مدیریت و رهبری

سمینار مدیریت استراتژیک

صفحه 1:
‎oly‏ خداوند قادر متعال ‏سمینار مدیریت استراتژیک

صفحه 2:
ها ‎SS‏ ‏نم سرت یمن (6060) ۲۳ ضرورت داشتن نقشه به عنوان عامل پويائي سلزمانها v ۲ 8090 به عنولن: قشه لسترلتزيكج يدس فر

صفحه 3:
SS 1222222222727223---0 مقصد. موفقیت دراز مدت فضلي سفر (هزاره سوم) رشد تحولات مديريت اطلاعلت 4 2 anes سبله مدل هاي ‎bs‏ 200) باور مدیران ارشد ‘ht ۹

صفحه 4:
با ‎SS‏ ‏مقدهمه (كيفيت در ژآپن ژاپن دهه 1950: دو ويژگي برجسته محصولات صنعتي ژاپن "كيفيت بد “اقيمت ارزان

صفحه 5:
teats cans en ژاپن دهه 1970: دو ويز كي برجسته محصولات صنعتي زاين "کیفیت خوب "قیمت منطقي بنازل)

صفحه 6:
SS ‏با‎ ‎a هقدهه نتیجه : افز ايش صادرات محصولات

صفحه 7:
SS مقدمه (آمریکا « مقابل ‎(ogi‏ در برنامه اي توسط تلویزیون 060) آمریکا در سلل 0 اعلام شد : * اگر ژاپن بتواند چرامانه ؟ If Japan Can ...Why Can’t We?

صفحه 8:
مقدمه : سهال عامل اصلي پیشرفت عظیم ژاپن چه بوده است؟

صفحه 9:
بسا( سس مقدهه عامل اصلي: در سال 1980 توسط اتحلديه دانشمندان و ميند سين ژاپن (16260) اعلام شد: به عقیده مدیران ارشد صنایع توليدي ژاپن عامل اصلي پیشرفت عظیم ژاپن فعاليتباي کنترل و بیبود کیفیت در تمام سطوح مديريتي و در تمام صنایع در سطح ملي بوده است.

صفحه 10:
a ‏اس‎ 8 ” كيفيت در سازمان اول به دده شخص اول سازمان است و بعد وظیفه همه کار کنان. (بطلی6 ‎(s wade of he top‏ ۲ بخشنامه هاي سختگیرانه کار ساز نیست.

صفحه 11:
2 daa obs gah gla cat) اصول 4۲۵ ف سازمان از لجزاء به هم پیوسته تشکیل شده است . . ‏واریانس وجود دارد‎ v مدیران سر آمد بدنبال کلهش واریانس هستند . ساختار گراها و اثبات گراها

صفحه 12:
ارزشها و مفاهیم مهوري جایزه کیفیت اروپا مدیریت بر اساس فرآیندها و حقایق ‎Management by‏ ‎Processes and Facts‏ ۲ 8 مشارکت و توسعه نیروی انسان یات مقا ف و نيروىٍ ی زهیری وتات در عقاعند ‎People Development LC»‏ & 2 Leadership & (2 3 nstancy of Purpose ‏مشتری محوری م‎ CS sf Customer Focus مسئولیت نسبت به جامعه توسعه شراکت تجاری ‎Partnership Development Corporate social Responsil‏ Involvement LS نتیجه مداری ‎Results Orientation‏ یادگیری مستمر « بهبود و نوآورى ‎Continuous Learning,‏ ‎Improvement &‏ ‎Innovation‏

صفحه 13:
‎SS ۲ ۵3۵‏ نتايج 9050 توانمندسازها 9650 ‎| 056 9 ‎ ‏یادگیری و نوآوری ‎

صفحه 14:
طر حريزي سرآمدي ‎AY jill Oy pra Say Xs‏

صفحه 15:
eee ‏رامق از کجا ها شروع هي وشو‎ a مي نه ران oa ‏نتایج‎ ‏ل لس منابع‎ 77 ‏لنسلني‎ ais ‏انساني‎ ‎1 ۲ ails = H ‏خط مشي‎ om aay. ۲ ‏کلیدی‎ a 1 : 1 ‏مشتریان‎ ‎a ‏عملکرد‎ ‏نتایج‎ H =o ‏جامعه‎ H 0 Lewes] ‘a ‏7ب‎ ‏طبه لعجا‎

صفحه 16:
#دستيابي به نتایج سرآمد در زمینه عملکرد, مشتریان» ‎ols ls‏ 3 جامعه است که بوسیله رهبري پیشبرنده خط مشي واستراتژي, و ازطریق کارکنان,شرکاء ‎wlio,‏ 3 فرآیندها حاصل میگردد.

صفحه 17:
600 ‏مدل سرآمدی‎ ce 5 Sh تست ‎sigh‏ ‏سازها تناج uals o> سازها

صفحه 18:
تدوین استراتژي 7 اجراي استراتزي v ارزيابي استراتژي ‎fod‏

صفحه 19:
دورنما و مأموريت لب فرصتها و تيديدها نقاط قوت و ضعف اهداف بلند مدت استراتژي هاي جایگزین انتخاب استراتژي

صفحه 20:
اهداف سالانه ایجاد انگیزه در کارکنان

صفحه 21:
بازنگري هاي درون سازماني بازنگري هاي برون سازماني اندازه گيري عملکرد اقدامات اصلاحی

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان