علوم پایه

سفر انرژی – علوم ششم

safar_energhi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سفر انرژی – علوم ششم”

سفر انرژی – علوم ششم

اسلاید 1: علوم ششم دبستانمدرس: رحمان محمدعلی

اسلاید 2: انرژیجنبشی(آزاد شده)پتانسیل(ذخیره شده)گرماییصوتیالکتریکیتابشی(نورانی)مکانیکی مغناطیسیمکانیکی(گرانشی)مکانیکی(کشسانی)پتانسیل الکتریکیهسته ای مغناطیسیتقسیم بندی صورت های انرژی:

اسلاید 3: انرژی:توانایی و قابلیت انجام دادن کار توسط انسان یا سایر اجسام می باشد. و اگر جسمی انرژی داشته باشد می تواند کار انجام دهد.انرژی با کار و حرکت همراه است. همچنین برای تغییر مواد مانند سوختن چوب، شکستن چوب، ذوب فلزات به انرژی نیاز داریم تقریبا منبع همه انرژی ها خورشید است.

اسلاید 4: (انرژی هسته ای خورشید):گرمای خورشید ما را گرم نگه می دارد باد و باران را پدید می آورد و انرژی لازم برای رشد گیاهان را بوجود می آورد و همچنین مواد غذایی لازم را برای انسان و حیوانات فراهم می کند.نکته: در هنگام انجام کار انرژی ها به یکدیگر تبدیل شده و یا انرژی از جسمی (با انرژی بیشتر): جسم دیگر(با انرژی کمتر) منتقل می شود.

اسلاید 5: انواع انرژی:انرژی جنبشی(آزاد شده)انرژی پتانسیل (ذخیره شده)

اسلاید 6: صورت های انرژی1)گرمایی2)صوتی3)الکتریکی4)تابشی5)مکانیکی6)مغناطیسی7)شیمیایی8)هسته ای

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید