صفحه 1:
صفحه 2:
ee) eRe ۲۴
۱
—— __ RACKING of ships
(LRIT)
AY)
سيستم شناسابىو رديلبىصكشتيها از يله دور
صفحه 3:
5-2-5"
اه
پس از کرد همابی دی
م 7 1 ۳
بااصلاحيه 20158 7 1 و وی
كشتيها از راه دور فراهم سازد . ١
ی
فرعی و اصلی قرار گرفت ۰ در اجلاس هفتاد و نهم اعضاء کمیته ۲ ۸5 با بهره ب
تا
زمينه فاصله ازسال اطلاعات بعنوان ۱
كنوانسيون سولاس كه سيستم مذ كور به آن الحاق خواهد شد مورد اعتراض و بحث سرت ۲
۰ ee eS eentOr ee Se een Uo] eee nese
با فصل پیشنهادی(261-2 ) از سوی کشور آمریکا . فصل پنجم کنوانسون سولاس ( ۳5۸۳۴۲۷
Se Me LY Reel cre
اطلاعات بعنوان 518115 0065181 نيز در 81 ©8156 بر روى فاصله حداكثر ٠٠١ ٠مائل
دريابى ( بصورت مشروط ) كشورها به توافق رسيدند.
صفحه 4:
1 سر 58
ease 31-0 tote bal
Ie) ا ل رت ري لكاي مزر
(Force
ee ree Cnt kon ee ne ae لك
(System testing)
۴- از اول ژائویه ۰٩ ات آغاز به کار نماید.
Implementation))
صفحه 5:
ee رای
مربوطه Perea arerar tah ty merce mera)
Lo 0 كردت مشمول سيستم اجازه ورود به بندر عضو كئوا
ل
صفحه 6:
موقعيت كنونى و تازيخ و ساعت ارسال اطلاعات
522
۳ unre cay
EDS
رت سور
ee ار
لاطلاعات
صفحه 7:
ا ل ا
) شناؤرهاى بارى : شامل شناورهاى بارى سرعت بالاء با ظرفيت ناخالص 300 67 و بيشتر(
20 ge wise ceeoep
صفحه 8:
۰ ماب
صفحه 9:
eras
لعل ممم ار
متطع د معطي
ا
distance not
۳
0
تست
Contracting Government
requesting LRIT information
1 Examples of access to LRIT information
صفحه 10:
۷ a ihe رت شرع
pee
صفحه 11:
ae
Se
> VESSEL MONITORING SYSTEM
TMMARSAT
AND OTHER
COMMUNICATIONS,
SATELLITES GLOBAL
POSITIONING
J 7
صفحه 12:
سم 00900 نمونه ای از سای مونیتورینک موجود
ناه
mines a رم Foaing: Tading
۳
802 67-023 01 مهم
اده 28 speed
reap aes 132106
esi: #8 cogs
Fry Stes ch hi
صفحه 13:
LRIT pia shet ا
تجهيزات ارتباطى شناورها
- اليك ها يت ا 0
ارتباطات)
- یات اف یت ای زرد انس کت سس کنر
- عأمع© ۲۳۰۱۳۱۳۰۱
- صقاط دماغ اط +015 غ03 ٠8171 ( نقشه توزيعاطاهات]181])
(IDEStyb Yt dt. 5° 50) International Data Exchange -
ty mee yc
صفحه 14:
ne standard for data
format, sot of
ommands, security,
‘ass.
International LRIT
‘Data
صفحه 15:
سس
سه
Sa, ee
=
aie
متمول طرح 2
a) Nese شناورها موظف ی در 28s مد
زات مورد استفاده جهت. س
8 دریایی ۸1,۸2,۸3) ۵
شده است » سازمان نيز در حال حاضر استفاده از اين تجهیزات را به عنوان pe
شناورهاي مشمول جهت مطابقت با مقرره 11-١ فصل ينجم كنوانسيون (منوط به انجام
BA EP 55 لبو كه را ا را
صفحه 16:
7 ولاز مدا ۱
دبكر 12ها توؤيع م ىكنند
00 8
0 ار SPC eee ne SENS)
National Data Center (NDC) to to 55 yo ml =
= Regional Data Center (RDC) 0 tery oe
111611180100۵1 ۵1۵ 060۲6۲ )۱0( عضویت در مر کز بین العللی دیتا -
2s
we ltlis suspericlsel I لك 621 كي piel meses
* همچنین کلیه هزینه ها مرتبط با پیامهای درخواستی می بایست توسط کشورهای عضو
پرداخت. کردند.
صفحه 17:
National
eons
7 له
oe
صفحه 18:
جکونکی توزیع اطالاغانتموودنیازیاها:در 00۳ تعریفمی کردد. 90۳ ندال مدرد ها
تا
ا ا اور راز لا جهت ei ۸
beat reyey ا ال ال ا ل اتلدلا هر
كدام 5
نقشه توزيع اطلاعات (008) توسط 1110 تهيه خواهد كرديد. وروة اطاعات ١ دستررا
مورد نظر هر کشور در نقشه توزیع اطلاعات از طریق میک 56۳۷6۲ ۷۷61۵ ( 1
5
خواهد بود.
Global Integrated Shipping Information System
صفحه 19:
لال 0000
بخشهاى بين المللى و مراكز ديتاى سيستم 1-1411 كمك مى نمايند.
00 م ا ا ا n ESear Ty
eer a ee Oe ee ا ا
شایان ذ کر است که انتقال همه پیام های 1۲ توسط 0 ها از طریق ( = (G1?)
رایتخا تسا سای رت را ۱2
آدرس های درون 00۳ به 06 مورد نظر انتقال می یابند.اطلاعات موقعیت شاورها
در 106 نه پردازش و نه ذخیره میگردد.
صفحه 20:
۱
ing Government / Mari je Administration)
۰ یس مسب در مت OD SDs oie)
- مسئول ناوگان تحت پرچم 51316 ۳۱۵9
- مسئول شناورهاى وارده به بنادر كشور ©5131 ول
- مسئول سواحل کشور Coastal State
- بهره بردار ايمنى (همجون امداد و نجات دريايى)
صرفا " این کاربران میتوانند اطلاعات را از سیستم دریافت. و با درخواست نمایند.
صفحه 21:
1 01
0 ء
ان ete Se tee)
G54 G tres Bes Con Kola etre ges colt COMO ee Tee Pan RPONR anv ge ON ane aor
(كه اين جلسات هئوز نيز ادامه دآرد) ene een URC ener eC taney
شركت در جلسات كميته ايمنى دريانوردى 11/100 و ارايه سياستهاى جمهورى اسلامى ايران -
AMO/MSC ا ل saws 99 ail! —
COLO SIN Sse mela ee eons
صفحه 22:
Thank you for your attention
با تشكر از بذل توجه شما