کسب و کار مدیریت و رهبری

سیستم مدیریت یکپارچه

System_modiriyat_yekparche

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم مدیریت یکپارچه”

سیستم مدیریت یکپارچه

اسلاید 1: سيستم مديريت يكپارچهIntegrated Management System

اسلاید 2: سيستم مديريت يكپارچهIntegrated Management System سيستم محيط زيستIso 14000سيستم مديريت كيفيت Iso 9000سيستم ايمنيIso18000

اسلاید 3: سيستم مديريت يكپارچه1سيستم مديريت كيفيت Iso 9000 در سال 1987 كميته فني 176 سازمان ايزو(ISO/TC176 )سري استانداردهاي ISO9000 را به جهانيان ارائه نمود.هدف از تدوين اين سري استاندارد، به وجود آوردن الگويي بين المللي براي پياده سازي و استقرار سيستم هاي مديريت و تضمين كيفيت بوده است كه مورد استقبال فراوان در سطح دنيا قرار گرفت سيستم هاي مديريت كيفيت به منظور حفظ سطح كيفيت تعريف شده و بهبود كيفيت از طريق اصلاح فرايندها، در سازمان پياده سازي مي شود.امروزه واحدهاي خدماتي نيز مانند واحدهاي صنعتي،علاقه زيادي به استقرار سيستم كيفيت نشان مي دهد.

اسلاید 4: سيستم مديريت يكپارچهفوايداستقرارسيستم كيفيت Iso 9000سيستم هاي مديريت كيفيت به عنوان وسيله اي براي به وجود آوردن محصولات منطبق با آنچه از سوي سازمان به مشتري تعهد شده است با توجه به فوايد زير، در سازمان استقرار مي يابد.بررسي مجدد فعاليت هاي سازمان بر اساس اهداف، سازمان و رفع كاستي ها.شفافيت فرايندها و شاخص ها در سازمان.جلوگيري از دوباره كاري ها به واسطه تعريف فعاليت هاي برنامه ريزي شده و سيستماتيك.كاهش هزينه ها.ايجاد اطمينان و اعتماد در درون سازمان( رده هاي مديريتي و كاركنان)ايجاد اطمينان و اعتماد در برون سازمان( مشتري) و بالطبع قابليت عرض اندام در فضاي مختلف تجاري.افزايش توان رقابتي در عرصه بين الملل.

اسلاید 5: سيستم مديريت يكپارچه2.سيستم هاي مديريت محيط زيست، سري استانداردهايISO14000 استانداردهاي خانواده ISO14000 شامل استانداردهاي بين المللي در رابطه با سيستم هاي زيست محيطي مي باشد. اين سيستم شامل ساختار سازماني،فعاليت هاي طرح ريزي، تعريف مسئوليت ها،تعيين روش ها و فرايندها و هم چنين در اختيارگيري منابع لازم براي تهيه،اجرا،بازنگري، و حفظ خط مشي زيست محيطي سازمان است. سيستم مديريت محيط زيستي بر مبناي استاندارد ISO14000 به عنوان يك الگوي اجرايي توسط مرجع صدور گواهينامهCERTIFICATION Body)) مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.

اسلاید 6: سيستم مديريت يكپارچهبرخي از مزاياي به كار گيري اين استانداردها: اهميت دادن به جنبه هاي زيست محيطي در توليد و يا ارائه خدمات.يكپارچه كردن سيستم هاي مديريتي و بهبود روش هاي مديريت.به حداقل رساندن موانع غير تعرفه اي تجاري و تسهيل تجارت بين المللي با توجه به بها دادن بيشتر به محيط زيست در سازمان ها.جلب مشتريان بيشتر و افزايش سهم بازار در سطح بين المللي.استفاده بهينه از منابع طبيعي. رعايت قوانين ملي زيست محيطي.حفاظت از محيط ريست و توجه به علائق جامعه در اين ارتباط.

اسلاید 7: سيستم مديريت يكپارچه3.سيستم‌هاي مديريت بهداشت‌شغلي وايمني،سري استانداردهايOHSAS 18001 سري ارزيابي ايمني بهداشت شغلي (Saftey Assessment series&Occupational Health) استانداردي قابل مميزي و اخذ گواهينامه مي باشد18001. OHSASدر پاسخ به نياز سازمان‌ها به يك استاندارد سيستم مديريت ايمني و بهداشت شغلي كه به وسيله آن بتوانند سيستم مديريت خود را در زمينه هاي بهداشتي و ايمني ارزيابي نمايند، تدوين شده است.ساختار استاندارد 18001 سازگار با استاندارد هاي ISO9001-2000 و SO14001:1996 I مي‌باشد تا سازمان ها بتوانند به راحتي سيستم هاي مديريت كيفيت،محيط زيست و بهداشت شغلي و ايمني را با يكديگرادغام و سيستم مديريتي يكپارچه اي را ايجاد نمايند. يك سيستم مديريت ايمني و بهداشت شغلي سازمان را در شناسايي،حذف و يا به حداقل رساندن ريسك هاي مرتبط با بهداشت و ايمني كاركنان خويش و ساير طرف هاي ذينفع كه در معرض ريسك‌هايS&OH قراردارند ياري نمايد.

اسلاید 8: سيستم مديريت يكپارچهاخذ گواهينامهOHSAS18001اخذ گواهينامه18001OHSAS براي يك سازمان مزايايي را دارد كه مي توان به موارد زير اشاره كرد:تفكري طرح ريزي شده و مستند در ارتباط با بهداشت شغلي و ايمني(S&OH).ساختاري روشن براي مديريت(S&OH).ايجاد محيط كاري ايمن تر و سالم تر.افزايش آگاهي و دانش در خصوص مديريت ايمني و بهداشت شغلي.كاهش ريسك حوادث، رويدادها و بيماري هاي شغلي.استاندارد18001 OHSASمشخصات دقيقي را در جهت طراحي يك سيستم مديريت(S&OH ) ارائه مي دهد. ساختار استانداردOHSAS18001 در واقع در مسيري باز و منعطف را براي هر سازماني كه بخواهد آن را تحقق دهد،فراهم مي آورد.فرآيند مميزي سيستم مديريت ايمني و بهداشت شعلي بر اساس استاندارد OHSAS18001 مشابه با فرايند مميزي سيستم هاي مديريت كيفيت بر اساسISO9001 و يا سيستم هاي مديريت محيط زيست بر اساس ISO9001 مي باشد.

اسلاید 9: سيستم مديريت يكپارچه چكيدهكيفيت و كيفيت طلبي در كنار دستيابي به يك فرايند كسب و كاري قابل قبول و متعالي از جنبه هاي گوناگون يكي از مهمترين مسائل مورد بحث در چند ساله اخير بوده استپيشرفت در زمينه هاي كاري و كسب سهم بيشتر از بازار به همراه دستيابي به مفاهيمي نظير رضايت مشتري برآورده سازي الزامات قانوني و بين المللي و ...از جمله اصلي ترين عوامل ترغيب كننده سازمانها به حركت در جهت سيستماتيك كردن فعاليتهايشان بوده است . در اين بين استانداردهاي بين المللي مختلف در زمينه هاي كيفيت محيط زيست و ايمني و بهداشت حرفه اي نقش اساسي و غير قابل انكار داشته اند . شباهتهاي اين سيستم هاي مديريتي و مزاياي پياده سازي همزمان آنها بحث سيستمهاي يكپارچه مديريت را مطرح ساخته است

اسلاید 10: سيستم مديريت يكپارچهاستقرار سه سيستم فوق همزمان به استقرار يك سيستم مديريت تركيبي يا مجتمع كمك خواهد كرد. در اين سيستم الزامات و خواسته هاي سيستمهاي مديريت كيفيت ايمني و محيط زيست با هم تركيب شده و از يك سيستم مستند سازي واحدي تبعيت خواهند كرد. در اين سيستم مستندات ادغام شده و يك نظامنامه واحد براي هر سه سيستم تدوين خواهد شد. همچنين روشهاي اجرائي و دستورالعملهابا الزامات هر سه سيستم انطباق داده شده و حجم مستندات تا يك سوم كاهش خواهد يافت.

اسلاید 11: با آرزوي قبولي طاعات وعبادات

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید