surh-fil

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سوره ی فیل”

سوره ی فیل

اسلاید 1: سوره ی فیلتهیه کننده:ایلیا قاسمیدبیرستان علامه حلی 3I

اسلاید 2: خلاصه ی ماجرای عام الفیل ماجرای حمله ی اصحاب فیل به مکهسوره ی فیل و زمان نزول آنماجرای نازل شدن سوره ی فیل و مخاطبان آن ماجرای اصحاب فیل با توجه به قرآنماجرای این حمله با توجه به قرآن فهرست مطالبمعرفی فیلم های مفید و مرتبطماجرای این حمله با توجه به قرآن منابعمنابع این پاورپوینت

اسلاید 3: ماجرای اصحاب فیل حاکم یمن (ابرهه) که فردی مسیحی بود، تصمیم به ویران کردن کعبه گرفت، و با لشکری از فیل سواران به سمت مکه هجوم برد. مکه هم بی دفاع بود، و به طوری مردمش وحشت کرده بودند که قبل از جنگ به کوه های اطراف فرار کردند و کسی برای جنگیدن نایستاد. پس از رسیدن اصحاب فیل به حریم کعبه ، ناگهان فیل ها رم کردند و بعد دسته ی بزرگی از ابابیل در حالی که گِل خشک شده به دهان داشتند، آمدند و گِل ها را بر سر اصحاب فیل پرتاب کردند. آن روز به طرز معجزه آسایی لشکری از فیل سواران توسط پرندگانی که گل خشک شده حمل می کردند شکست خوردند و تکه تکه شدند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید