سایر سرگرمی و طنز

سرگرمی های آموزشی

sararmihaye_amuzeshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سرگرمی های آموزشی”

سرگرمی های آموزشی

اسلاید 1: به نام خدای بخشندهعارف نظری تقدیم می کندسرگرمی های آموزشی

اسلاید 2: سفر آخرتنام:انسان نام خانوادگی:آدمیزاد نام پدر:آدم نام مادر:حوا لقب:اشرف مخلوقات نژاد:خاکی صادره:دنیا ساکن:زمین مقصد:آخرت ساعت پرواز:هر وقت خدا بخواهد مکان:بهشت اگرنشد جهنم وسایل مورد نیاز: 1-دومتر پارچه سفید2-عمل نیک3-انجام واجبات4-امر به معروف و نهی از منکر5دعای والدین6-نماز اول وقت7-تقوا سرپرست کاروان:حضرت عزراییلتهیه و تنظیم:سرنوشت الهی

اسلاید 3: زنگ تفریح:کدام فیلم مورد پسند کدام وزیر است؟ فیلم ترانزیت:مورد پسند وزیر بازرگانی ” فیلم مدرسه موش ها:مورد پسند وزیر آموزش و پرورش ” فیلم اجاره نشین ها:مورد پسند وزیر:مسکن“ فیلم گارد ویژه:مورد پسند وزیر دفاع ”فیلم دیپلمات:مورد پسند وزیر امور خارجه“فیلم راه افتخار:مورد پسند وزیر راه و ترابری“فیلم تجارت:مورد پسند وزیر اقتصاد

اسلاید 4: قهر و آشتی:انسان ها از لحاظ قهر و آشتی چهار دسته اند: 1-زود قهر می کند زود آشتی می کند {اولش خوب نیست اما آخرش خوبه}2-دیر قهر می کند دیر هم آشتی می کند{اولش خوبه اما آخرش خوب نیست}3-زود قهر می کند دیر آشتی می کند{بدترین حالت است هم اولش هم آخرش بده}4-دیر قهر می کند زود هم آشتی می کند{بهترین حالت اخلاقی است چون اول و آخرش هردو خوبند}تو از کدام دسته ای؟

اسلاید 5: عمر واقعیاسکندر مقدونی در اثنای سفر؛به گورستان شهری رسید.دیدبر روی قبر ها عمر مردگان را اندک{از5تا10سال}نوشته اند.از کوتاهی عمر آنها تعجب کرد.از یکی از بزرگان شهر علتش را پرسید. او گفت:مازندگی را با نظری دیگر می نگریم؛ما زندگی حقیقی و عمر مفید اورا حساب می کنیم؛نه زندگی حیوانی و نباتی اش را.

اسلاید 6: مردم.فکر.حرفبعضی فکر می کنند و بعد حرف می زنند.بعضی حرف می زنند و بعد فکر می کنند.بعضی هیچ فکر نمی کنند و فقط حرف می زنند. شما چه طور؟

اسلاید 7: راستی شما از کدامین دسته هستید؟آیا می دانید جوانان سه دسته اند:1-آبکی:گروهی همچون آب می مانند که از خود شکلی ندارند؛درهر ظرفی به شکلی در می آیند و در هر محیطی رنگ آن محیط را می گیرند.اگر مردم بخندند؛آنها نیز می خندند؛اگر مردم چیزی را بد بدانند؛آنها هم بد می دانند و اگر کاری را خوب بدانند؛آنها هم خوب می دانند.2-آهنی:گروهی همچون آهن سرسخت و مقاوم هستند؛ولی باز شکل و رنگ به خود می گیرند وممکن است زنگ بزنند و مقاومت خودرا از دست بدهند.3-طلایی:گروهی همچون طلا هستند که هرگز عوض نمی شوند؛هیچ حادثه و مشکلی نمی تواند آنها را تغییر دهد و همیشه اصالت خود راحفظ می کنند.راستی شما از کدامین دسته اید؟

اسلاید 8: شایعهشایعه را دشمن سفارش می دهد؛منافق می سازد و عوام پخش میکند.برای اینکه انسان کمال یابد صد سال کافی نیست ؛ولی برای بد نامی یک لحظه کافی است.

اسلاید 9: دشوارترین و آسان ترین چیزهااز ارسطو پرسیدند:دشوار ترین چیز در زندگی چیست؟گفت:این که انسان خود را بشناسد.پرسیدند:آسان ترین آن چیست؟گفت:دیگری را نصیحت کند.

اسلاید 10: بر سه چیز اعتماد نکن:بر سه چیز اعتماد نکن:بر{دل}بر{وقت}وبر{عمر}.دل رنگ گیر است و وقت تغییر پذیر است و عمر همه تقصیر است.

اسلاید 11: شعار زندگی:شعار زندگی چیه؟چهار عمل اصلیه.خوبی ها را تقسیم کنیم؛کینه ها را تفریق کنیم؛ایثار ها را ضرب کنیم؛نیرو ها را جمع کنیم.

اسلاید 12: مراحل زندگی:پدری به فرزندش گفت:بدان ازدواج سه مرحله دارد.1-ماه عسل که در آن تو صحبت می کنی و زنت گوش می دهد.2-او صحبت می کند و تو گوش می دهی.3-هنگامی که هر دو داد می کشید؛همسایه ها گوش می کنند.

اسلاید 13: ثروتمند و فقیر:ثروتمند و فقیر هردو عضو اجتماع هستند.سرباز از هردوی آن ها دفاع می کند.کشاورز برای هر سه نفر آنان غذا تهیه می کنر.کارگر برای هر چهار نفر آنان تلاش می کند.بی کاره و ولگردسربار هر پنج نفر است.دلال و واسطه سرهرشش نفر را کلاه می گذارد.محتکر کالای مورد نیاز هر هفت نفر را پنهان می کند.گران فروش جیب هر هشت نفر را خالی می کند.پزشک ناشی هر نه نفر را می کشد.گورکن هر ده نفر رادفن می کند.

اسلاید 14: آینه یا...گروهی همچون مگس؛همیشه دنبال نقاط منفی هستند.گروهی همچون پروانه همیشه دنبال نقاط مثبت هستند.گروهی آینه صفتند که هم زیبایی ها و هم زشتی ها را می بینند.شما چه طور؟

اسلاید 15: لطیفه آموزنده:به شخصی که روزه نمی گرفت؛گفتند چرا روزه نمی گیری؟گفت:به دلیل آیه ی 185سوره ی بقره که می گوید:اگر مسافر بودید؛روزه نگیرید و من هم در دنیا مسافر هستم و از طرفی هم نمی توانم قصد ده روز بکنم؛چون هر لحظه ممکن است از این جا بروم بنابراین اصلا نمی توانم روزه بگیرم!

اسلاید 16: منتظر جلد های بعدی هم باشید.اگر باهر مشکلی مواجه شدید باشماره زیر تماس بگیرید:96بوووووووووووووق0919تالیف:عارف نظری بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند چو عضوی به درد آورد روزگار ؛دگر عضو ها را نماند قرار

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید