کسب و کار مدیریت و رهبری

سیستم مدیریتی غازها

systeme_modiriyati_ghazha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم مدیریتی غازها”

سیستم مدیریتی غازها

اسلاید 1: سيستم مديريتی غازها

اسلاید 2: سال آينده به هنگام کوچ غازها به مناطق گرمسير، برای گذراندن فصل سرد، به نحوه حرکت آنها که بصورت عدد هفت فارسی يا V انگليسی است دقت کنيد.شايد علاقمند باشيد که بدانيد، چرا آنها به اين شکل پرواز ميکنند....

اسلاید 3: 3با پرواز به شکل V .....

اسلاید 4: 4پرواز بصورت گروهی، بهره وری و سرعت پرواز را تا حد 71% بالا ميبرد.در مقايسه با غازی که بصورت تک ميپرد.

اسلاید 5: 5درس اول:در صورتی که همه يک هدف داشته باشيد،کار گروهی شما را سريعتر و راحت تر به هدف ميرساند.با کمک کردن به خودمان دست آوردها بزرگتر خواهد بود.

اسلاید 6: 6در صورتی که يک غاز گروه را ترک کند....

اسلاید 7: 7فشار هوا و دشواريهای ناشی از پرواز انفرادی را حس خواهد کرد.

اسلاید 8: 8در آنصورت سريعا“ به وضعيت اوليه بازگشته تا بتواند از قدرت پرواز گروه استفاده نمايد...

اسلاید 9: 9درس دوم:با ماندن در گروه و متحد ماندن در کنار کسانی که هم مسيرو هم هدف هستند ، برای رسيدن به هدف تلاش کمتری لازم است.رسيدن به هدف راحتتر و خوشايند تر خواهد بود وهمه افراد گروه متقاعد خواهند شد که يکديگر را کمک نمايند.

اسلاید 10: 10وقتی که جلودار از پرواز خسته ميشود.......

اسلاید 11: 11... به انتهای V رفته و غاز ديگری جايش را خواهد گرفت.

اسلاید 12: 12درس سوم:برای انجام رهبری مشارکتی،هميشه بايد مابين همه ما احترام متقابل حاکم باشد.تقسيم مشکل ترين مسائل و سخت ترين وظايف، گرد هم آوری و ادغام همه ظرفيتها و استعدادها و منابع را ميطلبد .......

اسلاید 13: 13ggggggغازهائی که به صورت V حرکت ميکنند ، هر از گاهی از خود صدا (کوااا) در ميآورند تا غازهای جلوئی را تشويق به ادامه مسير نمايند ....با اين روش سرعت گروه را همواره يکنواخت نگه ميدارند....

اسلاید 14: 14ggggggصدا (کوااا) در عين حال برای آگاهی دادن به غاز پيشرو برای اصلاح مسير هم ميباشد.

اسلاید 15: 15ggggggدرس چهارم:وقتی که تشويق و ترغيب در کار باشد، پيشرفت با سرعت بيشتری روی ميدهد...کلمات و مطالب تشويق آميز در زمان درست، همواره ترغيب کننده است و به محکم شدن روابط کمک ميکند...تشويق به سودآوری ميانجامد...

اسلاید 16: 16وقتيکه يک غاز مريض، زخمی ويا خسته ميشود....

اسلاید 17: 17و بايد گروه را ترک کند.......

اسلاید 18: 18غازهای ديگری هم با او گروه را ترک ميکنند تا از او مراقبت کرده و به وی کمک کنند.اين امر تا زمانی که آن غاز بميرد و يا قادر به پرواز مجدد باشد، ادامه خواهد داشت...پس از آن آنها به اسکادران خود ملحق شده و يا گروه ديگری را تشکيل خواهند داد.

اسلاید 19: 19درس پنجم:بيائيد صرف نظر از تفاوتهايمان در کنار هم بمانيم ، بويژه در زمان سختيها و دشواريها...

اسلاید 20: 20اگر ما با هم بمانيم و همديگر را حمايت کنيم، اگر به واقع روح کار تيمی را عينيت ببخشيم،صرف نظر از تمام تفاوتهايمان،ميتوانيم برخاسته و به جنگ مشکلات خود برويم.

اسلاید 21: نتيجه گيری

اسلاید 22: 1- نقش جلودار گشودن راه است.2- جلودار بايستي قدرت تحمل فشار بيشتري را داشته باشد3- با جابجايي افراد تازه نفس و قوي براي از پا نيافتادن جلودار گاه بگاه جاي او را ميگيرند.4- كل مجموعه در جلوگيري از خطا مشاركت دارند (تبادل اطلاعات)5- جلويي ها راهگشايي پشت سريها را ميكنند و حركت آنها را سهل و ساده تر مي سازند.6- تمام اعضا گروه نه تنها به پائين و بالا بلكه به افق دور چشم انداز دارند. علائم تشخيص وسيع، تعيين كننده و معتبر است.(نقشه جغرافيايي وسيع زمين، نقشه فلكي ستارگان آسماني)7- هر يك از اعضا گروه از هدف و مقصود گروه آگاه اند و براي حركت نيازي به دستور ندارند.

اسلاید 23: 8- حركت و سرعت يكنواخت، منظم، جهت دار و هدف مند و نهايتا زيبا9- جابجايي ها هدفمند، زمان سنجي شده با وقت شناسي و سرعتي معقول براي نيل به مقصود. ولي مهاجرتها سيكليك (تكراري) است با مقصدهاي شناخته شده و تجربه شده توسط نسلهاي قبلي.10- زندگي دسته جمعي براي ادامه حيات و تداوم نسل بصورت غريزي سامان يافته است اما اين زندگي جمعي با نوعي هم افزايي در جهت رسيدن به مقصود همراه است‌:سرعت پيشرفت مجموعه بسمت هدف 70% بيش از حركت تكي و فردي بسمت هدف است.11- ظريف، چالاك، مدافع و در صورت لزوم مهاجم، از محيط خود دفاع و از هم نوع خود حمايت و پرستاري ميكنند.12- زندگي حداقل آسيب پذيري را دارد.

اسلاید 24: موفق باشيدWWW.Tondkar.iR

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید