علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

سنجش میزان علاقه دانش آموزان کلاس هفتم به فیلم ها و برنامه های تلویزیون

dansh-amozan0000

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سنجش میزان علاقه دانش آموزان کلاس هفتم به فیلم ها و برنامه های تلویزیون”

سنجش میزان علاقه دانش آموزان کلاس هفتم به فیلم ها و برنامه های تلویزیون

اسلاید 1: عنوان پژوهش: سنجش میزان علاقه دانش آموزان کلاس هفتم به فیلم ها و برنامه های تلویزیون سال پژوهش : 1397

اسلاید 2:

اسلاید 3: فهرست موضوعاتمقدمه .................................................................................................... 4هدف ..................................................................................................... 5شیوه گردآوری ............................................................................................ 6ابزار گردآوری ............................................................................................ 7توضیحات .................................................................................................. 8جدول .................................................................................................... 9نمودار .................................................................................................... 10نتیجه گیری ............................................................................................... 11پیشنهادات ................................................................................................ 12

اسلاید 4: مقدمهیکی از سرگرمی های افراد در هر رده سنی مشاهده فیلم ها و برنامه های تلویزیون می باشد که نقش بسیار مهمی در تغییر افکار و شکل گیری عقاید و رفتار مخصوصاً در کودکان و نوجوانان دارد پس محتوای برنامه ها و انتخاب برنامه ها توسط افراد بسیار مهم است و ما باید در انتخاب آن ها به عنوان بیننده بسیار دقت کنیم تا از آسیب دیدن برنامه های بی محتوا و کم ارزش در امان بمانیم.

اسلاید 5: هدفبا توجه به اینکه اکثر افراد اوقات فراغت خود را با تلویزیون پر می کنند بنابراین برنامه ها تلویزیون و موضوعات فیلم هایی که ساخته می شوند اهمیت بسیاری دارند لذا دانستن این که چه نوع فیلم ها و برنامه هایی در گروه سنی ما بیشتر مورد توجه است ضروری می باشد که با توجه به علاقه مندی دانش آموزان برنامه هایی ساخته شود که بچه ها علاوه بر اینکه اوقات فراغت خود را می گذرانند بسیاری از آموزه های لازم زندگی را هم یاد بگیرند و وقت خود را به بطالت نگذرانند.

اسلاید 6: شیوه‌ی گردآورییکی از روش های جمع آوری اطلاعات تهیه پرسشنامه در رابطه به موضوع انتخابی است و ما با توجه به هدفی که داریم سوالاتی طراحی می کنیم و بین افرادی از جامعه ای که در نظر داریم پخش می کنیم و با توجه به جواب سوالات افراد به یک نتیجه‌گیری می رسیم مانند تحقیق در رابطه با میزان سنجش علاقه‌ی دانش آموزان کلاس هفتم مدرسه‌ حاجی بهرامی به انواع فیلم ها و برنامه های تلویزیون که موضوع مورد تحقیق ما می باشد. که جامعه نمونه مورد انتخاب ما دانش آموزان کلاس هفتم مدرسه‌ی حاجی بهرامی می باشد.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید