسوله 15 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.به ازای هر مرسوله 15 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.3ساعات ارائه خدماتروزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............روزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............4نرخ سرویسبا توجه به کشور مقصد ، با وزن تا سقف 10 کیلوگرم برای ارسال هوایی، مبنای محاسبه صفحات 10 تا 12 نرخنامه خواهد بود. با توجه به کشور مقصد ، با وزن تا سقف 20 کیلو گرم برای ارسال زمینی مبنای محاسبه صفحات 13 و 14 نرخنامه خواهد بود.با توجه به کشور مقصد ، با وزن تا سقف 10 کیلوگرم برای ارسال هوایی، مبنای محاسبه صفحات 10 تا 12 نرخنامه خواهد بود. با توجه به کشور مقصد ، با وزن تا سقف 20 کیلو گرم برای ارسال زمینی مبنای محاسبه صفحات 13 و 14 نرخنامه خواهد بود. فرستنده کدپستیگیرنده: محل انجام عملیات پستیکد پستیمحل الصاق تمبر امانات پستی خارجه (کلی پستال)مشتری گرامی : در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به رابط طرح تکریم مردم مراجعه و یا با شماره تلفن ..........واحد بازرسی تماس حاصل فرمایید.

اسلاید 7: ردیفتعریف سرویس:مرسولاتی که وصول و تحویل آن به گیرندگان در قبال صدور و اخذ رسید صورت پذیرفته و امکان پیگیری سرنوشت مرسوله وجود دارد.واحد پستی : درجه 1 ▄ درجه 2 ▄ درجه 3 ▄ درجه 4 ▄شماره باجه ارائه دهنده خدمت:نام متصدی:رعایت نحوه صحیح آدرس نویسی ، مطابق نمونه زیر 1مدارک مورد نیاز1-تحویل پاکت در بسته به متصدی باجه.2-درج صحیح و کامل نشانی گیرنده و فرستنده و کدهای پستی مطابق نمونه فوق الذکر.3-تکمیل فرمهای مورد نیاز که توسط متصدی باجه تحویل می گردد.1-تحویل پاکت در بسته به متصدی باجه.2-درج صحیح و کامل نشانی گیرنده و فرستنده و کدهای پستی مطابق نمونه فوق الذکر.3-تکمیل فرمهای مورد نیاز که توسط متصدی باجه تحویل می گردد.2مدت زمان انجام کاربه ازای هر مرسوله 4 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.به ازای هر مرسوله 4 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.3ساعات ارائه خدماتروزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............روزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............4نرخ سرویسنامه شهری داخله تا وزن 20 گرم 2000ریال و تا 100 گرم 2100ریالنامه بین شهری داخله تا وزن 20 گرم 2350ریال و تا رده وزنی 100 گرم 2450ریالنامه خارجه زمینی تا وزن 20 گرم 13200ریال و تا 100 گرم 18900ریالنامه شهری داخله تا وزن 20 گرم 2000ریال و تا 100 گرم 2100ریالنامه بین شهری داخله تا وزن 20 گرم 2350ریال و تا رده وزنی 100 گرم 2450ریالنامه خارجه زمینی تا وزن 20 گرم 13200ریال و تا 100 گرم 18900ریال فرستنده کدپستیگیرنده: محل انجام عملیات پستیکد پستیمحل الصاق تمبر سفارشیمشتری گرامی : در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به رابط طرح تکریم مردم مراجعه و یا با شماره تلفن ..........واحد بازرسی تماس حاصل فرمایید.

اسلاید 8: ردیفتعریف سرویس:بسته ای که حاوی سوغات، هدیه و یا نمونه کالا است ، به شرطی که وزن آن از 2 کیلوگرم تجاوز نکند.واحد پستی : درجه 1 ▄ درجه 2 ▄ درجه 3 ▄ درجه 4 ▄شماره باجه ارائه دهنده خدمت:نام متصدی:رعایت نحوه صحیح آدرس نویسی ، مطابق نمونه زیر 1مدارک مورد نیاز1-تحویل بسته به صورت مکشوفه (باز و قابل رویت) به متصدی باجه و بسته بندی مرسوله توسط متصدی مربوطه.2-درج صحیح نشانی گیرنده و فرستنده مطابق نمونه فوق الذکر.3-تکمیل فرمهای مورد نیاز که توسط متصدی باجه تحویل می گردد.4-در صورت تقاضای استفاده از سرویس دو قبضه ، فرم مخصوص از باجه دریافت و پس از تکمیل به متصدی باجه تحویل گردد.1-تحویل بسته به صورت مکشوفه (باز و قابل رویت) به متصدی باجه و بسته بندی مرسوله توسط متصدی مربوطه.2-درج صحیح نشانی گیرنده و فرستنده مطابق نمونه فوق الذکر.3-تکمیل فرمهای مورد نیاز که توسط متصدی باجه تحویل می گردد.4-در صورت تقاضای استفاده از سرویس دو قبضه ، فرم مخصوص از باجه دریافت و پس از تکمیل به متصدی باجه تحویل گردد.2مدت زمان انجام کاربه ازای هر مرسوله 7 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.به ازای هر مرسوله 7 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.3ساعات ارائه خدماتروزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............روزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............4نرخ سرویسبسته کوچک شهری داخله تا وزن 100 گرم 1900ریال بسته کوچک بین شهری داخله تا وزن 100 گرم2000 ریالبسته کوچک خارجه تا وزن 100 گرم 15000ریالبسته کوچک شهری داخله تا وزن 100 گرم 1900ریال بسته کوچک بین شهری داخله تا وزن 100 گرم2000 ریالبسته کوچک خارجه تا وزن 100 گرم 15000ریال فرستنده کدپستیگیرنده: محل انجام عملیات پستیکد پستیمحل الصاق تمبر بسته کوچکمشتری گرامی : در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به رابط طرح تکریم مردم مراجعه و یا با شماره تلفن ..........واحد بازرسی تماس حاصل فرمایید.

اسلاید 9: ردیفتعریف سرویس:مطابق قرارداد منعقده فی مابین شرکت پست و نیروی انتظامی فروش مدارک و ثبت نام مشمولین خدمت وظیفه عمومی از طریق باجه های پستی سراسر کشور انجام می شود.واحد پستی : درجه 1  درجه 2  درجه 3  درجه 4 شماره باجه ارائه دهنده خدمت:نام متصدی:رعایت نحوه صحیح آدرس نویسی ، مطابق نمونه زیر 1مدارک مورد نیاز1-تهیه دفترچه مربوطه از باجه های پستی و تکمیل مدارک مندرج در دفترچه.2-ارائه مدارک تکمیل شده به باجه پستی جهت انجام ثبت نام.1-تهیه دفترچه مربوطه از باجه های پستی و تکمیل مدارک مندرج در دفترچه.2-ارائه مدارک تکمیل شده به باجه پستی جهت انجام ثبت نام.2مدت زمان انجام کاربه ازای هر مرسوله 10 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.به ازای هر مرسوله 10 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.3ساعات ارائه خدماتروزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............روزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............4نرخ سرویس فرستنده کدپستیگیرنده: محل انجام عملیات پستیکد پستیمحل الصاق تمبر نظام وظیفهمشتری گرامی : در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به رابط طرح تکریم مردم مراجعه و یا با شماره تلفن ..........واحد بازرسی تماس حاصل فرمایید.

اسلاید 10: ردیفتعریف سرویس:در این سرویس تایید مدارک تحصیلی متقاضیان تا سطح دوره متوسطه از طریق واحدهای پستی صورت می پذیرد.واحد پستی : درجه 1  درجه 2  درجه 3  درجه 4 شماره باجه ارائه دهنده خدمت:نام متصدی:رعایت نحوه صحیح آدرس نویسی ، مطابق نمونه زیر 1مدارک مورد نیاز1-کپی مدارک تحصیلی.2-تکمیل فرم مورد نیازکه توسطی باجه تحویل می گردد و ارائه آن به متصدی باجه.3-درج کامل نشانی فرستنده و گیرنده بر روی 2 فقره پاکتی که توسط متصدی باجه ارائه می گردد و اعاده آن به متصدی باجه.1-کپی مدارک تحصیلی.2-تکمیل فرم مورد نیازکه توسطی باجه تحویل می گردد و ارائه آن به متصدی باجه.3-درج کامل نشانی فرستنده و گیرنده بر روی 2 فقره پاکتی که توسط متصدی باجه ارائه می گردد و اعاده آن به متصدی باجه.2مدت زمان انجام کاربه ازای هر مرسوله 3 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.به ازای هر مرسوله 3 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.3ساعات ارائه خدماتروزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............روزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............4نرخ سرویسمبلغ 12000 ریال سهم پستمبلغ 7000 ریال سهم آموزش و پرورشمبلغ 1000 ریال بابت تمبرمبلغ 12000 ریال سهم پستمبلغ 7000 ریال سهم آموزش و پرورشمبلغ 1000 ریال بابت تمبر فرستنده کدپستیگیرنده: محل انجام عملیات پستیکد پستیمحل الصاق تمبر تاییدیه تحصیلیمشتری گرامی : در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به رابط طرح تکریم مردم مراجعه و یا با شماره تلفن ..........واحد بازرسی تماس حاصل فرمایید.

اسلاید 11: ردیفتعریف سرویس:سرویسی است که به منظور تصویر اسناد و مدارک و نوشته های که منع قانونی نداشته باشند در کوتاهترین فاصله زمانی به وسیله امواج از طریق خطوط مخابرات صورت می گیرد. واحد پستی : درجه 1  درجه 2  درجه 3  درجه 4 شماره باجه ارائه دهنده خدمت:نام متصدی:رعایت نحوه صحیح آدرس نویسی ، مطابق نمونه زیر 1مدرک مورد نیازارائه پیام مکتوب و یا تصویر پیام مورد نظر به صورت خوانا.ارائه پیام مکتوب و یا تصویر پیام مورد نظر به صورت خوانا.2مدت زمان انجام کاربه ازای هر مرسوله 3 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.به ازای هر مرسوله 3 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.3ساعات ارائه خدماتروزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............روزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............4نرخ سرویس- برای سرویس داخله به دفاتر پستی با توزیع در نشانی برگ اول 3500ریال + نرخ 3 دقیقه تلفن مقصد برای برگهای بعدی به شرط ارسال به یک مقصد به ازاء هر برگ نرخ 3 دقیقه تلفن مقصد افزوده می شود.سرویس داخله مستقیم به نمابر 2200ریال به اضافه 3 دقیقه تلفن مقصد برای برگ اول و برای برگ های بعدی به شرط ارسال به یک مقصد به ازاء هر برگ نرخ 3 دقیقه اضافه می گردد. سرویس خارجه به دفاتر پستی با توزیع در نشانی 6000ریال به اضافه نرخ 5 دقیقه تلفن مقصد برای برگ اول و برای برگ های بعدی با شرط ارسال به یک مقصد به ازاء هر برگ نرخ 3 دقیقه تلفن مقصد اضافه می گردد.(فقط برای کشورهایی که دارای قرارداد متقابل توزیع می باشند ارائه می گردد).سرویس خارجه مستقیم به نمابر 7200ریال به اضافه نرخ 5 دقیقه تلفن مقصد برای برگ اول و برای برگ های بعدی با شرط ارسال به یک مقصد به ازاء هر برگ نرخ 3 دقیقه تلفن افزوده می گردد.- برای سرویس داخله به دفاتر پستی با توزیع در نشانی برگ اول 3500ریال + نرخ 3 دقیقه تلفن مقصد برای برگهای بعدی به شرط ارسال به یک مقصد به ازاء هر برگ نرخ 3 دقیقه تلفن مقصد افزوده می شود.سرویس داخله مستقیم به نمابر 2200ریال به اضافه 3 دقیقه تلفن مقصد برای برگ اول و برای برگ های بعدی به شرط ارسال به یک مقصد به ازاء هر برگ نرخ 3 دقیقه اضافه می گردد. سرویس خارجه به دفاتر پستی با توزیع در نشانی 6000ریال به اضافه نرخ 5 دقیقه تلفن مقصد برای برگ اول و برای برگ های بعدی با شرط ارسال به یک مقصد به ازاء هر برگ نرخ 3 دقیقه تلفن مقصد اضافه می گردد.(فقط برای کشورهایی که دارای قرارداد متقابل توزیع می باشند ارائه می گردد).سرویس خارجه مستقیم به نمابر 7200ریال به اضافه نرخ 5 دقیقه تلفن مقصد برای برگ اول و برای برگ های بعدی با شرط ارسال به یک مقصد به ازاء هر برگ نرخ 3 دقیقه تلفن افزوده می گردد. فرستنده کدپستیگیرنده: محل انجام عملیات پستیکد پستیمحل الصاق تمبر پست تصویریمشتری گرامی : در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به رابط طرح تکریم مردم مراجعه و یا با شماره تلفن ..........واحد بازرسی تماس حاصل فرمایید.

اسلاید 12: ردیفتعریف سرویس:این سرویس به منظور تامین نیاز مشتریان به ارسال وجوه نقد و اسناد و اوراق بهادار و در راستای تضمین و امنیت محتویات مرسولات راه اندازی گردیده است.واحد پستی : درجه 1  درجه 2  درجه 3  درجه 4 شماره باجه ارائه دهنده خدمت:نام متصدی:رعایت نحوه صحیح آدرس نویسی ، مطابق نمونه زیر 1مدارک مورد نیاز1-ارائه عین مرسوله و محتویات آن به متصدی مربوطه به صورت مکشوفه (باز و قابل رویت).2-تکمیل فرم مورد نیازکه توسط باجه تحویل می گردد و ارائه آن به متصدی باجه.1-ارائه عین مرسوله و محتویات آن به متصدی مربوطه به صورت مکشوفه (باز و قابل رویت).2-تکمیل فرم مورد نیازکه توسط باجه تحویل می گردد و ارائه آن به متصدی باجه.2مدت زمان انجام کاربه ازای هر مرسوله 5 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.به ازای هر مرسوله 5 دقیقه بدون احتساب مدت سپری شده در نوبت.3ساعات ارائه خدماتروزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............روزهای عادی صبح ها از .............لغایت............. عصرها از .............لغایت..............روزهای تعطیل صبح ها از .............لغایت.............4نرخ سرویس1- برای پاکات پستی پیشتاز و حداکثر مبلغ تعهد 500000ریال نرخ حق بیمه پستی 200ریال می باشد.2- برای بسته های پیشتاز ، کلیه امانات و بسته های کوچک غیر پیشتاز با تعهد 500000ریال نرخ حق بیمه پستی 500ریال می باشد.3- مرسولات پیشتاز و کلیه امانات و بسته های کوچک غیر پیشتاز و بار انبوه دارای ارزش معین و اظهار شده حداکثر مبلغ ارزش اظهار شده قابل قبول 50000000ریال و نرخ 3/. % مبلغ اظهار شده می باشد.4- وجوه نقد اسناد و مرسولات بانکی داخل جعبه پیشتاز و غیر پیشتاز دارای ارزش معین و اظهار شده حداکثر مبلغ ارزش اظهار شده قابل قبول 50000000ریال و نرخ 1/. % مبلغ اظهار شده می باشد.5- مرسولات بهادار خارجه اعم از پیشتاز و غیر پیشتاز با شرط داشتن قرار داد با کشور مورد نظر حداکثر مبلغ قابل اظهار مورد پذیرش 6000000ریال و نرخ حق بیمه 1% به گونه ای که حق بیمه از مبلغ 2000ریال کمتر نباشد.1- برای پاکات پستی پیشتاز و حداکثر مبلغ تعهد 500000ریال نرخ حق بیمه پستی 200ریال می باشد.2- برای بسته های پیشتاز ، کلیه امانات و بسته های کوچک غیر پیشتاز با تعهد 500000ریال نرخ حق بیمه پستی 500ریال می باشد.3- مرسولات پیشتاز و کلیه امانات و بسته های کوچک غیر پیشتاز و بار انبوه دارای ارزش معین و اظهار شده حداکثر مبلغ ارزش اظهار شده قابل قبول 50000000ریال و نرخ 3/. % مبلغ اظهار شده می باشد.4- وجوه نقد اسناد و مرسولات بانکی داخل جعبه پیشتاز و غیر پیشتاز دارای ارزش معین و اظهار شده حداکثر مبلغ ارزش اظهار شده قابل قبول 50000000ریال و نرخ 1/. % مبلغ اظهار شده می باشد.5- مرسولات بهادار خارجه اعم از پیشتاز و غیر پیشتاز با شرط داشتن قرار داد با کشور مورد نظر حداکثر مبلغ قابل اظهار مورد پذیرش 6000000ریال و نرخ حق بیمه 1% به گونه ای که حق بیمه از مبلغ 2000ریال کمتر نباشد. فرستنده کدپستیگیرنده: محل انجام عملیات پستیکد پستیمحل الصاق تمبر بیمه پستیمشتری گرامی : در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به رابط طرح تکریم مردم مراجعه و یا با شماره تلفن ..........واحد بازرسی تماس حاصل فرمایید.

اسلاید 13:

اسلاید 14:

اسلاید 15: تعریف واحدهای پستی1- واحدهای پستی درجه 1:واحدهای پستی درجه یک تنها در مراکز استانها مستقر بوده و کلیه خدمات در این واحدها ارائه و عملیات چهارگانه پستی در سطح گسترده انجام می پذیرد . خدماتی که در بخش قبول این واحدها ارائه می گردد به شرح جدول ذیل می باشد.2- واحدهای پستی درجه 2:واحدهای پستی درجه دو در نواحی مرکز استان و همچنین مرکز شهرستانهای تابعه استان فعالیت داشته و در مقایسه با دفاتر درجه یک عملیات پستی محدودتری را ارائه می دهند ؛ خدماتی که از طریق این واحدهای پستی در اختیار مشتریان قرار می گیرد به شرح ستون دو جدول مذکور می باشد. 3- واحدهای پستی درجه 3: واحدهای پست درجه سه در مراکز شهرهای کوچک که جمعیتی محدود (بین 3000 الی 20000 نفر دارند.) انجام وظیفه نموده و عملیات مربوط به مراحل چهارگانه پستی شامل قبول ، آماده سازی، ارسال و توزیع مرسولات در مقیاس کوچکتر انجام می دهند. تعداد نیروهایی که به اینگونه واحدهای پستی تخصیص می یابند حداقل 3 نفر می باشد. قابل ارائه در بخش این واحدها به شرح ستون جدول مذکور می باشد.

اسلاید 16: 4- واحدهای پستی درجه 4: الف) در برخی از نقاط روستایی یک واحد پستی علاوه بر ارائه خدمات مربوط به قبول در حد بسیار محدود ، عملیات آماده سازی ، ارسال مرسولات به مرکز استان و توزیع را با توجه به فعالیت اندک پستی در سطح روستاها ، تنها با یک نفر نیرو به انجام می رسانند. خدماتی که در مرحله قبول این واحدها ارائه می گردد به شرح ستون 4 جدول پیوست می باشد.ب) در حال حاضر اکثر نقاط روستایی با بیش از 500 نفر جمعیت دارای نمایندگی پستی روستایی ، دفاتر مشترک پست و مخابرات و یا دفاتر ICT روستایی می باشند که در آنها خدمات متنوعی از قبیل : پست نامه عادی داخله ، آیروگرام، کارت پستی و مطبوع ارائه می گردد.ج) قبول و توزیع مرسولات قراردادی نظیر : مدارک مربوط به طرح نظام وظیفه ، کاریابی و توزیع قبوض آب، برق، تلفن، و ...نیز در اینگونه واحدها قابل ارائه می باشد.5- مدت زمان سیر مرسولات:میانگین مدت زمان سیر مرسولات پیشتاز بین مراکز استانها 1.07 روز می باشد.میانگین مدت زمان سیر مرسولات غیر پیشتاز (متعارف) بین مراکز استانها 2.6 روز می باشد.مدت سیر مرسولات بین مراکزاستانها و شهرستانهای دیگر استانها به ترتیب 1 و 2 روز اضافه می گردد.

اسلاید 17: فهرست سرویسهای قابل ارائه در واحدهای پستی

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید