سایر آموزش

سنجش عملکرد خود

sanjeshe_amalkarde_khod

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سنجش عملکرد خود”

سنجش عملکرد خود

اسلاید 1: سنجش عملکرد خودامیرحسین میمریدر صورت اینکه فونت های مناسب این پاورپوینت را ندارید ، میتوانید از لینک زیر آنها را دانلود نمایید...http://uploadboy.com/to63qk0q4tjn.html

اسلاید 2: پسر کوچکی وارد مغازه ای شد، جعبه نوشابه را به سمت تلفن ھل داد. بر روی جعبه رفت تادستش به دکمه ھای تلفن برسد و شروع کرد به گرفتن شماره. مغازه دار متوجه پسر بود و به مکالماتش گوش می داد... پسرک پرسید: «خانم، می توانم خواھش کنم کوتاه کردن چمن ھای حیاط خانه تان را بهمن بسپارید؟ »زن پاسخ داد: «کسی ھست که این کار را برایم انجام می دھد. »پسرک گفت: «خانم، من این کار را با نصف قیمتی که او می دھد انجام خواھم داد. »

اسلاید 3: زن در جوابش گفت که از کار این فرد کاملا راضی است.پسرک بیشتر اصرار کرد و پیشنھاد داد: «خانم، من پیاده رو و جدول جلوی خانه را ھمبرایتان جارو می کنم. در این صورت شما در یکشنبه زیباترین چمن را در کل شھرخواھید داشت. »مجددا زن پاسخش منفی بود... سرک در حالی که لبخندی بر لب داشت، گوشی را گذاشت. مغازه دار که به صحبت هایاو گوش داده بود به سمتش رفت و گفت: «پسر...، از رفتارت خوشم آمد؛ به خاطر اینکهروحیه خاص و خوبی داری دوست دارم کاری به تو بدھم. »

اسلاید 4: پسر جوان جواب داد: «نه ممنون، من فقط داشتم عملکردم را می سنجیدم. من ھمان کسی ھستم که برای این خانم کار می کند. »به یاد داشته باشید که همیشه میتولن دنیارا از جهات دیگر نیز نگریـــــــــــــست...

اسلاید 5: The EndContact To Me SMS To :09218033745 Always Be Different From The Other !!!Good Luck

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید