sokht-zisti-jolbk

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سوخت زیستی جلبک ها”

سوخت زیستی جلبک ها

اسلاید 1: به نام هستی هستی بخش

اسلاید 2: تالوفیت هاموضوع تحقیق : سوخت زیستی جلبک هاتهیه کننده: علی ساعدیرشته دبیری زیست شناسیزیر نظر استاد محترم : جناب آقای خسرویدانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر بیرجندبهار 95

اسلاید 3: جلبک ها قیمت پیدا می کنند… دریا برای مدت‌های مدیدی چه از طریق صید ماهی و چه از طریق اکتشاف و استخراج نفت، منبع اصلی درآمد و ثروت نروژ بوده است. حالا یک محقق نروژی امیدوار است که با استفاده از جلبک‌ها و گیاهان دریایی سوخت زیستی تولید کند.کان کوآنگ تران، استاد علوم و تکنولوژی در نروژ می‌گوید: ما برای تولید نفت به دنبال الگوبرداری از فرآیندهای طبیعی هستیم. وی افزود: در حالی که منابع نفت به طور طبیعی استخراج و در یک بازه زمانی وابسته به محاسبات زمین‌شناسی تولید می‌شود، ما می‌توانیم آن را در چند دقیقه تولید کنیم.گفتنی است «تران» برای انجام تحقیقات ابتدایی از گیاهان دریایی که به‌صورت طبیعی در امتداد سواحل نروژ رشد می‌کنند استفاده کرده است. نتایج این تحقیقات در یک ژورنال آکادمیک منتشر شده است.

اسلاید 4: «تران» برای گرم کردن رآکتورهای لوله کوارتز کوچک، از نوعی دوغاب که از جلبک‌های دریایی و آب ۳۸۰ درجه سانتیگراد و در دوره‌های بالاتر آب ۵۸۰ درجه سانتیگراد استفاده می‌کند. لازم به ذکر است، این تکنیک که از آن به‌عنوان مایع هیدروترمال یاد می‌شود، نوعی سوخت با خلوص ۷۹ درصد تولید می‌کند. این به آن معناست که ۷۹ درصد جلبک‌ها و گیاهان مورد استفاده در رآکتور به سوخت زیستی تبدیل شده است. در آزمایش مشابهی که در انگلستان صورت گرفت نتیجه قابل توجهی به دست نیامد و در نهایت تنها سوختی با خلوص ۱۹ درصدی تولید شد. به گفته «تران» رمز موفقیت آنها در سرعت حرارت‌دهی به رآکتور است.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید