علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

سلامت روانی و رفتاری کودک ونوجوان در فضای مجازی

salamt-ravani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سلامت روانی و رفتاری کودک ونوجوان در فضای مجازی”

سلامت روانی و رفتاری کودک ونوجوان در فضای مجازی

اسلاید 1: به نام خدا سلامت روانی و رفتاری کودک ونوجوان درفضای مجازی

اسلاید 2: مقدمه:از دید کارشناسان سلامت روان مفهومی است که چگونگی تفکر،احساس و عملکرد ما را در مواجه با موقعیت- های زندگی نشانمیدهد. سلامت روانی همان رفتار موزون و هماهنگ با جامعه،شناخت و پذیرش واقعیت های اجتماعی و قدرت سازگاری با آنهاو ارضای نیازهای خویشتن به طور متعادل است.

اسلاید 3: فضای مجازی چیست؟شاید سوالات زیادی در ذهن همه ما در مورد فضای مجازی وجود داشته باشد با فراگیر شدن اینترنت و شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها مانند تلگرام ، اینستاگرام و... واژه فضای مجازی را زیاد می شنویم.برای آنکه وقتی به این اصطالح برخورد می کنیم بدانیم که دقیقا با چه چیزی روبرو هستیم الزم است درک درستی از آن داشته باشیم. ابزارهای دیجیتالی تحوالت عظیم و شگرف جدیدی را در زندگی ما ایجاد کرده اند.

اسلاید 4: مزایای فضای مجازی:1. دسترسی آسان و رایگان به اطلاعات اینترنت: با ایجاد دسترسی بسیار آسان و هزینه بسیار اندک برای برقراری ارتباط با مخاطبین بیشماروبهرهبرداری از اطلاعات تمام نشدنی، یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به اطلاعاتی است که قصد رسیدن بدان را داریم2. پیشرفت تحصیلی و گرفتن ایده های جدید: با نظر به آنچه که در مزیت اول آورده شد، قطعا اگرقصد دارید پیشرفت تحصیلی و شغلی خوبی داشته باشید، اینترنت یکی از بهترین راه هایی است که می توانید در آن رشد مناسب خود را پیدا کنید.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید