اقتصاد و مالی

سه مطلب درباره تولید ملی

3_matlab_darbareye_tolide_meli

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سه مطلب درباره تولید ملی”

سه مطلب درباره تولید ملی

اسلاید 1: سه مطلب درباره تولید ملی

اسلاید 2: نظر من شما بار ها دیدید که بانک های مختلف جایزه هایی برای کسانی که پولشان را در آن بانک می گذارند گذاشته است .این جوایز چه هستند؟

اسلاید 3: آیا این جایزه ها محصول ایران هستند؟من همچنین فکری نمی کنم!!!شما بگوییدآیا این وسایل ایرانیست؟مزدا 3 ، بنز و...تلویزیون LG و تلویزیون های دیگرلپ تاپ و وسایلی مثل MP3

اسلاید 4: مطمئن هستم نظر شما هم همینست!این مسئله باعث تبلیغ وسایل دیگر کشور ها می شود!راه حل

اسلاید 5: برای مثال بانک ها می توانند حداقلگوشی هایی مثل جی ال ایکسرا برای جایزه بگذارند.ماشین های ایرانی را برای جایزه بگذارند.وسایل و فرش ایرانی را برای جایزه بگذارند.ووووووووو..............................

اسلاید 6: اینطوری محتاج دیگر کشور ها نیستیمتبلیغ وسایل ایرانی

اسلاید 7: مطلبشاید این کلمات یا جملات به ذهنتان رسیده باشد که محصولات ایرانیبی کیفت استآن ها را باید دو ریختزود پاره و کثیف می شوندبه اندازه ی بازی بتلفید گرافیک نداردراحت می شود از سی دی های ایرانی کپی کردوووووووووو................................................

اسلاید 8: این رو باید بگویم که شرکت هایی مانندBenz & nokiaاولین گوشی یا ماشینی را که ساختندبه این کیفیت زیاد نمود ومثل امروز ما بودهمین است که می گویند.

اسلاید 9: نابرده رنج گنج میسر نمی شود

اسلاید 10: مطلبباید چه کنیم؟خرید روزانه از محصولات ایرانیتحمل کردن و صبور بودن برای موفقیت کشورمان

اسلاید 11: نتیجهکم شدن بی کاریبسته نشدن کارخانه هارسیدن به اهداف مهم

اسلاید 12: سوال

اسلاید 13: نتیجه ی خرید محصول ایرانی و تحمل برای موفقیت کشورمان چیست؟کم شدن بی کاریبسته نشدن کارخانه هارسیدن به اهداف مهم

اسلاید 14: برای مثال بانک ها می توانند حداقلگوشی های مثل جی ال ایکس را برای جایزه بگذارند.ماشین های ایرانی را برای جایزه بگذارند.وسایل و فرش ایرانی را برای جایزه بگذارند.ووووووووو..............................راه حل گذاشتن جوایز در بانک ها؟

اسلاید 15: شاید این کلمات یا جملات به ذهنتان رسیده باشد که محصولات ایرانیبی کیفت استآن ها را باید دو ریختزود پاره و کثیف می شوندبه اندازه ی بازی بتلفید گرافیک نداردراحت می شود از سی دی های ایرانی کپی کردوووووووووو................................................محصولات ایرانی چه مشکلاتی دارند؟

اسلاید 16: پایان

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید