علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

سواد رسانه ای روابط عمومی،خبر و فنون اقناع

Media-Literacy

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سواد رسانه ای روابط عمومی،خبر و فنون اقناع”

سواد رسانه ای روابط عمومی،خبر و فنون اقناع

اسلاید 1: سواد رسانه ایروابط عمومی،خبر و فنون اقناعمدرس : مصطفی چمنیID Cyberspace : @mostafachamani

اسلاید 2: مقام معظم رهبری: فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد1

اسلاید 3: مقدمهسواد : شناخت پیام های رسانه ایرسانه : هر نوع ابزاری که در انتقال پیام کمک کندسواد رسانه : توانایی درک انتقادی پیام های رسانه ای

اسلاید 4: مقدمهتعریف سوادرسانه ایمجموعه از مهارتهایی که شامل: 1- توانایی دسترسی به پیام2- تجزیه و تحلیل پیام3- ایجاد پیام

اسلاید 5: دایره سواد رسانه ای1- مهارتهای تحلیل پیام رسانه ای و حتی تحلیل و استفاده از ابزارهای رسانه ای را می آموزیم3- سواد رسانه در موضوع خواستن ساکت هست وبه عبارتی سواد رسانه از خواستن خالی ست .2- کار خیلی شده استسوال : چرا باید بخواهیم رسانه را در زندگی مدیریت کنیم؟

اسلاید 6: چه کسی؟؟؟ چه پیامی؟؟سواد رسانه ای به ما کمک می کنه تمام محتواهایی که داریم می بینیم را تحلیل کنیم که کدام پیام را دریافت کنیم کدام را نه؟سواد رسانه به ما کمک می کند فضای مجازی را طوری کنترل شده و ایمن استفاده کنیم که آسیب که نبینیم هیچ، بسیاری از استعداد هامون هم شکوفا بشه و بسیاری از مهارت ها در اون تقویت بشهقانون : چه کسی ؟ چه پیامی

اسلاید 7: هرم سواد رسانه ای

اسلاید 8: تحلیل هرم سواد رسانه

اسلاید 9: سهم حواس در یادگیرینتایج تحقیقات در مورد سهم حواس در یادگیری انسان نشان داده که تقریبا حدود75درصد (سه چهارم) یادگیری از طریق دیدن13 درصد از طریق شنیدن6 درصد از طریق  لمس کردن3 درصد از طریق بوییدن3درصد از طریق چشیدن صورت می پذیرد. یک پیام نمودار اینست که یادگیری ازطریق دیدن بویژه اگر فرد طی آن فعالیت نیز داشته باشد سهم عمده ای در یادگیری خواهدداشت.  این امر بویژه در کودکان کم سن و سالتر پررنگ تر است.

اسلاید 10: هرم اهمیت رسانه هااول بازی های رایانه ای و بعد انیمیشن ها تأثیرگذارترین قالب رسانه ای روی ذهن بچه ها هستند

اسلاید 11: مقایسه سواد رسانه ای با رستوراندر رستوران شما حق دارید همۀ منو را نگاه کنید ولی سواد خوراکی شما به شما اجازه نمیدهد از همه غذا ها بخورید در فضای رسانه ای هم می گویند شما حق دارید همه برنامه های رسانه ای را ببینید ولی سوادرسانه میگوید باید برای دریافت خوراک روحی هم برنامه ریزی داشت

اسلاید 12: اصول سواد رسانهاصل اول : رسانه ها عرضه کننده وقایع گزینشی و طراحی شده اندرسانه ها : طراحی میکنند- تدوین میکنند- قاب بندی حتی صداگذاری می کننداگر شما نتوانید زبان رسانه را بشناسید آن قاب را باور می کنید

اسلاید 13:

اسلاید 14: مرحله اول: درک سواد رسانه ای: هر کسی بفهمد کی بخونه؟کی نخونه؟ چی بشنود؟چی نشنود؟مرحله دوم : انسان به درجه ای از درک برسد که ناگفته ها، نانوشته ها و ناخوانده ها را بفهمد و تشخیص دهدمرحله سوم: انسان تشخیص دهد سازندگان این تفکر رسانه ای و پشت این رسانه چه کسانی هستند و هدفشان چیستمثال 1 : نرخ رشد تورم در انگلستان با 20 درصد افزایش با بالاترین سطح خود در 30 سال گذشته رسیده استاصل خبر (خبر پنهان): تورم انگلستان از 5 به 6 درصد رسیده است

اسلاید 15: صنایع پشت پرده در یک فیلممثال 2 : فیلم خرم سلطانبه گزارش سینماسینما، صنعت ساخت سریال‌های تلویزیونی در ترکیه طی یک دهه گذشته رشد چشمگیری داشته است و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۷ درآمد حاصل از صادرات سریال‌های تلویزیونی ترکیه به بیش از ۳۷۰ میلیون دلار برسد.فروش فیلم خرم سلطان به 15 کشور دنیا سود 150 میلیون دلاری را عاید خود کرده است

اسلاید 16: زوایای پنهان یک تبلیغظاهراً تبلیغ یک محصول آشپزخانه ای هست ولی در اصل نظام زن سالاری و کار نکردن زن را در خانه ترویج می کند2

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید