srev-motor-dc-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سرو موتور دی سی”

سرو موتور دی سی

اسلاید 1: سرو موتور dcاستاد راهنما: مهندس رستمیگردآورنده: مهران علیمردانیماشین مخصوصترم بهمن ماه 96

اسلاید 2: سرو موتور چیست؟ سرو موتور یک نوع موتور الکتریکی بوده که به دلیل استفاده در پروژه های صنعتی به صورت حلقه بسته ، مجهز به سیستم های کنترل فیدبک دار شده است ، که متغییر کنترل شونده موقعیت ،سرعت،گشتاور می باشد،لختی در این موتور ها بسیار پایین بوده و در نتیجه تغییر سرعت در این نوع موتورهابسیار سریع می باشد.

اسلاید 3: انواع سرو موتور

اسلاید 4: کاربرد سرو موتور از سرو موتور در تمام پروسه های کنترلی و عمومی که نیاز به موتور الکتریکی میباشد میتوان استفاده کرد ولی به دلیل قیمت بالای این موتورهای از لحاظ اقتصادی به صرفه نمیباشد تا از آنها استفاده نمود ولی در بعضی پروسه ها باید فقط و فقط از سرو موتور استفاده کرد زیرا دقت بسیار بالا،سرعت و عکس العمل سریع ،گشتاور متغییر و بالا نسبت به سایر موتورهای دیگر را دارد ،به همین دلیل از سرو موتور در موارد زیر استفاده میشود: ماشین آلات تولید قطعات الکترونیکی،انواع ماشین آلات cncفلزات، ماشین آلات cncطلا و چوب، ماشین آلات بسته بندی و دوخت پلاستیک، ماشین آلات نساجی،انواع ماشین آلات چاپ، انواع روباتهای صنعتی، روبات های تجهیزات پزشکی، شبیه ساز خودرو، سینمای ۵ بعدی و ۳ بعدی،ماشین آلات تزریق پلاستیک و …

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید