مهارت‌های شخصی

سه سوال درباره انتخاب همسر مناسب

3soale_entekhabe_hamsar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سه سوال درباره انتخاب همسر مناسب”

سه سوال درباره انتخاب همسر مناسب

اسلاید 1: سه سئوال اساسي در ازدواجچيستي ازدواجچرايي ازدواجچگونگي ازدواج

اسلاید 2: چيستي ازدواجازدواج نقطه عطفي درزندگي انسانهاست.ازدواج پديده اي اجتماعي است.ازدواج پيوند بين دوفرد و خانواده وتشكيل يك شبكه اجتماعي است.ازدواج نهاد جامعه پذير ساختن افراد است. ازدواج يك قرارداد قانوني است.ازدواج تشكيل دهنده يك واحد اقتصادي است.ازدواج محل مشروع تامين جنسي است.ازدواج فرصتي براي ايجاد محيط امن و روابطي صميمانه است.ازدواج يك ضرورت رشدي است.

اسلاید 3: تعريف ازدواجپدیده ای است اجتماعی مبتنی بر تسهیم امیال، افکار، احساسات،خواسته ها ، نیازها و انتظارات بین دو نفر در رابطه ای پایدار ازکنش متقابل بین دو نفرکه بر اساس جذابیت بین ایشان شروع شده و با گذراندن دوره آشنایی بر اساس عرف برخی شرایط قانونی را تحقق بخشیده و به رابطه ای پایدار منجر می شود.

اسلاید 4: فواید ازدواجازدواج موجب سلامتی جسمانی ، روانی و افزایش طول عمر می گردد.سبک زندگی متأهلی سالمتر از مجردی است.افراد متأهل از رفاه اقتصادی بیشتری برخوردارند.کودکان در خانواده با حضور والدین ازسلامت جسمی، رشد روانی ، اجتماعی و پیشرفت بیشتری برخوردارند.با ازدواج بسیاری از آسیبهای اجتماعی قابل پیشگیری است.

اسلاید 5: ازدواج پدیده ای است، مبتنی بر:هنجارها سنتهاعاداتاهداف و آرزوهاعقاید باورهاارزشهانگرشهابنا به بسترهاي فرهنگي،اجتماعي،اقتصادي اين عناصر از يك محيط به محيط ديگرمتفاوت خواهد بود.

اسلاید 6: ابعاد مختلف ازدواجمذهبي -معنويخانوادگیمالی و اقتصادیاجتماعی و فرهنگیسياسيحقوقيجسمي-جنسیعاطفیروانیفكري-اعتقادی

اسلاید 7: باورهای ازدواجازدواج می تواند راه حل بسیاری از مشکلات رفتاری افراد باشدازدواج راهی برای فرار از مشکلات خانه پدری استازدواج می تواند باعث مسئولیت پذیری در فرد گردداساس ازدواج عشق استازدواج راه سعادت مندی استازدواج راه کسب استقلال استبه خاطر جلب رضایت پدر و مادر واطرافیانم ازدواج می کنمبه اصرار والدین و به خاطر فشار اطرافیانم ازدواج می کنمدوستی های قبل از ازدواج ، لازمه یک ازدواج موفق است باید با کسی ازدواج کنم که از همه نظر کامل باشد

اسلاید 8: بعد از ازدواج می توانم همسرم را تغییر دهمبرای ازدواج بایستی امکانات یک زندگی کامل فراهم باشدمهم این است که فرد ازدواج کند بقیه مسائل خود حل خواهد شدیک ازدواج هر چند نا موفق بهتر از مجرد ماندن استازدواج می کنم اگر بد بود طلاق می گیرماگر تنها با فرد مورد نظر ازدواج کنم خوشبخت می شوم و لاغیرلازمه ازدواج داشتن انگیزه جنسی استازدواج یعنی تکاملبا ازدواج می توان اشخاص را تغییر دادباورهای ازدواج

اسلاید 9: باورهای ازدواجازدواج یعنی آرامشازدواج یعنی اسارتمهریه تضمین کننده ازدواج استدختر و پسر برای ازدواج باید کاملا شبیه به هم باشندازدواج با یک شخص متفاوت از خودم ، انچه را که ندارم به من می دهدازدواج هر کس تابع تقدیر و سرنوشت استازدواج هندوانه ای است که تا باز نکنیم نمی دانیم درون آن چیستعموما مردها غیر قابل اعتمادند / زنان فریب کارندزن باید تابع و مطیع مرد باشدمرد بایستی همه خواسته های همسرش را برآورده سازداگر دردوره آشنایی قول دادی باید تا آخرش بایستی.

59,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید