فروش و بازاریابی

سیاست های اجباری انتقال تکنولوژی

enteghal-technology

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیاست های اجباری انتقال تکنولوژی”

سیاست های اجباری انتقال تکنولوژی

اسلاید 1: موضوع: سیاست های اجباری انتقال تکنولوژیاستاد: دکترحسینیدانشجو:سحرامیری“Forced technology transfer” policies

اسلاید 2: 2مقدمهکلمه فناوری از دو واژه techno به معنی پیشه هنریا مهارت و logia به معنی علم و اگاهی نشات گرفته است با در نظر گرفتن فرايند جهاني شدن و تحولات ناشي از آن، مي توان گفت كه امروزه كشورها نمي توانند خود را بي نياز از علم، فناوري و ساير دستاوردهاي تمدن جديد بشري بدانند. هر چقدر تلاش يک كشور در جهت دستيابي به دستاوردهاي علمي وتكنولوژيكي بيشتر شود، به همان نسبت جايگاهش درنظام بين الملل نيز ارتقا خواهد يافت.Introduction

اسلاید 3: 3مقدمهسه شکاف در ادبیات مربوط به سیاست‌های انتقال اجباری تکنولوژی وجود دارداول اینکه، علی‌رغم تحقیقات جالب در مورد برخی از انواع سیاست‌های انتقال اجباری تکنولوژی، بررسی ادبیات دانشگاهی به طور جامع در مورد انواع سیاست‌های انتقال اجباری تکنولوژی که در حال حاضر توسط چین مورد استفاده قرار می‌گیرند، وجود ندارد دوم، به نظر می‌رسد که هیچ ادبیاتی وجود ندارد که به طور کامل توضیح دهد که چگونه انواع مختلف سیاست‌های انتقال اجباری تکنولوژی به طور پویا با عوامل متعدد مرتبط دیگر در اقتصاد ارتباط برقرار می‌کنند تا در واقع نیروی انتقال تکنولوژی خارجی به داخلی را داشته باشند.ثالثا، ما در مورد توانایی سیاست‌های انتقال اجباری تکنولوژی برای تحریک انتقال تکنولوژی مرزی به داخل کشور به طور خاص کم می‌دانیم و اطلاعات دقیق در دست نیست.

اسلاید 4: تعاریف4سیاستdefinitions

اسلاید 5: 5تعاریف سیاست فناوری Technology Policy

اسلاید 6: تعاریف انتقال تکنولوژی6انتقال تکنولوژی، معادل انتقال دانش و توانایی استفاده از اطلاعات خواهد بود و وقتی محقق شده است که گیرنده آن بتواند از تکنولوژی انتقالی در راستای نیازهای خود استفاده کندانتقال تکنولوژی یعنی انتقال دانش فنی به فراخور شرایط بومی، همراه با جذب و اشاعه اثربخش آن درون یک کشور و یا از کشوری به کشور دیگر.انتقال تکنولوژی یعنی صدور عوامل تکنولوژیک مشخص از کشورهای توسعه یافته به کشورهای در حال توسعه، به گونه‌ای که کشورهای در حال توسعه بتوانند تسهیلات تولیدی جدیدی را ایجاد کرده و به کار اندازند.

اسلاید 7: 7اجزا سیاست نوآوریComponents of Technology Policy

اسلاید 8: سیاست فناوری در چین81. foreign investment enterprises

اسلاید 9: 9

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید