علوم پایه

سنگ ها – علوم چهارم

sangha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سنگ ها – علوم چهارم”

سنگ ها – علوم چهارم

اسلاید 1: مدرس : رحمان محمدعلیسنگ هاجلسه ششم

اسلاید 2: سنگ ها گوناگون اند و به سه دسته ی رسوبی ، آذرین و دگرگون شده تقسیم می شوند. سنگ ها از نظر رنگ ، زبری، نرمی و ذرات تشکیل دهنده با هم تفاوت دارند.سنگ ها

اسلاید 3: به مواد معلق در آب که در ته ظرف ته نشین می شوند، رسوب می گویند.از ته نشین شدن مواد در آب و سخت شدن آن ها، سنگ های رسوبی بوجود می آید.

اسلاید 4: سنگ های رسوبی لایه لایه اند و رنگ و جنس هر لایه با لایه ی دیگر متفاوت است . در کشور ایران سنگ های کوه های البرز و زاگرس از نوع رسوبی هستند.گرمای اعماق زمین زیاد است. این گرما باعث داغ شدن سنگ های درون زمین می شود که اگر در زیرزمین یا سطح زمین دوباره سرد شوند سنگ های آذرین را به وجود می آورند. این نوع سنگ ها از بلور های ریز یا درشتی درست شده اند.

اسلاید 5: فشار و گرمای زیاد سبب دگرگون شدن سنگ ها می شود.سنگ های دگرگون بسیار سخت و محکم هستند مثل سنگ های مرمرکه وقتی برش داده می شوند،زیبا می گردند.سنگ ها از یک یا چند کانی درست شده اند. سنگ ها وکانی ها در صنعت ،ساختمان سازی، پزشکی و هنر استفاده های زیادی دارند.

اسلاید 6: مواد معدنی پایان پذیرند و با توجه به محدود بودن آن ها باید با راه های صرفه جویی در این منابع آشنا شویم و به اهمیت آن ها پی ببریم.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید