مدیریت و رهبری

سنجش ارزش فراگیر Inclusive Value Measurement IVM

Inclusive-Value-Measurement-IVM

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سنجش ارزش فراگیر Inclusive Value Measurement IVM”

سنجش ارزش فراگیر Inclusive Value Measurement IVM

اسلاید 1: سنجش ارزش فراگیرInclusive Value Measurement IVM

اسلاید 2: عنوانسنجش ارزش فراگیرنوعابزارمراحل استفادهاجرا / طراحی موضوعسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: IVM مخفف سنجش ارزش فراگیر می‌باشد. IVM در گرفتن ارزش برتر و بالای مسائل مالی، نوآورانه است. متدولوژی سنجش ارزش فراگیر اساسا یک مدل ریاضی مبتنی بر حاکمیت چند‌بعدی انسان – ارزیابی اما آزاد از ذهنیت (سوبژکتیویته) است که می‌تواند به طیف گسترده‌ای از کاربردها در کسب و کار، بخش دولتی و مهندسی وصل شده باشد. این امر اجازه می‌دهد سنجش ارزش فراگیر راهی برای مدیریت و یکپارچه‌سازی منابع گوناگون ارزش فراهم‌نماید. با سنجش ارزش فراگیر، تمام جنبه‌های ارزش را می‌توان اندازه‌گیری، همراه، یکپارچه و مدیریت نمود از جمله دارایی‌های نامشهود و فرآیندهای در یک راه که معتبر و قابل اعتماد هستند. سنجش ارزش فراگیر را می‌توان جهت موارد ذیل استفاده کرد : •بهینه‌سازی ارزش برای پول برای کسب و کار، خدمات و پروژه ها.•مدیریت تحلیل هزینه – منفعت و چرخه زندگی پروژه‌های طراحی هزینه - اثربخشی.•حساب آوردن درستی برای ارزش نامشهود مانند: سرمایه‌فکری، شهرت و اطلاعات. •تاسیس و ایجاد‌نمودن معادل پولی کمک‌های ارزش از دارایی های نامشهود.•ارائه محیط مدل سازی برای تصمیم گیری استراتژیک و مدیریت پیچیدگی.•انجام و تجسم پیچیده بده‌بستان بین هزینه‌ها و منافع.•خدمت به عنوان ابزار اندازه‌گیری معتبر برای ارزش کسب و کار.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطاندازه گیری و حسابرسی سرمایه فکری Magic نظارت بر دارایی های نامشهودIntangible Assets Monitor Sveiby مزایاسنجش ارزش فراگیر به سازمان در توسعه دارایی‌های نامشهود خود جهت افزودن ارزش به کل شرکت و توسعه مزیت رقابتی افزوده شده برای خود کمک می‌نماید. کاربردهاسنجش ارزش فراگیر راه اندازه‌گیری ارزش کلی سرمایه‌فکری است که به موجب آن ارزش داده بیش از داده‌های مالی استفاده می‌شود.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان