علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

سنجش رفتار مخرب در الگوی حل مسئله

sanjsh-raftar2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سنجش رفتار مخرب در الگوی حل مسئله”

سنجش رفتار مخرب در الگوی حل مسئله

اسلاید 1: سنجش رفتار مخرب در الگوی حل مسئلهتهیه کننده: الهام ایران نژاداستاد: دکتر بهرامی پوربهار 1400

اسلاید 2: الگوی سنتی RTP (Refer-Test-Place) شناسایی دانش آموز دارای مشکل توسط معلم (ارجاع)سنجش چندجانبه (آزمون)ارائه خدمات توسط معلم آموزش ویژه (مکان)تفاوت هدف ها و راهبرد های سنجش در الگوی RTP و الگوی حل مسئلهتفاوت بین سنجش شناختی (الگوی RTP) و رفتاری (الگوی حل مسئله)بدون توجه به زمان و مکانویژگی های درونیمقایسه بین کودکان و باهنجار ملی مهم زمان و مکان روش اندازه گیری و فرد اندازه گیر موقعیت و شرایط ملاک میانگین چندین سنجش مقایسه به عمکلرد گذشته و یا همسالان در همان موقعیتاندازه گیری ها بر اساس فرضیه های متفاوت

اسلاید 3: تفاوت هدف ها و راهبرد های سنجش در الگوی RTP و الگوی حل مسئلهتفاوت بین سنجش شناختی (الگوی RTP) و رفتاری (الگوی حل مسئله)اندازه گیری ها بر اساس فرضیه های متفاوترفتار موقعیتی استمیانگین اندازه گیری ها در چند زمان و موقعیتفرضیه در مورد نقش متغیر های محیطیرفتار مرکز سنجش است نه شاخص اختلالراهبرد سنجش رفتاری مستقیم تر استمشاهده سیستماتیک و خود کنترلی

اسلاید 4: تفاوت هدف ها و راهبرد های سنجش در الگوی RTP و الگوی حل مسئلهتفاوت بین سنجش شناختی (الگوی RTP) و رفتاری (الگوی حل مسئله)اندازه گیری ها بر اساس فرضیه های متفاوترفتار موقعیتی استمیانگین اندازه گیری ها در چند زمان و موقعیتفرضیه در مورد نقش متغیر های محیطیرفتار مرکز سنجش است نه شاخص اختلالراهبرد سنجش رفتاری مستقیم تر استمشاهده سیستماتیک و خود کنترلیتعیین کننده های موقعیتی رفتار تنها با گردآوری اندازه گیری های تکراری برای همان فرد در زمان درک می شودپیشایند ها و پیامدهای در محیط پیرامون تغییر میکنندسنجش رفتار عملکردی (FBA) A B Cپیشایند – رفتار - پیامدانعطاف پذیر ساختاری

اسلاید 5: دلایل معمول برای مشکلات رفتاری کلاسآموزش ناکافی1- مواد درسی با سطح مهارت دانش آموز هماهنگ نشدهتکلیف بسیار دشوارتکلیف بسیار اسانازارندهپیامد انجام ندادن که با تکلیف ساده تر یا بیرون فرستاده شدن باعث تقویت منفی است2- شکست در تغییر آموزش برای متناسب کردن با سطح شایستگیسلسله مراتب: کسب، روانی و خودکاری، پایداری، به کارگیری برای حل مسائل پیچیده3- روشن نبودن قوانین کلاستقویت رفتارهای نامناسب توسط مراقب تقویت مثبت اجتماعیتقویت منفی اجتماعیتقویت خودکار

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید